Bekijk volle/desktop versie : Wie weet hoe dat zit...



17-04-2006, 15:19
Garantie's op witgoed...

ik heb namelijk een tijdje terug een uitzending gezien van 'In je recht' van Chazia Mourali RTL4.
Ze zei dat het bijkopen van de garantiejaren allemaal onzin is, en dat als je een witgoed koopt dat je garantie eigenlijk meer is dan die jaar die ze op papier vermelden. Want een witgoed als ie goed gemaakt is mag ie niet binnen 2 of 3 jaar kapotgaan... Maar wie heeft hier verstand van en weet er meer van...

Het zit namelijk zo bij mij, ik heb een wasmachine 4 jaar geleden gekocht, waarvan de 1ste jaar niet gebruikt omdat we nog niet getrouwd waren dus de wasmachine 3 jaar gebruikt...
Maar eigenlijk doe ik mijn was vaak bij mijn moeder, omdat zij een tuin heeft en ik bijna geen tijd . Dus gebruik hem weinig, maar sinds gisteren wil mijn wasmachine niet centrifugeren... Hij doet alles behalve dat!!!!!!

Nu had ik 3 jaar garantie bijgekocht maar die is een tijdje terug verlopen......... en nou vroeg ik me eigenlijk af mag zo'n witgoed eigenlijk zomaarrrrrr binnen 5 jaar niet meer functioneren...
wie o wieeeee

thnx

17-04-2006, 19:17


Hij doet het weer........

Weet je wat er aan de hand was....
Er zaten te weinig kleren in, waardoor hij niet centrifugeerddd...
Ik dacht laat me eens het boekje erbij pakken en toen kwam ik dat tot ontdekking, wat ik wel stom vind is dat ie het nooit gedaan heeft, want ik heb een keer 1 truitje in de wasmachine gestopt en toen deed ie het wel maar goed,
misschien iets voor jullie... dus als de wasmachine niet wil centrifugeren zit er misschien te weinig innnnnn... oeffff

17-04-2006, 19:22
Nu begrijp ik mannen als ze zeggen " Vrouwen "

17-04-2006, 19:30

Citaat door Felicity:
Nu begrijp ik mannen als ze zeggen " Vrouwen "
hahaha, jaa , dan bedoelen ze dat soort vrouwen als mij....

Ik maak namelijk vaker van dit soort dingen (blunders) mee...

wil je niet wetennnnn

17-04-2006, 19:39



Citaat door fatt:
hahaha, jaa , dan bedoelen ze dat soort vrouwen als mij....

Ik maak namelijk vaker van dit soort dingen (blunders) mee...

wil je niet wetennnnn
Ik weet genoeg