Bekijk volle/desktop versie : wat is het allerliefste wat je man ooit tegen je heeft gezegd



Pagina's : [1] 2

17-04-2006, 15:02
tegen mij zei hij, en het spookt al die jaren nog door mijn hoofd; en ik zal het in zijn woorden zeggen

"sinds ik jou heb ontmoet besef ik pas wat een man echt compleet kan doen voelen, jij, mijn ware liefde.

17-04-2006, 15:09


Macha Allah... wat mooi zeg!

Nee, ik heb nog niks gehoord. Not merried yet

Ps: Je gaat me toch niet wijsmaken dat dat t enigste is wat hij helemaaaaal in het begin heeft gezegd

17-04-2006, 15:10
oohhhh lief man!!!

ik ben ook nog niet getrouwd

17-04-2006, 15:12

Citaat door LellaMarrakchia:
oohhhh lief man!!!

ik ben ook nog niet getrouwd
Ewa khlaas hetta nitya. We moeten nog even geduld hebben. Misschien kunnen we wij alvast bedenken wat we tegen onze mannen gaan zeggen

17-04-2006, 15:13



Citaat door BintElmagreb:
Macha Allah... wat mooi zeg!

Nee, ik heb nog niks gehoord. Not merried yet

Ps: Je gaat me toch niet wijsmaken dat dat t enigste is wat hij helemaaaaal in het begin heeft gezegd
dat heeft ie niet helemaal in het begin gezegd, maar wel voordat we getrouwd waren.

en ja hij heeft wel meerdere dingen gezegd natuurlijk, nu nog steeds , maar dit blijft toch het liefste dat me altijd bij zal blijven

17-04-2006, 15:20
2 hele lieve dingen


# Hij zei; Toen je niet bij me was, deed ik alsof je naast me was en sprak ik met je

# Mijn man en ik woonden toen der tijd niet bij elkaar en ik zei ik voel me eenzaam en hij zei ik voel me niet eenzaam, je bent bij me want ik draag je in mijn hart

17-04-2006, 15:21

Citaat door oem_ayman:
dat heeft ie niet helemaal in het begin gezegd, maar wel voordat we getrouwd waren.

en ja hij heeft wel meerdere dingen gezegd natuurlijk, nu nog steeds , maar dit blijft toch het liefste dat me altijd bij zal blijven
Maar voordat jullie getrouwd zijn mag hij zulke dingen toch niet zeggen? Naar mijn mening is daar helemaal geen ruimte voor. Jullie moeten op zn minst een akd hebben, dan heeft hij pas het recht om zulke dingen tegen je te zeggen....

Als een jongen om mn hand komt vragen en hij begint zo, wijs ik hem meteen naar de deur. Dit vind ik echt onacceptabel en oneerbiedig jegens mij.

17-04-2006, 15:23
Hij zegt heel veel lieve dingen, maar als ie het volgende zegt, dan smelt ik!!!!

"Entih a3lik felbhar"

17-04-2006, 15:25

Citaat door marocloubna:
Hij zegt heel veel lieve dingen, maar als ie het volgende zegt, dan smelt ik!!!!

"Entih a3lik felbhar"
wat betekend dat?

17-04-2006, 15:26

Citaat door LellaMarrakchia:
wat betekend dat?
Ik val voor jou in de zee..................

17-04-2006, 15:28

Citaat door marocloubna:
Ik val voor jou in de zee..................
liefffffffffff

17-04-2006, 15:29

Citaat door LellaMarrakchia:
liefffffffffff
Ja, dat vind ik ook!!!!!!!

17-04-2006, 15:51


Na een ruzie: kon ik maar mijn hart openen en je laten zien hoeveel ik van je hou want in woorden is dat niet uit te drukken.

17-04-2006, 17:33
Mijn mannetje noemt mij altijd liefje af entoe verspreek hij zich en zegt hij het zelfs als we bij zijn ouders zijn!

17-04-2006, 17:37
hij: jij bent mijn alles in in deze leven..ik vertrouw jou met mijn leven..en ik vertrouw jou meer dan mezelf...

dit zegt hij regelmatig

Pagina's : [1] 2