Bekijk volle/desktop versie : Nos columinist Hugo Borst: Heleen van Royen dwong me tot seks



Pagina's : [1] 2 3 4

15-04-2006, 17:39
NOS COLUMNNIST HUGO BORST: 'Heleen van Royen dwong me tot seks'
Is Heleen van Royen seksverslaafd? Als je NOS- voetbalcolumnnist Hugo Borst moet geloven is dat zeker het geval. Borst zegt op het afgelopen Boekenbal door Van Royen zo ongeveer gedwongen te zijn tot seksuele handeligen. Daarbij schroomde Heleen van Royen niet Borst bij de geslachtsdelen te grijpen toen bleek dat de hij niet gediend was van een avontuurtje met de bestsellerschrijfster.

In het blad Esquire staat deze maand in de column van voetbalanalist Hugo Borst een opmerkelijke beschuldiging. Het incident waarover Borst schrijft, heeft volgens Entertainment Live, het showbizzprogramma van Evert Santegoeds en Anouk Smulders op Talpa, betrekking op het boekenbal waar Van Royen te diep in het glaasje zou hebben gekeken. "Opeens begon ze me te zoenen en ik probeerde haar van me af te duwen. Dit was bijna onmogelijk, quote het entertainmentprogramma Borst.

Een koekje van eigen deeg voor schrijfster Van Royen, die een 'open relatie' met presentator Ton van Royen heeft. Zij was het immers die ooit Rob Oudkerk aan de schandpaal nagelde door in haar eigen column te berichten over zijn drugsgebruik en bezoekjes aan prostituees.

http://zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=10826&roddels=51010

15-04-2006, 19:23



Citaat door Islamist:
Vieze Hollandse H.oer
Jemmig wat een woorden voor een' moslim'


Engelen schrijven alles wat je zegt en denkt.

15-04-2006, 19:29

Citaat door Mister1979:

Is Heleen van Royen seksverslaafd? Als je NOS- voetbalcolumnnist Hugo Borst moet geloven is dat zeker het geval. Borst zegt op het afgelopen Boekenbal door Van Royen zo ongeveer gedwongen te zijn tot seksuele handeligen. Daarbij schroomde Heleen van Royen niet Borst bij de geslachtsdelen te grijpen toen bleek dat de hij niet gediend was van een avontuurtje met de bestsellerschrijfster.
Heleen van Royen, ach, ach.... ik denk eigenlijk dat ze meer
last had van de alcohol dan van een sexverslaving.
Zoals het in dit stukje geschreven staat, moet je wel
sexverslaafd zijn om aan Hugo Borst te willen zitten...
leuk stukje journalistiek.

15-04-2006, 19:30

Citaat door MooiRood:
Heleen van Royen, ach, ach.... ik denk eigenlijk dat ze meer
last had van de alcohol dan van een sexverslaving.
Zoals het in dit stukje geschreven staat, moet je wel
sexverslaafd zijn om aan Hugo Borst te willen zitten...
leuk stukje journalistiek.
Een Ajaxied met een Feijenoorder

15-04-2006, 19:37


ik zou haar wel pompen

15-04-2006, 19:59

Citaat door _Maghrabi_:
ik zou haar wel pompen
IK OOK

15-04-2006, 20:00

Citaat door ad_brilgat:
IK OOK
Met wat? Je fiestpomp?

15-04-2006, 20:02

Citaat door Mister1979:
Met wat? Je fiestpomp?
lol

15-04-2006, 20:25
Welke zielige onderkruipsel heeft me een rode puntje gegeven,dat is zeer zwak tot matig van je.

15-04-2006, 20:38
van royen is, op patty brard na, de meest ranzige, weerzinwekkende, vulgaire en platvloerse vrouw uit de wereld der bekende nederlanders. niet omdat ze promiscue is, niet omdat ze van seks houdt, maar vanwege de welhaast narcistische manier waarop ze zich etaleert.

