Bekijk volle/desktop versie : negaffa haram dj haram weten jullie dat



Pagina's : [1] 2 3

19-04-2006, 08:07
selaam voel jullie niet aangevallen
ik wil het alleen maar even duidelijk maken voor de mensen die het niet weten.

19-04-2006, 08:29


niemand die reageert?

19-04-2006, 09:47
Voor zover ik weet is muziek wel haram..Maar dat weet de rest van de wereld ook. Maar elmohim Negafa is niet haram hoor... ZOlang je onder de vrouwen blijft mag je opgemaakt zijn en zelfs een trouwjurk zonder armen dragen. ZIjn er mannen bij. Dan wordt het Haram

Want alleen je man mag je beauty zien!

19-04-2006, 09:49

Citaat door Berkantje:
Voor zover ik weet is muziek wel haram..Maar dat weet de rest van de wereld ook. Maar elmohim Negafa is niet haram hoor... ZOlang je onder de vrouwen blijft mag je opgemaakt zijn en zelfs een trouwjurk zonder armen dragen. ZIjn er mannen bij. Dan wordt het Haram

Want alleen je man mag je beauty zien!



BerKane

19-04-2006, 09:55


Ja toch BErkania

19-04-2006, 09:57
Als je over HARAAM spreekt dan vind ik het belangrijk dat je over de hele lijn consequent moet zijn!

19-04-2006, 09:58
ja kan gerust zeggen alles met trouwen is HARAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



je behoort in huis of in de moskee te trouwen en geen zaal van 5000 eurootjes....maar ja 2006 he !

19-04-2006, 10:00

Citaat door Milatju:
ja kan gerust zeggen alles met trouwen is HARAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



je behoort in huis of in de moskee te trouwen en geen zaal van 5000 eurootjes....maar ja 2006 he !
dat is wat ik bedoel,....het is niet enkel dj ,maar al de rest!!! ewa allahi hdina

19-04-2006, 10:03

Citaat door lala_mounia:
dat is wat ik bedoel,....het is niet enkel dj ,maar al de rest!!! ewa allahi hdina

precies......
ben ik helemaal mee eens

het is niet alleen de dj of de negeffa zelfs de hennaversieringen , de make-up die je laat doen of zelfs de cameravrouw/man [/FONT]



[FONT="Book Antiqua"]ik vind als je echt goed wilt doen doe het dan goed ... en als je beetju morderne opvoeding heb gehad zoals ikke... dan komt het goed insallahe... doe maar negeffa en band en camera en alles erop en eraan ... maar denk ook aan het goeie doel insallahe .,...amien


19-04-2006, 10:07
Waar wil jij heel je familie gaan plaatsen op hun schoot! Zaal is echt niet haraam hoor wat is dat nou weer voor een onziN!


hahaha die is goed hoor.. sommige mensen interpreteren hun dingen echt raar!

Mohim over de rest heb je wel gelijk!

Maar opmaken mag wel zolang het voor je man alleen is! dus thuis of zo

19-04-2006, 10:07
negafa is haram
waarom negafa die 20 kilo make-up op je gezicht gaat smeren
dat geld dat je aan haar geeft kun je beter aan de moskee geven of aan arme mensen

19-04-2006, 10:10

Citaat door zina 18:
negafa is haram
waarom negafa die 20 kilo make-up op je gezicht gaat smerendat geld dat je aan haar geeft kun je beter aan de moskee geven of aan arme mensen
Hoeft niet..het is maar net waar je van houd

Ze kan je toch ook gewoon mooi aankleden en licht opmaken

Tuurlijk sada9a is altijd goed, niet alleen wanneer je trouwt, maar iemand die het goed heeft moet het met zijn medemens delen.

Ykoen lkhir inshaAllah

19-04-2006, 10:10



Citaat door Berkantje:
Waar wil jij heel je familie gaan plaatsen op hun schoot! Zaal is echt niet haraam hoor wat is dat nou weer voor een onziN!


hahaha die is goed hoor.. sommige mensen interpreteren hun dingen echt raar!

Mohim over de rest heb je wel gelijk!

Maar opmaken mag wel zolang het voor je man alleen is! dus thuis of zo
lieve sgat ik heb het neit over dat zaaal haram is maar dat je zoveeel geld verspilt aan 1 zaal terwijl je in een moskee je gasten kwijt kan en het geld gaat naar de mokee een goed doel meis dat heet logisch nadenken
ik verzin me eigen dingen niet ....want insallahe als ik trouw wordt het groot insallahe

19-04-2006, 10:13

Citaat door Berkantje:
Waar wil jij heel je familie gaan plaatsen op hun schoot! Zaal is echt niet haraam hoor wat is dat nou weer voor een onziN!


hahaha die is goed hoor.. sommige mensen interpreteren hun dingen echt raar!

Mohim over de rest heb je wel gelijk!

Maar opmaken mag wel zolang het voor je man alleen is! dus thuis of zo
ze bedoelt niet dat zaal haraam is, maar ze bedoelt een zaal van 5000 euros!! het onnodig veel geld uitgeven terwijl er ook gewone zalen zijn,.....

19-04-2006, 10:14

Citaat door lala_mounia:
ze bedoelt niet dat zaal haraam is, maar ze bedoelt een zaal van 5000 euros!! het onnodig veel geld uitgeven terwijl er ook gewone zalen zijn,.....
bedankt voor het uitleg soekran

Pagina's : [1] 2 3