Bekijk volle/desktop versie : Verliefd op een getrouwde meid



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-04-2006, 00:52
Denk niet dat jou zoiets nooit zal overkomen, want dat dacht ik ook.
Tot ik aziza ontmoette. Ik zag in haar de echte liefde. Ik verloor mijn hart aan haar. Ik werd gewaarschuwd hier op m.nl dat ze getrouwd zou zijn, maar ik kon het niet geloven. Ik wilde het niet geloven.
's nachts droomde ik van haar, overdag was ze in mijn gedachten.
Het duurde lang voor ik haar weer op school tegen kwam. En toen was het eindelijk zo ver. Daar zat ze weer te leren in de bib. Met kloppend hart liep ik naar haar toe, maar wat ze mij daarna vertelde zette mijn wereld op z'n kop.
Hoe kon ik zo stom zijn.......
Ze was werkelijk getrouwd en door de verliefdheid was ik verblind en zag niet dat zij mij niet dezelfde aandacht gaf als die ik haar gaf.

Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en dat ik haar nooit ontmoet had. Zij kon er niets aan doen, mijn hart was de schuldige.

Voordat je ooit je hart verliest aan iemand wees er dan zeker van dat die persoon niet getrouwd is!!

16-04-2006, 00:56


Je kan niks anders doen dan afstand nemen..

Wel jammer voor je..

16-04-2006, 01:06
Erg man...Inchallah kom je de ware wel tegen...

16-04-2006, 01:14
Asalaam Alaykoem,,

Het is beter als jij je afstand neemt,,laat je gedachten op rust komen...

Insha'Allah kom je ooit je ware tegen.Geef jezelf niet de schuld,,het kon iedereen overkomen.Alleen trof het dit keer jou...

Ma3a Salama Broeder

16-04-2006, 11:08


ze is getrouwd...........sukkel ,zou jij dat leuk vinden moest er een pervers mannetje smoorverliefdzijn op je vrouw

16-04-2006, 11:15
meskien ewa komt goed met jou inshallah op elk potje past een deksel

16-04-2006, 11:32

Citaat door intellectual03:
Denk niet dat jou zoiets nooit zal overkomen, want dat dacht ik ook.
Tot ik aziza ontmoette. Ik zag in haar de echte liefde. Ik verloor mijn hart aan haar. Ik werd gewaarschuwd hier op m.nl dat ze getrouwd zou zijn, maar ik kon het niet geloven. Ik wilde het niet geloven.
's nachts droomde ik van haar, overdag was ze in mijn gedachten.
Het duurde lang voor ik haar weer op school tegen kwam. En toen was het eindelijk zo ver. Daar zat ze weer te leren in de bib. Met kloppend hart liep ik naar haar toe, maar wat ze mij daarna vertelde zette mijn wereld op z'n kop.
Hoe kon ik zo stom zijn.......
Ze was werkelijk getrouwd en door de verliefdheid was ik verblind en zag niet dat zij mij niet dezelfde aandacht gaf als die ik haar gaf.

Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en dat ik haar nooit ontmoet had. Zij kon er niets aan doen, mijn hart was de schuldige.

Voordat je ooit je hart verliest aan iemand wees er dan zeker van dat die persoon niet getrouwd is!!
die gouden ringen maken ze tegenwoordig echt te klein he!

zie je zo over het hoofd!

16-04-2006, 14:10

Citaat door Marrakchia4Life:
ze is getrouwd...........sukkel ,zou jij dat leuk vinden moest er een pervers mannetje smoorverliefdzijn op je vrouw
Dus iemand die verliefd is, is volgens jou pervers. Daar begrijp ik even niks van

16-04-2006, 14:16

Citaat door DisserShock:
die gouden ringen maken ze tegenwoordig echt te klein he!

zie je zo over het hoofd!

Ik draag ook geen trouwring,
maar het eerste wat ik zeg tegen
iemand is dat ik getrouwd ben.


"Hey ik ben Amoorah, aangenaam.
Ik ben getrouwd."

16-04-2006, 14:18

Citaat door intellectual03:
Dus iemand die verliefd is, is volgens jou pervers. Daar begrijp ik even niks van
Intel... ik vind dat je best verliefd mag zijn op iemand, maar dat je altijd wel zorgvuldig moet zijn. Sowieso zou je toch kunnen uitzoeken, wat jij ook hebt
gedaan. En daarna kun je verliefd zijn, maar met het besef dat het nooit wat
word.

Zoveel mensen raken verliefd op onbereikbare mensen.

16-04-2006, 14:21

Citaat door intellectual03:
Dus iemand die verliefd is, is volgens jou pervers. Daar begrijp ik even niks van
op een getrouwde vrouw wel ja

16-04-2006, 14:23
je had hier toch een andere nick?

of vergis ik me?



indergeval sterkte..

16-04-2006, 14:27



Citaat door samya 2:
je had hier toch een andere nick?

of vergis ik me?



indergeval sterkte..
nee hoor ik heb maar een naam. Ik heb jou met mijn eigen naam gepmd.

16-04-2006, 14:31

Citaat door intellectual03:
nee hoor ik heb maar een naam. Ik heb jou met mijn eigen naam gepmd.
dan ben ik vergeetachtig aan het worden

16-04-2006, 14:33

Citaat door samya 2:
je had hier toch een andere nick?

of vergis ik me?



indergeval sterkte..
Of had ik jou niet een privébericht gestuurd? Ik weet het niet meer zeker. Maar ik kan me jou nog wel herinneren, jij was toch die begripvolle meid?!

Pagina's : [1] 2 3 4 5