Bekijk volle/desktop versie : nogmaals, niemand is lelijk.. het is een kwestie van smaak



Pagina's : [1] 2 3 4

17-04-2006, 20:58
We hebben het nu over het uiterlijk.. laat innerlijk even achterwege mensen..
Ik weet dat er niet veel mensen over uiterlijk willen praten en die zich maar schuil houden bij het innerlijk. Maar uiterlijk speelt voor iedereen een rol in het leven, bij het een belangrijker dan bij de ander, maar toch speelt het wel degelijk een rol.

Wat ik vaak hoor en lees is dat mensen zich steeds over lelijk hebben. Wat ik niet begrijp is dat ze zeggen dat hij lelijk is. Maar ze willen andere mensen er ook bij betrekken om dezelfde mening te geven. Waarom maken veel meiden een topic zoals: "Mijn vriend is lelijk maar ik hou van hem, ik durf hem niet aan m'n vriendinnen te laten zien." Zulke teven kan ik wel afknallen. Misschien vinden die vriendinnen je vriend wel leuk. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Je kunt vergelijken met eten. De een houd van aardbei, maar de ander vind kiwi lekkerder.

Je kan wel zeggen dat jij hem niet knap vind. Maar dat die lelijk is is andere koek.

17-04-2006, 21:02



Citaat door dhchater:
We hebben het nu over het uiterlijk.. laat innerlijk even achterwege mensen..
Ik weet dat er niet veel mensen over uiterlijk willen praten en die zich maar schuil houden bij het innerlijk. Maar uiterlijk speelt voor iedereen een rol in het leven, bij het een belangrijker dan bij de ander, maar toch speelt het wel degelijk een rol.

Wat ik vaak hoor en lees is dat mensen zich steeds over lelijk hebben. Wat ik niet begrijp is dat ze zeggen dat hij lelijk is. Maar ze willen andere mensen er ook bij betrekken om dezelfde mening te geven. Waarom maken veel meiden een topic zoals: "Mijn vriend is lelijk maar ik hou van hem, ik durf hem niet aan m'n vriendinnen te laten zien." Zulke teven kan ik wel afknallen. Misschien vinden die vriendinnen je vriend wel leuk. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Je kunt vergelijken met eten. De een houd van aardbei, maar de ander vind kiwi lekkerder.

Je kan wel zeggen dat jij hem niet knap vind. Maar dat die lelijk is is andere koek.
dat zeggen ze meestal omdat ze bang zijn voor de reactie van hun vriendinnen dat zijn meestal meiden die weten dat hun vriend niet lelijk is maar ze zeggen tegen hun vriendinen hij is lelijk zodat als die vriendinen hem zien niet denken iggggg gewoon aandagt en bovendien de meeste van di e meiden die dat zeggen zijn van die lompe wijven die denken dat ze lekker zijn en aleen maar op sexy en lekker vallen dus zoieso klopt er niets van wat ze zeggen wat dat zijn meiden die zig veels te goed voelen voor een jongen die niet zo knap is....

17-04-2006, 21:03
helemaal waar, iedereen zijn eigen smaak dus iedereen maakt zijn eigen keuze.
Iedereen is uniek van iedereen is er maar 1.......... toch?

17-04-2006, 21:03
snap niet dat iemand kan zeggen, dit is mijn vriend, maar hij is wel lelijk

hoe kun je dan van hem houden

hoe kun je van iets houden, als je die lelijk vindt?

17-04-2006, 21:04



Citaat door oONadijaOo:
dat zeggen ze meestal omdat ze bang zijn voor de reactie van hun vriendinnen dat zijn meestal meiden die weten dat hun vriend niet lelijk is maar ze zeggen tegen hun vriendinen hij is lelijk zodat als die vriendinen hem zien niet denken iggggg gewoon aandagt en bovendien de meeste van di e meiden die dat zeggen zijn van die lompe wijven die denken dat ze lekker zijn en aleen maar op sexy en lekker vallen dus zoieso klopt er niets van wat ze zeggen wat dat zijn meiden die zig veels te goed voelen voor een jongen die niet zo knap is....
als die meiden zichzelf zoo lekker voelden.. en zo hoog.. dan zouden ze die "lelijkerds" niet eens aandacht geven. Ze gaan dan meer op de uiterlijk van een jongen. Meestal een dealertje of iemand die haar alleen gebruikt.

