Bekijk volle/desktop versie : Arabische jongeren & drugs

Pagina's : [1] 2 3

29-05-2002, 22:46
Ik heb een tijdje flink drugs gebruikt zoals xtc, coke en pado's. Ik ben er gelukkig inmiddels alweer 3 jaar vanaf! Hoe staan jullie tegenover het gebruik van drugs, gebruikt zelf of heeft vrienden die hun leven hiermee verknallen?
SHAHZADE

30-05-2002, 01:23

Ik ken mensen die het ook gebruiken.........alleen alhamdoelilah niet zo erg als wat jij gebruikte........meestal alleen maar jointjes, maar ja dan nog is het niet goed. Wel knap van je dat je nu al 3 jaar clean bent. Ik zie het er nut eigenlijk niet van inzitten. Ik bedoel, je gebruikt en dan...so what......je verziekt er je hele leven mee, je doet je familie pijn.......en dat alleen maar vanwege Drugs?????? People think about it......

30-05-2002, 21:21
Shahzade,

Heb je er spijt van, dat je die troep gebruik/ gesnoven hebt. En wat is de aanleiding dat je ermee gestopt bent?????

30-05-2002, 21:35
Ja, achteraf heb ik er echt veel spijt van! Maar ik heb er wel veel van geleerd! Ik raakte op gegeven moment met verkeerde mensen in aanraking en toen begon het zooitje. Op dat moment vondt ik het allemaal wel geweldig, je beleefde dingen heel anders. Het ergste vindt ik dat ik mijn ouders er veel verdriet mee heb gedaan. Dat doet mijn jongste broertje nu, hij gebruikt ook. Hij zit echt in de shit. Ik kan wel van alles zeggen maar het helpt niet. Hij vertikt het mijn verhaal aan te horen. Zijn (vrienden) hebben veel invloed op hem. Erg jammer!

02-06-2002, 22:42

Hoi,

Dat geloof ik best, gelukkig ben je er mee gestopt en zie je nu de vrienden van jouw nog?? of waren die alleen vrienden voor drugs en lol.
Zelf maak je het nu mee met je broertje, das nu heel erg, iedere keer als je tegen hem wat zegt? dat zeggen ze dan terug en JIJ DAN.. Het zal nu heel moeilijk worden, maak het ook mee hoor. Mijn jongste broertje is nu ook op een verkeerde pad. Gelukkig de andere niet maar, 1 is ook veel. Weet je dan wat ze zeggen vrienden zijn veel beter dan familie, maar op een dag (als ze wat ouder worden en kinderen hebben) krijgen ze spijt. Ze kunnen niks meer terug draaien.

LA-JEH-DIHOEM

groetjes

03-06-2002, 13:47
Jij bent dom zeg! Het kwam juist door BUITENLANDSE vrienden dat ik er ook aan begon. Ik ken veel Marokkanen die jointjes roken en aan de snuif zitten. Net zo goed als Nederlanders dus!

04-06-2002, 15:36
Ik begrijp niet waarom je ARABISCHE jongeren heb staan als titel
heb je daar n verklaring voor??

04-06-2002, 23:00

Citaat:
Origineel gepost door Ghizlanetje
Snap je dat niet? Tsjonge jonge zeg!

04-06-2002, 23:45
Neeeeeeeeeeeeeeej dat begrijp ik niet nee
anders vraag ik het toch ook niet!!

DammmZz

05-06-2002, 13:42
volgens mij doen alleen marokkaanse jongens dat en niet de meidne....tenminste in mijn omgeving

05-06-2002, 13:45
drugs is niet goed voor je.....maar dat weet jij al...

06-06-2002, 09:44

Citaat:
Krijg ik misschien nog n
fatsoenlijke antwoord van je?!

Big kis

06-06-2002, 11:38

Citaat:

Krijg ik misschien nog n
fatsoenlijke antwoord van je?!

Big kis
Arabisch bedoel ik in het algemeen. Het is misschien een verkeerde titel omdat natuurlijk veel Marokkanen van Berberse afkomst zijn. Maar ik denk dat er ook Algerijnen, Tunesiers, Egyptenaren etc. van deze site lid zijn. Vandaar!

06-06-2002, 12:34
ik weet waar je het over hebt jongen. het is allemaal shxit gewoon. ik heb die troep ook allemal gehad. het begon met een joint en dan ga je verder. ik ben via vrieden aan die troep begonen, ik begon met plofjes roken en toen neus werk en pillen. ik deed het in het begin bewust, ik wou weten wat het met je doet, maar op een gegeven moment werd het elke weekend. jah de verleiding is zooo groot, je gaat drinken en dan krijg je die troep graties en voor niks in je hand gedrukt, dan weiger je niet. en het voelt zoo goed, maar de volgende dag ben je kapot en zeg je, ik doe het nooit meer en de weekend daarop doe je het weer. ik doe gelukkig niks meer, ben onlangs ook gestopt met drinken, blowen doe ik al twee jaar niet meer en de rest al een paar maanden niet meer, ga ook niet meer zo vaak ui en al ik uit ga dan ga ik met een vriend van me die niet drinkt of rookt of wat dan ook, dan doe ik zelf look niks, het gaat dan van zelf en raak ik niks aan.

ben toch wel een stoute engel geweest

06-06-2002, 13:11
Nou jij zegt zelf dat je spijt hebt dat je drugs hebt gehad
Maar je broertje gaat ook de verkeerde kant op dat zeg je
zelf waar voor ga je ens met hem weg en dan vertel je hem alles over wat je hebt meegemaakt
En dan op volwassen manier praten dat het bij hem doordringt dat drugs slecht is. En maar blijven praten. Misschien zie hij dan dat drugs echt slecht is.
Ma3salaam
veel geluk
(k)(k)
S87meknes

Pagina's : [1] 2 3