Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : lees dit NEGAFFA NAIMA denhaag

Pagina's : [1] 2 3 4

ougtilamya
18-04-2006, 19:14

heb gehoord dat ze is overleden mensen is dit waar offf:traan1:

Toulia
18-04-2006, 19:18
heb gehoord dat ze is overleden mensen is dit waar offf:traan1: Welke van den haag of Rotterdam en hoe kom je erbij?

Toffifee
18-04-2006, 19:18
van wie heb je het:confused: Ik ken haar nichtje en heb er niks over gehoord

ougtilamya
18-04-2006, 19:21
van wie heb je het:confused: Ik ken haar nichtje en heb er niks over gehoord ik bedoel negaffa naima van denhaag ik heb het van een vriendin gehoord dat ze was gaan sporten ff saunatje gepakt lkkr naar huis gegaan thuis is ze nog wat gaan drinken en ineens is het gebeurd ????:kwaad: zeg me aub dat het niet waar is en dat mensen dit gewoon doen uit jaloezie

Toulia
18-04-2006, 19:24

ik bedoel negaffa naima van denhaag ik heb het van een vriendin gehoord dat ze was gaan sporten ff saunatje gepakt lkkr naar huis gegaan thuis is ze nog wat gaan drinken en ineens is het gebeurd ????:kwaad: zeg me aub dat het niet waar is en dat mensen dit gewoon doen uit jarloezie Ik hoop ook niet dat het waar is.:(

Toffifee
18-04-2006, 19:25
ik bedoel negaffa naima van denhaag ik heb het van een vriendin gehoord dat ze was gaan sporten ff saunatje gepakt lkkr naar huis gegaan thuis is ze nog wat gaan drinken en ineens is het gebeurd ????:kwaad: zeg me aub dat het niet waar is en dat mensen dit gewoon doen uit jarloezie Ik weet het niet? ik ga haar nichtje wel ff bellen nu dan vraag ik het. ja ik weet welke negaffa jij bedoelt zij heeft me schoonzus gedaan. Ik hoop dat het niet waar is! jaloezie is zonder R, sorry ik kon het niet laten:hihi: :kus:

ougtilamya
18-04-2006, 19:28
Ik weet het niet? ik ga haar nichtje wel ff bellen nu dan vraag ik het. ja ik weet welke negaffa jij bedoelt zij heeft me schoonzus gedaan. Ik hoop dat het niet waar is! jaloezie is zonder R, sorry ik kon het niet laten:hihi: :kus: laat je met het weten dan meid

lilazina
18-04-2006, 19:28
naima heeft mijn zus gedaan en haar zusje laila ook hoop niet dat t waar is hoor maar denk jaloezie stomme meiden weer

Toffifee
18-04-2006, 19:32
Lijkt me sterk dat mensen zo erg jaloers zijn dat ze gaan liegen over iemands dood...maar ja zieke mensen kunnen bestaan, over de dood lieg je toch niet? ik probeer te bellen maar er word niet opgenomen:(

ougtilamya
naima heeft mijn zus gedaan en haar zusje laila ook hoop niet dat t waar is hoor maar denk jaloezie stomme meiden weer ik hoop het echt dat het jaloezie is maar je weet het nooit allah u akbar

zohour
Heb Je Het Niet Over Saida Lah Ierhamha!!!! Want Zij Deed Vroeger Ook Ziyanna Werk En Zij Is Degene Die Na Sauna Bezoek Is Overleden Meskiena!!

ougtilamya
18-04-2006, 19:35
:confused: Heb Je Het Niet Over Saida Lah Ierhamha!!!! Want Zij Deed Vroeger Ook Ziyanna Werk En Zij Is Degene Die Na Sauna Bezoek Is Overleden Meskiena!! ik heb gehoord dat het naima is en dit is vorige week gebeurd duss>>>en waarom zal iemand over de dood liegen

Toulia
18-04-2006, 19:39

:confused: ik heb gehoord dat het naima is en dit is vorige week gebeurd duss>>>en waarom zal iemand over de dood liegen Als het vorige week is gebeurd dan is het niet waar. Anders had ik het wel geweten.

ougtilamya
18-04-2006, 19:42
Als het vorige week is gebeurd dan is het niet waar. Anders had ik het wel geweten. naja ik hor het dan wel laten we het goede hopen incha allah ik ga ervandoor beslamma:zwaai:

Shabmidar
18-04-2006, 19:54
Nou als dit een leugen of een jaloerse actie is....dan gaan Marokkaanse meiden echt ver hoor...

Pagina's : [1] 2 3 4