Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : tala3a albadro 3alejna...

LZN
21-05-2003, 01:35

Tala’al-badru ‘alayna, Min thaniyyati al-wada’ Wajaba al-shukru ‘alayna, Ma da’a lillahi da‘ Min thaniyyatil-wada’ wajaba al-shukru ‘alayna Ma da’a lillahi da’ O the white moon rose over us From the valley of wada’ And we owe it to show gratefulness Where the call is to Allah Ayyuha al-mab’uthu fina Ji’ta bi-al-amri al-muta‘ Ji’ta sharrafta al-madinah Marhaban ya khayra da’ :goedzo: echt mooie anasheed.

najiba05
21-05-2003, 11:00
heel mooi heb je de rest van de tekst????????

DePaRaBier
21-05-2003, 11:02
En de rest??

casablancalady
21-05-2003, 15:25
Salaam hier heb je hem helemaal Mocht je deze tekst ook willen luisteren?? raad ik je aan om bij de topic ( Glory be to allah) een kijkje te nemen. xxx casablancalady Tala’al-badru ‘alayna, Min thaniyyati al-wada’ Wajaba al-shukru ‘alayna, Ma da’a lillahi da‘ Min thaniyyatil-wada’ wajaba al-shukru ‘alayna Ma da’a lillahi da’ O the white moon rose over us From the valley of wada’ And we owe it to show gratefulness Where the call is to Allah Ayyuha al-mab’uthu fina Ji’ta bi-al-amri al-muta‘ Ji’ta sharrafta al-madinah Marhaban ya khayra da’ Oyou who were raised amongst us Coming with a word to be obeyed You have brought to this city nobleness Welcome! best caller to God’s way Tala’al-badru ‘alayna, Min thaniyyati al-wada’ Wajaba al-shukru ‘alayna, Ma da’a lillahi da‘

najiba05
21-05-2003, 21:21

soekran bezef oegtie...........

MissCool
21-05-2003, 22:54
Salaam, Kent iemand heel de tekst in het Arabisch, want ik wil het zo graag leren......maar ik ken alleen het eerste couplet..........ik wil derest ook graag kennen. b.v.d.

casablancalady
22-05-2003, 14:09
http://www.dienerallahs.de/audiolinks/Tale%20al%20badru%20alayna.htm misschien kun je deze site gaan bezoeken daar kun je het horen xxx casablancalady

isan
22-05-2003, 18:53
heel mooi echt leuk om te horen, en ook dan met dat engels hihi mooi hoor groetjes ihsane

Rabiya
23-05-2003, 13:24
Asalamoe aleikoum, Ik vind die lied ook prachtig, maar weet de betekenis niet. Kan iemand deze voor mij vertalen ? Groeten, Rabiya

noortje1
23-05-2003, 14:34
jusuf islam :love: