Bekijk volle/desktop versie : Tegenstrijdig gevoel



Pagina's : [1] 2

17-04-2006, 22:24
Ik ben al bijna 2 jaar gescheiden en ik ben er voornamelijk wel overheen.Ik heb soms van die dagen dat ik gewoon een man in mijn leven mis, niet zo zeer mijn ex want die kan ik niet meer uitstaan. Maar gewoon iemand die mijn vasthoud en naar mijn luistert in moeilijke tijden of iemand met wie je leuke dingen kan doen.

Ik ken mijn ex vanaf mn 16e et was altijd wel fijn om iemand te hebben die om je geeft en met wie je dingen kunt doen.

Ik heb geen zin in een relatie en ik heb ook geen behoefte aan mannen, ik krijg genoeg aanbod maar ik moet niks van ze hebben...

Is er iemand die dit ook herkent het is een tegenstrijdig gevoel....

17-04-2006, 22:28


nee heb hier geen ervaring mee gelukkig

maar ik denk dat het komt omdat je vertrouwen in mannen waarschijnlijk weg is vanwege je scheiding..Maar niet alle mannen zijn hetzelfde en waarschijnlijk is het ook beter zo..

Blijf vertrouwen houden en insha'allah komt het goed!

17-04-2006, 22:34

Citaat door samraa:
Ik ben al bijna 2 jaar gescheiden en ik ben er voornamelijk wel overheen.Ik heb soms van die dagen dat ik gewoon een man in mijn leven mis, niet zo zeer mijn ex want die kan ik niet meer uitstaan. Maar gewoon iemand die mijn vasthoud en naar mijn luistert in moeilijke tijden of iemand met wie je leuke dingen kan doen.

Ik ken mijn ex vanaf mn 16e et was altijd wel fijn om iemand te hebben die om je geeft en met wie je dingen kunt doen.

Ik heb geen zin in een relatie en ik heb ook geen behoefte aan mannen, ik krijg genoeg aanbod maar ik moet niks van ze hebben...

Is er iemand die dit ook herkent het is een tegenstrijdig gevoel....
IK heb er geen ervaring mee elhamdoelilah maar ik kan je gevoelens wel een beetje begrijpen. Aan de ene kant ben je teleurgesteld in een man waardoor je niets van mannen wil hebben en aan de andere kant mis je t warme gevoel van een man die er voor je is. Is heel normaal denk ik.
Probeer weer vertrouwen te krijgen in mannen, zodat je opnieuw kan beginnen. Ik weet dat t makkelijk praten is maar niet alle mannen zijn t zelfde. InshAllah zul je de juiste persoon ontmoeten.

17-04-2006, 22:38
Laten we nou eerlijk zijn 9 van de 10 mannen zijn tegenwoordig niet meer te vertrouwen..Als ik aangeef dat ik gescheiden ben proberen ze je of het bed in te krijgen of ze moeten niks meer van je hebben.Hoe leuk,lief etc je ook bent.

Mannen je kan niet met en ook nie zonder

17-04-2006, 22:38


is normaal.....iedere vrouw heeft een man nodig, iedere man heeft een vrouw nodig

17-04-2006, 22:48

Citaat door samraa:
Laten we nou eerlijk zijn 9 van de 10 mannen zijn tegenwoordig niet meer te vertrouwen..Als ik aangeef dat ik gescheiden ben proberen ze je of het bed in te krijgen of ze moeten niks meer van je hebben.Hoe leuk,lief etc je ook bent.

Mannen je kan niet met en ook nie zonder
Ik begrijp je wel hoor daar niet van. Veel mannen zijn ook klootzakken, maar niet allemaal.

17-04-2006, 22:53

Citaat door Souraida:
Ik begrijp je wel hoor daar niet van. Veel mannen zijn ook klootzakken, maar niet allemaal.
Bijna allemaal he hahaha

Trouwens wat heb jij daar een leuke kindje op de foto echt een kanjertje

17-04-2006, 22:54

Citaat door samraa:
Bijna allemaal he hahaha

Trouwens wat heb jij daar een leuke kindje op de foto echt een kanjertje
dank je

17-04-2006, 22:57
gescheiden vrouwen laat jullie horen ben ik dan als enige die zo gek is

17-04-2006, 23:57

Citaat door samraa:
Bijna allemaal he hahaha

Trouwens wat heb jij daar een leuke kindje op de foto echt een kanjertje
Zei dat ook al tegen haar , wat een poepie hè!

18-04-2006, 00:31

Citaat door Emerald:
Zei dat ook al tegen haar , wat een poepie hè!
thanks

18-04-2006, 00:33
Nee meid je bent niet de enige ,ik heb dat dat gevoel ook soms lijkt het net of ik gek ben.is alleen maar normaal dat je die behoefte hebt aan iemand maar toch wil je geen man of relatie dat heb ik ook.maar ja hoe kunnen we onze behoefte bevredigen het is moeilijk.en ja zoals je zegt zodra ze weten dat je gescheiden bent denken ze jou in bed te krijgen anders hoor je ze niet meer.ja hebben ze lekker pech sorry maar gescheiden betekent niet dat we geen waarde meer hebben of geen repect hebben voor onzelf.

18-04-2006, 00:36


Lieve schatten jullie lijken helemaal niet gek. T is niet meer dan normaal dat je dat mist.

18-04-2006, 01:19
Het is maar net wat voor instelling je hebt. Als je openstaat voor haramrelaties, dan trek je bepaald soort mannen aan. En die denken inderdaad negatief over gescheiden vrouwen. Maar als je volgens de islamitische manier wil trouwen, dan zijn er genoeg praktiserende mannen die geen moeite hebben met een gescheiden vrouw.

Zelf vond ik het een paar jaar geleden geen probleem dat een zuster gescheiden was en een kind had. Door externe factoren is het niet tot een huwelijk gekomen.

Maar khair inchallah. Zoals ik eerder zei: als je zelf de weg van de islam volgt, dan zal er een oprechte man voor je zijn. En als het niet je mektab is om te hertrouwen, dan moet je daar vrede mee hebben en verder gaan op de goede weg.

18-04-2006, 01:20

Citaat door samraa:
gescheiden vrouwen laat jullie horen ben ik dan als enige die zo gek is
nee hoor meid, maak je je geen zorgen. Wat je nu voelt is normaal.
Over een tijdje ben je over de scheiding heen en dan hoop ik dat er een leuke, betrouwbare man in je leven komt.

Pagina's : [1] 2