Bekijk volle/desktop versie : joehoeee 1,5 kilo is er al af!

17-04-2006, 13:27
Joehoe eindelijk heb ik iets gevonden waarmee ik geleidelijk aan afval. Namelijk GEEN DIEET, GEEN TROEP, NIET VERHONGEREN.... en in 1 week al 1,5 kilo afgevallen

17-04-2006, 13:30

en wat is het???

17-04-2006, 13:32
Kijken [SIZE="3"]waarom[/SIZE] ik eet en niet [SIZE="3"]wat[/SIZE] ik eet. That makes the difference

17-04-2006, 13:36

Ik weet saai he, maar het is het meest gezondst en blijvend. Het zit allemaal tussen je oren.

17-04-2006, 13:42

Citaat door _Eyecatcher_:

Ik weet saai he, maar het is het meest gezondst en blijvend. Het zit allemaal tussen je oren.
daar geef ik je helemaal gelijk in, ik ben zo ook 20 kg afgevallen op 3maanden
zonder te dieten

het zit idd tss je oren gewoon

17-04-2006, 13:43

Citaat door Chaimav:
daar geef ik je helemaal gelijk in, ik ben zo ook 20 kg afgevallen op 3maanden
zonder te dieten

het zit idd tss je oren gewoon
Yallah share some tips

17-04-2006, 13:45

Kijken [SIZE="3"]waarom[/SIZE] ik eet en niet [SIZE="3"]wat[/SIZE] ik eet. That makes the difference

Dan ga ik het even uitproberen

Leuk voor je 1.5 kilo eraf !

17-04-2006, 13:51

Citaat door xMocro_Zinax:

Dan ga ik het even uitproberen

Leuk voor je 1.5 kilo eraf !
Ja, ik denk dat ik het zo wel kan volhouden, want er is geen wilskracht voor nodig. Je gaat gewoon de oorzaak aanpakken (slechte gewoontes) in plaats van de gevolgen (het eten). Ik bedoel ik eet gewoon frietjes, maar niet zo gek veel. En wanneer ik gegeten heb en nog trek heb wacht ik iets van 15 minuten. En dan realiseer ik me dat ik geen trek meer heb. Daarnaast snoep ik maar een heel klein beetje, want als je het verbiedt dan snak je er toch naar.

Wat ook heel belangrijk is; lichaamsbeweging. Gewoon een half uurtje per dag, ik ga of fietsen, lopen , buikdansen. gewoon wat je leuk vindt

17-04-2006, 13:53
dit is echt beter ik denk dat er bij heel veel mensen wel een paar kilotjes afkunnen]

thnxlieffie

17-04-2006, 14:01
Nou een paar zou ik niet zeggen, kijk maar naar mijn ondertekening, ik heb nog een lange weg te gaan, maar die weg is voor mij niet meer zo moeilijk. Kleine stapjes neem ik, en als ik achterom kijk zie ik hoeveel stappen ik al heb gemaakt.

Het is allemaal psychologisch. Ik kan ook een streng dieet volgen en flink afvallen op korte termijn, maar de wilskracht zal je maar enkele weken kunnen hebben.

17-04-2006, 14:09
En wat was bij jou dan de reden dat je eet..? Als ik vragen mag( probeer zelf ook af te vallen namelijk)

17-04-2006, 18:11

Citaat door crazychick:
En wat was bij jou dan de reden dat je eet..? Als ik vragen mag( probeer zelf ook af te vallen namelijk)
verveling (voor de tv) en eten is 'gezellig'. gewoon om bepaalde gevoelens te onderdrukken. en heel vaak dacht ik: ach ja ben toch dik kan net zo goed opeten..

17-04-2006, 18:35

verveling (voor de tv) en eten is 'gezellig'. gewoon om bepaalde gevoelens te onderdrukken. en heel vaak dacht ik: ach ja ben toch dik kan net zo goed opeten..
OkOk..Heel erg herkenbaar

17-04-2006, 21:02

Citaat door crazychick:
OkOk..Heel erg herkenbaar
ewa safi jij hoeft maar 6 kilo af te vallen