15-04-2006, 20:41

Citaat door a_tropos:
van royen is, op patty brard na, de meest ranzige, weerzinwekkende, vulgaire en platvloerse vrouw uit de wereld der bekende nederlanders. niet omdat ze promiscue is, niet omdat ze van seks houdt, maar vanwege de welhaast narcistische manier waarop ze zich etaleert.
Ondanks dat verkopen haar boeken als warme broodjes.

15-04-2006, 20:55

Citaat door Mister1979:
Ondanks dat verkopen haar boeken als warme broodjes.
er zijn ook hordes mensen die naar la brard kijken... het werk van van royen behoort tot de veredelde damesromannetjes en ze lezen lekker weg. helaas is dat laatste nog altijd hét criterium om je werk als schrijver verkocht te krijgen.

zoals brard gefascineerd is door haar eigen stront en vindt dat wij dat ook allemaal moeten zijn, is van royen het door haar glibberige vrijages.

openheid over seks, daar ben ik voor, overigens.

15-04-2006, 20:57



Citaat door a_tropos:
er zijn ook hordes mensen die naar la brard kijken... het werk van van royen behoort tot de veredelde damesromannetjes en ze lezen lekker weg. helaas is dat laatste nog altijd hét criterium om je werk als schrijver verkocht te krijgen.

zoals brard gefascineerd is door haar eigen stront en vindt dat wij dat ook allemaal moeten zijn, is van royen het door haar glibberige vrijages.

openheid over seks, daar ben ik voor, overigens.
Patty Brard is nep ze speelt een ordinaire vrouw. Patty Brard is een hoogopgeleide vrouwe die haar talen zeer goed kent.

Dat van de ordinaire vrouw spelen doet ze alleen voor de camera en voor de centen.

15-04-2006, 20:59

Citaat door Mister1979:
Patty Brard is nep ze speelt een ordinaire vrouw. Patty Brard is een hoogopgeleide vrouwe die haar talen zeer goed kent.

Dat van de ordinaire vrouw spelen doet ze alleen voor de camera en voor de centen.
dat maakt mij niet uit, 79... ik heb alleen met haar te maken in de hoedanigheid van tv-persoonlijkheid.

15-04-2006, 21:05

Citaat door Mister1979:
NOS COLUMNNIST HUGO BORST: 'Heleen van Royen dwong me tot seks'
Is Heleen van Royen seksverslaafd? Als je NOS- voetbalcolumnnist Hugo Borst moet geloven is dat zeker het geval. Borst zegt op het afgelopen Boekenbal door Van Royen zo ongeveer gedwongen te zijn tot seksuele handeligen. Daarbij schroomde Heleen van Royen niet Borst bij de geslachtsdelen te grijpen toen bleek dat de hij niet gediend was van een avontuurtje met de bestsellerschrijfster.

In het blad Esquire staat deze maand in de column van voetbalanalist Hugo Borst een opmerkelijke beschuldiging. Het incident waarover Borst schrijft, heeft volgens Entertainment Live, het showbizzprogramma van Evert Santegoeds en Anouk Smulders op Talpa, betrekking op het boekenbal waar Van Royen te diep in het glaasje zou hebben gekeken. "Opeens begon ze me te zoenen en ik probeerde haar van me af te duwen. Dit was bijna onmogelijk, quote het entertainmentprogramma Borst.

Een koekje van eigen deeg voor schrijfster Van Royen, die een 'open relatie' met presentator Ton van Royen heeft. Zij was het immers die ooit Rob Oudkerk aan de schandpaal nagelde door in haar eigen column te berichten over zijn drugsgebruik en bezoekjes aan prostituees.

http://zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=10826&roddels=51010
Zij (Heleen) & Ton hebben een open relatie; Ze kunnen met iedereen naar bed gaan als ze dat willen. HIV powerrrrrrrrrrrrrrr

Pagina's : [1] 2 3 4