Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Overig Voor mijn broer

-xxx-Rachida
05-11-2001, 09:17

Voor mijn broer We hebben zo onze momenten, zo goed en zo kwaad Je stond toch altijd voor mij klaar, je was mijn maat Ik heb altijd naar jou opgekeken, echt waar Jij had een moeilijke tijd gehad, je had het zwaar Ondanks alles kreeg je alles voor elkaar Was jij in mijn buurt, liep ik geen gevaar Was ik ooit in problemen, kon ik bij jou terecht Alles komt weer goed, is iets wat jij altijd zegt Jij was heel zachtaardig en heel geduldig En maakte je nooit ergens aan schuldig Maar waarom moet ik je nou missen Je werd zo uit mijn leven weg gerissen Jij moest als eerste vertrekken, jij moest als eerste gaan Zal mijn hart ooit helen, zal de pijn ooit overgaan Mijn lieve broer, hierbij neem ik afscheid Dit is het moment waar het lot ons scheidt Dit is de wil van Allah, zo zal het zijn Ik zal het moeten accepteren, ondanks de pijn Rachida,

-xxx-Rachida
09-11-2001, 12:49
Salaam Hazar Jasmine, Ik voel me gevleid dat je mijn gedichten mooi vindt. Ben benieuwd.

-xxx-Rachida
05-02-2002, 19:02
Dank jullie wel.......ik zal er over nadenken;) ik heb het nu druk met stage lopen maar binnenkort kom ik met nog meer gedichten:)

_MaJesTeiT_
29-05-2004, 11:48
Origineel gepost door -xxx-Rachida Voor mijn broer We hebben zo onze momenten, zo goed en zo kwaad Je stond toch altijd voor mij klaar, je was mijn maat Ik heb altijd naar jou opgekeken, echt waar Jij had een moeilijke tijd gehad, je had het zwaar Ondanks alles kreeg je alles voor elkaar Was jij in mijn buurt, liep ik geen gevaar Was ik ooit in problemen, kon ik bij jou terecht Alles komt weer goed, is iets wat jij altijd zegt Jij was heel zachtaardig en heel geduldig En maakte je nooit ergens aan schuldig Maar waarom moet ik je nou missen Je werd zo uit mijn leven weg gerissen Jij moest als eerste vertrekken, jij moest als eerste gaan Zal mijn hart ooit helen, zal de pijn ooit overgaan Mijn lieve broer, hierbij neem ik afscheid Dit is het moment waar het lot ons scheidt Dit is de wil van Allah, zo zal het zijn Ik zal het moeten accepteren, ondanks de pijn Rachida, Hij is echt mooi...:goedzo: ga zo door! En als je ooit een gedichtenbundel wil schrijven, ga er gewoon voor... :blauwkus:

Samiralover15
29-05-2004, 12:01

Tbarkaallah 3lik, meid...

zinamaroc_nr1
02-06-2004, 13:40
soo mooi ... geen worden voor..

Ladystar
02-06-2004, 15:40
Salaam Rachida. Echt ik vind het heel prachtig meid!!! Al je gedichten zijn super meid. Ga zo door...Insha/allah! Ma3a Salama:zwaai:

leela
08-06-2004, 13:48
heel ontroerend rachida, gewoonweg prachtig ga zo door leela

-xxx-Rachida
08-06-2004, 13:53
Origineel gepost door leela heel ontroerend rachida, gewoonweg prachtig ga zo door leela dank jullie wel hoor....voor de duidelijkheid, dit heb ik geschreven voor mijn neef. Ik heb geen broer...ik zag hem als mijn broer:(...vandaar de titel

PobriSita
09-06-2004, 08:55
echt mooi tbarkeallah

meryem15
09-06-2004, 11:22
echt een heel mooi gedicht. ga zo door. kus meryem :zwaai:

SH66T6N
15-06-2004, 01:20
XXX je weet het is niet niks Ik hoop dat het goed met je gaat ;) Mijn hart naast die van jouw als maat Afgeschermd van haat Liefde als baat Verdriet schaadt Hoop laat Je hart weer vrij :o kus van mij

-xxx-Rachida
15-06-2004, 12:05

Origineel gepost door SH66T6N XXX je weet het is niet niks Ik hoop dat het goed met je gaat ;) Mijn hart naast die van jouw als maat Afgeschermd van haat Liefde als baat Verdriet schaadt Hoop laat Je hart weer vrij :o kus van mij ;) dank je fire.....:o