Bekijk volle/desktop versie : Breaking Nieuws: Aissati en Afellay weigeren Marokko omdat....



Pagina's : [1] 2

18-04-2006, 21:37
Fakhir ze heeft meegedeeld dat Jamal Fathi ze nodig heeft en pas in de toekoemst een plaats in de A team kunnen krijgen. Afellay en Aissati hebben daar NEE op geantwoord. Wel hebben ze gegezegd alleen voor de A team van Marokko te willen spelen na het EK in Portugal. Fakhir heeft laten weten aan ze dat ze zich eerst moete bewijzen in het Olypmpische leftal van Jamal Fathi en dan pas naar het A team kunnen kijken.

Younes Kaboul heeft laten weten te willen spelen en erover te willen nadenken, maar Fakhir kreeg juist op dat moment ruzien met de vader van Kaboul die tegen z,n zoon heeft gezegd eerst te kijken of hij voor Frankrijk uit kan komen, en dat wilde Fakhir niet omdat hij hem in z,n plannen heeft voor de route naar 2010 en heeft hem nu nodig en niet later.

Mikael Chretien Bassir had een positie gesprek met Mhamed Fakhir en stelde zich voor om te debuteren tegen USA. Toen z,n Moeder dat hoorde wilde ze er echter nix van weten en vertelde haar zoon hem niet te vergeven als hij voor Marokko kiest terwijl z,n vader dat omgekeert denkt. Ouders van Chretien Basser z, jarenlang uitelkaar en hij moet zich binnen 1week melden bij de FRMF als hij wil spelen voor Marokko anders wordt ook hij uit de plannen van Fakhir geschrapt.

bron:

http://www.akmountakhab.com

18-04-2006, 21:41


Als dat echt zo is dan mogen alle haattopics bij deze verwijderd worden

18-04-2006, 22:03
k geef ze gelijk als dat hun reden was.
chalszzzzzzz

18-04-2006, 22:43
onzin allemaal, even hun naampjes wat opfleuren..

landverraders noem je zoiets

18-04-2006, 23:27


precies is gewoon bullshit want dan kunnen nog als nog voor oranje spelen puure bulshit echt lachwekkend. Affelay lijkt me een puure geldwolf dit door toedoen van zijn broer natuurlijk.

19-04-2006, 01:03
Elke dag nieuwe geruchten

Ga allemaal opleiding journalistiek volgen ofzo

19-04-2006, 10:43

Citaat door Sara_Girl19:
Fakhir ze heeft meegedeeld dat Jamal Fathi ze nodig heeft en pas in de toekoemst een plaats in de A team kunnen krijgen. Afellay en Aissati hebben daar NEE op geantwoord. Wel hebben ze gegezegd alleen voor de A team van Marokko te willen spelen na het EK in Portugal. Fakhir heeft laten weten aan ze dat ze zich eerst moete bewijzen in het Olypmpische leftal van Jamal Fathi en dan pas naar het A team kunnen kijken.

Younes Kaboul heeft laten weten te willen spelen en erover te willen nadenken, maar Fakhir kreeg juist op dat moment ruzien met de vader van Kaboul die tegen z,n zoon heeft gezegd eerst te kijken of hij voor Frankrijk uit kan komen, en dat wilde Fakhir niet omdat hij hem in z,n plannen heeft voor de route naar 2010 en heeft hem nu nodig en niet later.

Mikael Chretien Bassir had een positie gesprek met Mhamed Fakhir en stelde zich voor om te debuteren tegen USA. Toen z,n Moeder dat hoorde wilde ze er echter nix van weten en vertelde haar zoon hem niet te vergeven als hij voor Marokko kiest terwijl z,n vader dat omgekeert denkt. Ouders van Chretien Basser z, jarenlang uitelkaar en hij moet zich binnen 1week melden bij de FRMF als hij wil spelen voor Marokko anders wordt ook hij uit de plannen van Fakhir geschrapt.

bron:

http://www.akmountakhab.com
Dat heb ik al zovaak gezegd hier op het forum, de jongens kiezen voor een ervaring in Portugal om daarna voor de A-elftal van Marokko te kiezen, m3arba blijven koppig !!

19-04-2006, 11:14

Citaat door walakien:
ze moeten zich eerst bewijzen ahahahahahahahahahhahaahhha zegt al genoeg over wat voor trainer marokko heeft!!!!!!!!!!

is gewoon bulshit, ze willen gewoon nog normaal op straat lopen zonder tikken te krijgen anders moeten ze ook met beveiliging lopen.

19-04-2006, 11:19

Citaat door walakien:
heb jij ergens last van ik zou zeggen wel je pilletjes op tijd slikken he

wrm tikken krijgen ze wonen in utrecht (mocrostad) en ze worden daar gewoon erg gerespecteerd!!!!!!
Denk het niet

Ik zou ze dus echt niet respecteren als de keuze bij Nederland zal blijven

19-04-2006, 11:35
nou ik heb al keer gehoord dat hij in eindhoven flink uitgescholden werdt ...
en oh ja hou je bek over voetbal je hebt niks zinnigs te zeggen.

19-04-2006, 11:42

Citaat door walakien:
nou nee ik spreek ook namens alle marokkanen die ik ken in utrecht die ook gewoon achter ze staan en trots op ze zijn
Joh afellay is het marokkaans elftal niet waard, dus ik weet niet waarom iedereen hem voor marokko wil laten spelen.

als het geld voor je trots gaat , wat heb je dan bij el mountakhab te zoeken

19-04-2006, 11:45

Citaat door walakien:
we zouden hem graag daar willen zien spelen voor marokko omdat hij een goede speler is
Goede speler ??? Ja , een talent is het wel maar hij is een softie. Fysiek en lichamelijk kan hij echt niet tegen die afrikanen op. Op de nederlandse velden raakt hij al zovaak geblesseerd, en laat staan op de afrikaanse velden.

En hij koos al voor Jong oranje en liet Jong Marokko stikken dus ik begrijp niet waarom iedereen hem wil in het marokkaans elftal

ik heb zitten nadenken en het Marokkaans Elftal BEZZAF 3LIH.

Alleen trotse marokkanen komen daar in. Hij heeft daar niets te zoeken

19-04-2006, 11:49



Citaat door moes_moeilijk:
precies in deze fysieke toestand ongeschikt voor het Afrikaanse voetbal
Kijk alleen op het jeugd WK, hij raakte geblesseerd in de groepsfase en dat tegen BENIN. Ik weet niet wat er nog duidelijk gemaakt moet worden

19-04-2006, 11:56

Citaat door moes_moeilijk:
wat is dat nou voor een lompe actie om het te gaan hebben over mensen die spullen uit auto's stelen.

mensen zoals jij verlagen het niveau van de discussie dusdanig dat het eigenlijk niet meer leuk is om hier bij deze topic te blijven. Gelukkig zijn er ook nog mensen zoals master_mocro onder andere
Verspil je tijd niet aan haar , als ze niets meer te zeggen heeft komt ze altijd met onzin. Dat is bekend

19-04-2006, 12:22
hallo beste landgenoten.

ik vind dat afellay gewoon voor marokko moet kiezen,bij marokko maakt hij een hele grote kans.
bij nederland heeft hij geen kans,omdat nederland zoveel topvoetballers heefd,dus afellay aub denk na en kies voor je vaderland

Pagina's : [1] 2