Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Wil Een Einde Maken Van Me Leven



Pagina's : [1] 2 3

18-04-2006, 20:56
..Ik Kan niet meer voel me zo alleen verdrietig niemand die dat ziet
ik heb helemaal niks.geen ouders die om me geven geen mensen om me heen die wat om me geven.sta er helemaal alleen voor in dit wereldje zoveel zonde's die ik heb gepleeg zoveel dingen gedaan die ik niet moet doen.ben nog vrij jong en me leven is een puinhoop.ik lieg zelfs tegen me ouders voor dingen.
wordt geslagen.geen leven. en dit zeg ik met tranen.typ dit met tranen ik kan het niet meer aan. wil niet meer leven.heb geen geluk ,zie alltijd mensen met geluk en dan ze zo blij zijn.maar ik ben alltijd somber ,, me ouders het lijkt gwnd at het niet me echte ouders zijn.ze geven niks om me . een soort zwarte schaap.

18-04-2006, 21:03


Meid, hoeveel verdriet je ook hebt, jezelf van je leven ontnemen is niet de oplossing. Je moet gewoon praten, praten over wat je denkt en voelt, met iemand die je vertrouwt, als je die iemand niet hebt, moet je er maar naar op zoek gaan..
Praten is denk ik het beste geneesmiddel voor verdriet, het lucht op en langzaam maar zeker kun je verder met je leven, maar je moet er wel in geloven. Wat je ouders betreft, ik weet niet hoe jullie relatie is, maar je moet wel bedenken dat er mensen zijn die het slechter hebben dan jou, en toch gaan ze verder met hun leven. Je moet gewoon accepteren dat je nou eenmaal niet ALLES kunt hebben..
Geloof me, op dit moment is alles misschien somber, maar het wordt allemaal beter als je er maar in gelooft
groeten Miss_L.

18-04-2006, 21:04
Lieve meid , geen einde aan je leven maken zo maakt je het alleen maar erger.
Dat IS streng verboden is in ons geloof.
Weet dat Allah(SWT) vergeeft , vooral als je berouw toont .
We maken allemaal fouten , dat is menselijk.

Als je wilt kun je me pmen.

kus chim

18-04-2006, 21:06

Citaat door miSs_LUxuriiouS:
Meid, hoeveel verdriet je ook hebt, jezelf van je leven ontnemen is niet de oplossing. Je moet gewoon praten, praten over wat je denkt en voelt, met iemand die je vertrouwt, als je die iemand niet hebt, moet je er maar naar op zoek gaan..
Praten is denk ik het beste geneesmiddel voor verdriet, het lucht op en langzaam maar zeker kun je verder met je leven, maar je moet er wel in geloven. Wat je ouders betreft, ik weet niet hoe jullie relatie is, maar je moet wel bedenken dat er mensen zijn die het slechter hebben dan jou, en toch gaan ze verder met hun leven. Je moet gewoon accepteren dat je nou eenmaal niet ALLES kunt hebben..
Geloof me, op dit moment is alles misschien somber, maar het wordt allemaal beter als je er maar in gelooft
groeten Miss_L.

19-04-2006, 14:11


Keep u'r head up!

19-04-2006, 16:01
Lieverd, je bent geweldig en een uniek persoon. Onthou dat goed. Zie dit als een beproeving waar je je doorheen moet slaan. En onthou aan het einde van elke tunnel is licht. Ooit zul je dat bereiken! Kom op. Misschien niet morgen maar ooit zie je het leven weer zonnig tegemoed en ben je door deze les gesterkt en beter geworden!

En je ouders weten misschien niet hoe ze liefde moeten geven. Leer daaruit dat jij wel weet hoe dat moet. "De enige manier om je vijand uit te schakelen is om hem tot vriend te maken".

Heel veel sterkte

19-04-2006, 21:26

Citaat door Girl_007:
..Ik Kan niet meer voel me zo alleen verdrietig niemand die dat ziet
ik heb helemaal niks.geen ouders die om me geven geen mensen om me heen die wat om me geven.sta er helemaal alleen voor in dit wereldje zoveel zonde's die ik heb gepleeg zoveel dingen gedaan die ik niet moet doen.ben nog vrij jong en me leven is een puinhoop.ik lieg zelfs tegen me ouders voor dingen.
wordt geslagen.geen leven. en dit zeg ik met tranen.typ dit met tranen ik kan het niet meer aan. wil niet meer leven.heb geen geluk ,zie alltijd mensen met geluk en dan ze zo blij zijn.maar ik ben alltijd somber ,, me ouders het lijkt gwnd at het niet me echte ouders zijn.ze geven niks om me . een soort zwarte schaap.
Ach meid toch......doe geen domme dingen...insha Allah trouw je een geweldige man die jou heel veel liefde geeft....



ps.als je behoefte heb aan praten mag je me altijd pme...of als je me msn wil........

