Bekijk volle/desktop versie : Is hier ook iemand die dit ook gezien heeft tijdens Nike Joga 3



Pagina's : [1] 2

18-04-2006, 14:18

18-04-2006, 14:20



Citaat door LaasteGeruchten:
is dat khalid boulahrouz

18-04-2006, 14:20
die man kan alleen maar tegenstanders uitschakelen

18-04-2006, 14:21

Citaat door masoud:
is dat khalid boulahrouz
Ja ..hij was even in Amsterdam oost

18-04-2006, 14:22



Citaat door MarokkaaN_:
die man kan alleen maar tegenstanders uitschakelen
Vorige weekend zat ik aandachtig te kijken naar Duisburg tegen Hamburg

Ahanfouf tegen Boulahrouz ..ik heb gezien dat hij hem echt uitgeschakeld heeft ..Ahanfouf kwam helemaal niet aan te pas tegen hem

18-04-2006, 14:22

Citaat door LaasteGeruchten:
Goed dat er geen 100% Mountakhab supporters daar waren

anders had hij wel wat gehoord

18-04-2006, 14:24

Citaat door Master_Mocro:
Goed dat er geen 100% Mountakhab supporters daar waren

anders had hij wel wat gehoord
hahahaha

ik zie allemaal turken daar op de foto

18-04-2006, 14:25
ik vind hem egt dodelijk! egte hij doet de naam KANIBAAL egt eer aan damn wat een killer!!

De marokkaanse bond heeft zwaar geblunderd ijn zijn geval! anders waren we een fokking verdediger rijker kan die schuimbek karkouri oprotte en ergens anders eigen goals maken !

18-04-2006, 15:51

Citaat door zaki_klawie:
ik vind hem egt dodelijk! egte hij doet de naam KANIBAAL egt eer aan damn wat een killer!!

De marokkaanse bond heeft zwaar geblunderd ijn zijn geval! anders waren we een fokking verdediger rijker kan die schuimbek karkouri oprotte en ergens anders eigen goals maken !
ja idd en wat me vooral irriteerd zijn die eikels en eikelinnen die beweren dat hij een landverader is

18-04-2006, 15:53

Citaat door alhoceima_boyy:
ja idd en wat me vooral irriteerd zijn die eikels en eikelinnen die beweren dat hij een landverader is
Hij is een landverrader ..echte voetballers wachten tot zij een fax van Marokko krijgen

18-04-2006, 15:54

Citaat door LaasteGeruchten:
Hij is een landverrader ..echte voetballers wachten tot zij een aabidding krijgen van Marokko
en als ie m niet zou krijgen?

18-04-2006, 15:55

Citaat door alhoceima_boyy:
en als ie m niet zou krijgen?
dan is hij niet gezien maar meestal komt wel een aanbidding

18-04-2006, 15:58



Citaat door LaasteGeruchten:
dan is hij niet gezien maar meestal komt wel een aanbidding
haha je zegt het zelf al..
maar luister mensen hebben idealen.. als prof kun je niet op iemand blijven wachten terwijl een ander je wel iets aanbiedt.

18-04-2006, 15:58
goeie verdediger, waarde achterin bij Nederland

18-04-2006, 16:21

Citaat door LaasteGeruchten:
Hij is een landverrader ..echte voetballers wachten tot zij een fax van Marokko krijgen
ik ben het vaak met je eens maar in het geval boulahrouz egt niet !
Niemand kende die boer man...hij speelde bij rkc ik vond hem ook geen bal aan ...hij speelde in duitsland tijdje en ik vond er nog steeds nix aan...pas na lange tijd kwam ie in het nieuws dat ie opgeroepen werd...en hij kon oppeens voetballen hallaluya !

Marokkaanse voetbalbond d8 net als ik...die ken geen pepernoot raken dus roepen we nie op...ewa achteraf is dat dom.
Hij kreeg een aanbieding van zijn leven...en marokko had zich niet gemeld...wat moet je dan doen .

Marokkaanse bond houd ik verantwoordelijk voor dit geval van boulhrouz...de rest zijn gewoon land verraders!

Pagina's : [1] 2