Bekijk volle/desktop versie : Dames wat hebben ......



Pagina's : [1] 2 3 4

16-04-2006, 19:08
jullie mij aangedaan

Heb kal ho naa ho gekeken als aanrader


... .......

16-04-2006, 19:09



Citaat door Felicity:
jullie mij aangedaan

Heb kal ho naa ho gekeken als aanrader


... .......
Vertel waar ging ie over

16-04-2006, 19:11

Citaat door gandora:
Vertel waar ging ie over
Heb echt gejankt...... Moet ik meer vertellen?

16-04-2006, 19:12
ja hij is droevig he

en eens wat anders dan de standaard zij-wil-met-hem-en-hij-met-haar-maar-de-ouders-zijn-tegen

16-04-2006, 19:14



Citaat door Miem:
ja hij is droevig he

en eens wat anders dan de standaard zij-wil-met-hem-en-hij-met-haar-maar-de-ouders-zijn-tegen
inderdaad....

Maar .... echt niet leuk

16-04-2006, 19:15

Citaat door gandora:
Jah vertel
Ik vertel het straks ..sorry moet nu ff weg

Poentje om het goed te maken......

16-04-2006, 19:25
Hij is echt zielig Ik zal het je even vertellen

Het gaat over een gezin waar de vader zelfmoord heeft gepleegd en de grootmoeder steekt de schuld op haar schoondochter. Er is een geadopteerd meisje in het gezin en de grootmoeder kan haar niet zien als haar echte kleindochter (omdat ze geadopteerd is) wat ze niet weet is dat dat meisje eigenlijk de dochtertje is van haar zoon, dus de vader had een 'fout' gemaakt door zijn vrouw te bedriegen en met die andere een kind te hebben. Zijn vrouw had die kindje toch geacepteerd en de vader kon het niet aan en pleegd zelfmoord.

Dan is er nog de oudste dochter die geen liefde heeft gezien door al de ruzie's tss de moeder en de grootmoeder. Ze heeft wel 1 goede vriend. Dan komt er een andere man in hun leven, de dochter word er verliefd op maar hij blijkt al getrouwd te zijn. Eigenlijk ligt de man op sterven en is hij ook verliefd op haar... Maar ze wil haar geen pijn doen door weer iemand te verliezen dus koppelt hij dan de oudste dochter met die ene vriend die ze heeft en ze trouwen. Dan ontdekken ze allemaal dat die andere man niet getrouwd is maar op sterven ligt..

Zo gaat het ongeveer. Echt zielig

16-04-2006, 19:27

Citaat door mokaltum:
Dit is een wat oudere, ik heb alleen het eerste stuk gezien. Waarop ze nog op dat schip waren en hij en zijn vriend verkeerde pak aanhadden, van die goochelaars, hahahaha. Maar heb hem nu uitgeleend

Heb hier wel andere nieuwe liggen die ik zo ga kijken, titels en leukheidspercentage volgt.


Daar gaat de film toch niet over? Of wel? Anders heb ik de verkeerde verteld...

16-04-2006, 19:28

Citaat door Assia5:
Hij is echt zielig Ik zal het je even vertellen

Het gaat over een gezin waar de vader zelfmoord heeft gepleegd en de grootmoeder steekt de schuld op haar schoondochter. Er is een geadopteerd meisje in het gezin en de grootmoeder kan haar niet zien als haar echte kleindochter (omdat ze geadopteerd is) wat ze niet weet is dat dat meisje eigenlijk de dochtertje is van haar zoon, dus de vader had een 'fout' gemaakt door zijn vrouw te bedriegen en met die andere een kind te hebben. Zijn vrouw had die kindje toch geacepteerd en de vader kon het niet aan en pleegd zelfmoord.

Dan is er nog de oudste dochter die geen liefde heeft gezien door al de ruzie's tss de moeder en de grootmoeder. Ze heeft wel 1 goede vriend. Dan komt er een andere man in hun leven, de dochter word er verliefd op maar hij blijkt al getrouwd te zijn. Eigenlijk ligt de man op sterven en is hij ook verliefd op haar... Maar ze wil haar geen pijn doen door weer iemand te verliezen dus koppelt hij dan de oudste dochter met die ene vriend die ze heeft en ze trouwen. Dan ontdekken ze allemaal dat die andere man niet getrouwd is maar op sterven ligt..

Zo gaat het ongeveer. Echt zielig
Zo das even ingewikkeld maar lijkt me wel mooi jah.

16-04-2006, 19:33
kal ho na ho is toch die in amerika afspeelt?

16-04-2006, 19:34
Ik denk het wel lieverd

16-04-2006, 19:34
wacht volgens mij gooi ik ook wat door elkaar

16-04-2006, 19:34



Citaat door Miem:
kal ho na ho is toch die in amerika afspeelt?
ja is die in New York of zo iets

16-04-2006, 19:37

Citaat door mokaltum:
Je hebt gelijk, pfff, die titels

Die was inderdaad erg mooi. En die andere waar Aiswarya inspeelt dat ze een zoontje heeft en haar man is al 7 jaar weg. En dan ontmoet ze de neef van een vriendin op de bruiloft van haar vriendin, althans bij de voorbereidingen en dan worden ze verliefd en willen ze trouwen en dan komt haar man ineens terug...wooowww, hartverzwakking.

Zoooo veel films, Na Tum Jaano Na Hum, is ook een van de favorieten. Mohabatein ook. Waqt ook, Yakeen, alles. hahaha
oo die heb ik nog niet gezien er zijn er idd zoooo veel

16-04-2006, 19:41

Citaat door mokaltum:

heb een bollywoodverslaving

Vriendin en ik ruilen honderden films met elkaar, hahah. Heb er net weer 4 gejat bij haar.
klinkt bekend

Pagina's : [1] 2 3 4