Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Babyolie



Pagina's : [1] 2

16-04-2006, 00:48
Voor wat kan je dat allemaal gebruiken?

16-04-2006, 00:53


In de zomer is die echt fijn als je een rokje aan hebt je lekkere gebruinde benen insmeren, je armen en je gezicht een beetje hmmmmmmmmmmm heerlijk zacht


16-04-2006, 00:58

Citaat door Khalisa1:

In de zomer is die echt fijn als je een rokje aan hebt je lekkere gebruinde benen insmeren, je armen en je gezicht een beetje hmmmmmmmmmmm heerlijk zacht

is ie niet te vettig?

16-04-2006, 00:59

Citaat door sweety60:
is ie niet te vettig?

als je teveel doet wel haahah gewoon beetje voor glans maar baby olie is juist lekker zacht en mooie glans niet zoo vettigg , vind ik dan


16-04-2006, 13:08


het is heeeeeeeeeeel erg slecht als je het op je gezicht smeert..
dus vooral NIET Doen meid... er zit een stof in dat gevaarlijk is voor je huid
maar echt veel mense gebruike het tog, ook al wete ze het..

16-04-2006, 13:09

16-04-2006, 13:19

Citaat door patr0na:
het is heeeeeeeeeeel erg slecht als je het op je gezicht smeert..
dus vooral NIET Doen meid... er zit een stof in dat gevaarlijk is voor je huid
maar echt veel mense gebruike het tog, ook al wete ze het..
Echt? Hoe kom je erbij?

16-04-2006, 14:18
ik ken mensen die babyolie op hun haren smeren voor de glans en geur

16-04-2006, 14:21
Ik gebruik het v0or mijn haar

16-04-2006, 14:31
babyolie bestaat uit 98% amandelolie, en amandelolie is goed voor huid en haar , ook als je zwanegr bent om striemen te voorkomen kan het helpen. je mag het overal smeren, maar neit drinken ofzo =hihi:

17-04-2006, 01:21

Citaat door patr0na:
het is heeeeeeeeeeel erg slecht als je het op je gezicht smeert..
dus vooral NIET Doen meid... er zit een stof in dat gevaarlijk is voor je huid
maar echt veel mense gebruike het tog, ook al wete ze het..

hahahahha dat is echt zware blaa , anders zou het geen eens toegestaan zijn voor babys hhahahaha et is voor je huid , overal dus , er staat er helemaal niet dat et niet toegestaan is voor je gezicht, dus zwaree blaa onze huid op onze gezicht is nog steviger als rest van huid van baby anders konden we et geen eens bij babys gebruiken, het kan echt geen kwaad, je krijgt er juist zachte huid van

hahahaha mensen baby olie zit in een stof in dat gevaarlijk is voor je huid hahaha kapot lachen hahaha word jaren gebruikt voor babys en oudere

ik lach jou niet uit maar jij zou het vast ook ergens hebben gehoord of gelezen vind het echt dom dat ze zoiets verzinnen


17-04-2006, 01:41
Ik Gebruik Et Ook En Is Kei Goed..k Haal Ook Me Mascara Ermee Weg Wat Boven Me Oog Zit Als Ik Op Doe En Dan Gaat Et Sneller Weg...

17-04-2006, 02:23


Je kan t gebruiken voor je hele lichaam, van top tot teen. Je haar word er zacht van en gaat mooi glimmen, je huid word er ook zacht van...Het is gewoon top.

En het ruikt ook heerlijk.

17-04-2006, 11:53


Citaat door sweety60:

Voor wat kan je dat allemaal gebruiken?
Iedereen heeft wel eens een bad hear day bijvoorbeeld je probeert je haar te stylen maar het wordt erg staties dang meo je gwn beetje babyolie der in doen

je kan het ook gebruiken voor dat je foundation op je gezicht smeer door de olie kan je het mooi uit smeren en schrik niet dah je gezicht te erg glanst want het droog na 5 minuten op.

ook kan je het ook gebruiken als een drooge huid heb het ruikt heerlijk en en glanst.[/FONT]

[FONT="Century Gothic"]Waarom vraag je het eigelijk


17-04-2006, 11:55

Citaat door fatosaaa:
Ik Gebruik Et Ook En Is Kei Goed..k Haal Ook Me Mascara Ermee Weg Wat Boven Me Oog Zit Als Ik Op Doe En Dan Gaat Et Sneller Weg...
Ja precies is het geweldig je kan het sj0w weg halen

Pagina's : [1] 2