17-04-2006, 21:05

Citaat door Miss_Vanitas:
snap niet dat iemand kan zeggen, dit is mijn vriend, maar hij is wel lelijk

hoe kun je dan van hem houden

hoe kun je van iets houden, als je die lelijk vindt?
ja daar zat ik ook al aan te denken als je iemand lelijk vind dan val je zoiezo tog niet op die gene.. maare wat wel kan is dat ze lange tijd contackt met diegene hebbe en hem nog niet kenne bijvoorbeeld via internet msn verliefd op hem woorde niet meer zonder diegene kunnen en dan in het egt zien

17-04-2006, 21:07

Citaat door dhchater:
als die meiden zichzelf zoo lekker voelden.. en zo hoog.. dan zouden ze die "lelijkerds" niet eens aandacht geven. Ze gaan dan meer op de uiterlijk van een jongen. Meestal een dealertje of iemand die haar alleen gebruikt.
daarom zeg ik tog ook der klopt soieso niets van die meiden vallen niet op lelijk maar geloof me ik ken zat van die meiden die zo een jonge hebbe en dan ze3ma zeggen nee hij is niet zo knap blabla maar dat doen ze alleen maar omdat ze bang zijn voor de reactie v an hun vriendin

sanp je

17-04-2006, 21:08

Citaat door oONadijaOo:
ja daar zat ik ook al aan te denken als je iemand lelijk vind dan val je zoiezo tog niet op die gene.. maare wat wel kan is dat ze lange tijd contackt met diegene hebbe en hem nog niet kenne bijvoorbeeld via internet msn verliefd op hem woorde niet meer zonder diegene kunnen en dan in het egt zien
dan zou ik alsnog afknappen als ik hem lelijk vind


moet er wel naast wakker kunnen worden... en nog andere leuke dingen mee kunnen doen he, zonder dat er een zak over zn hoofd moet



17-04-2006, 21:11

Citaat door Miss_Vanitas:
dan zou ik alsnog afknappen als ik hem lelijk vind


moet er wel naast wakker kunnen worden... en nog andere leuke dingen mee kunnen doen he, zonder dat er een zak over zn hoofd moet


jep maar je hebt ook meiden die aleen op inerlijk vallen tog en die uitelijk helemaal niet boeit snap je ikzelf vind uitelijk net zo belangrijk als inerlijk

17-04-2006, 21:24

Citaat door dhchater:
We hebben het nu over het uiterlijk.. laat innerlijk even achterwege mensen..
Ik weet dat er niet veel mensen over uiterlijk willen praten en die zich maar schuil houden bij het innerlijk. Maar uiterlijk speelt voor iedereen een rol in het leven, bij het een belangrijker dan bij de ander, maar toch speelt het wel degelijk een rol.

Wat ik vaak hoor en lees is dat mensen zich steeds over lelijk hebben. Wat ik niet begrijp is dat ze zeggen dat hij lelijk is. Maar ze willen andere mensen er ook bij betrekken om dezelfde mening te geven. Waarom maken veel meiden een topic zoals: "Mijn vriend is lelijk maar ik hou van hem, ik durf hem niet aan m'n vriendinnen te laten zien." Zulke teven kan ik wel afknallen. Misschien vinden die vriendinnen je vriend wel leuk. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Je kunt vergelijken met eten. De een houd van aardbei, maar de ander vind kiwi lekkerder.

Je kan wel zeggen dat jij hem niet knap vind. Maar dat die lelijk is is andere koek.
En waarom zei je net bij die ander topic dan 'jou moeder is lelijk' ?

17-04-2006, 21:30

Citaat door Krullenbollie:
En waarom zei je net bij die ander topic dan 'jou moeder is lelijk' ?
omdat jou moeder een uitzondering is

17-04-2006, 21:31

Citaat door dhchater:
omdat jou moeder een uitzondering is
Heb t niet negatief over moeders, want jullie weten:
het paradijs ligt onder haar voeten

17-04-2006, 21:37



Citaat door Naadjuh:
Heb t niet negatief over moeders, want jullie weten:
het paradijs ligt onder haar voeten
ookal is ze lelijk.. de paradijs ligt nog steeds onder haar voeten..

17-04-2006, 21:41

Citaat door dhchater:
ookal is ze lelijk.. de paradijs ligt nog steeds onder haar voeten..
Jij kan haar lelijk vinden maar zoals je zelf zei...
T is n kwestie van smaak!!!

17-04-2006, 21:43

Citaat door Naadjuh:
Jij kan haar lelijk vinden maar zoals je zelf zei...
T is n kwestie van smaak!!!
ik zeg ook niet dat ze voor iedereen lelijk is

Pagina's : [1] 2 3 4