21-04-2006, 22:28

Citaat door pluk de dag:
Lieverd, je bent geweldig en een uniek persoon. Onthou dat goed. Zie dit als een beproeving waar je je doorheen moet slaan. En onthou aan het einde van elke tunnel is licht. Ooit zul je dat bereiken! Kom op. Misschien niet morgen maar ooit zie je het leven weer zonnig tegemoed en ben je door deze les gesterkt en beter geworden!

En je ouders weten misschien niet hoe ze liefde moeten geven. Leer daaruit dat jij wel weet hoe dat moet. "De enige manier om je vijand uit te schakelen is om hem tot vriend te maken".

Heel veel sterkte
Nice verwoord.

21-04-2006, 22:29

Citaat door Girl_007:
..Ik Kan niet meer voel me zo alleen verdrietig niemand die dat ziet
ik heb helemaal niks.geen ouders die om me geven geen mensen om me heen die wat om me geven.sta er helemaal alleen voor in dit wereldje zoveel zonde's die ik heb gepleeg zoveel dingen gedaan die ik niet moet doen.ben nog vrij jong en me leven is een puinhoop.ik lieg zelfs tegen me ouders voor dingen.
wordt geslagen.geen leven. en dit zeg ik met tranen.typ dit met tranen ik kan het niet meer aan. wil niet meer leven.heb geen geluk ,zie alltijd mensen met geluk en dan ze zo blij zijn.maar ik ben alltijd somber ,, me ouders het lijkt gwnd at het niet me echte ouders zijn.ze geven niks om me . een soort zwarte schaap.
hey meid,

iedereen heeft zijn ups en downs, insa-allah zal alles goed komen, en doe geen domme dingen waar je spijt van gaat krijgen, want daar schiet je nix mee op.

mohiem zoals 1 van die leden zei, als je wilt praten ofzo, dan horen we het wel, we helpen je graag


gair insa-allah

21-04-2006, 22:30

Citaat door miSs_LUxuriiouS:
Meid, hoeveel verdriet je ook hebt, jezelf van je leven ontnemen is niet de oplossing. Je moet gewoon praten, praten over wat je denkt en voelt, met iemand die je vertrouwt, als je die iemand niet hebt, moet je er maar naar op zoek gaan..
Praten is denk ik het beste geneesmiddel voor verdriet, het lucht op en langzaam maar zeker kun je verder met je leven, maar je moet er wel in geloven. Wat je ouders betreft, ik weet niet hoe jullie relatie is, maar je moet wel bedenken dat er mensen zijn die het slechter hebben dan jou, en toch gaan ze verder met hun leven. Je moet gewoon accepteren dat je nou eenmaal niet ALLES kunt hebben..
Geloof me, op dit moment is alles misschien somber, maar het wordt allemaal beter als je er maar in gelooft
groeten Miss_L.
Dat vetgedrukte zin, hoor je NOOIT te zeggen als iemand pijn vanbinnen heeft.

NOOIT!

Men die het niet heeft, zal het nooit begrijpen.



Topic starter ik wens je veel sbar en sterkte.
Je kan me altijd Pm'en.

21-04-2006, 22:35
Een van mijn gedichtjes:


Waarom..


Waarom zegt men; 't komt wél goed?
Iedere keer maar sussen, geruststellen..
terwijl zij het juist verkeerde woorden zeggen?!

Wáárom?!

Waarom voor je problemen een oplossing zoeken?!
'T hoeft niét, troosten, begripvol zijn is al méér dan genoeg.

Waarom zeggen dat mensen uit Afrika het erger hebben?
Dáár vraag ík toch niet om?!

Dan denk ik...Ach laat maar,
waarom zou ík troost bij JOU zoeken terwijl jij het niet eens weet
hoe het voelt.


xMensen die hét niet hebben, kunnen het nooit begrijpenx

23-04-2006, 00:23
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=907260

23-04-2006, 11:49



Citaat door love_tinghir:
Dat vetgedrukte zin, hoor je NOOIT te zeggen als iemand pijn vanbinnen heeft.

NOOIT!

Men die het niet heeft, zal het nooit begrijpen.



Topic starter ik wens je veel sbar en sterkte.
Je kan me altijd Pm'en.
Ze zal het vast niet zo bedoelen

23-04-2006, 14:51
Meid, je moet gewoon geduldig zijn en dan zal Allah (SWT) je inscha'allah wel helpen. Dit is een beproeving om te kijken hoe je met de omstandigheden omgaat. Heb geduld en alles zal dan inscha'allah goed komen!!

24-04-2006, 09:08

Citaat door chimenne:
Ze zal het vast niet zo bedoelen
Allah o3lam.

Pagina's : [1] 2 3