Bekijk volle/desktop versie : Chamack maybe naar Rangers...



15-04-2006, 01:20
L'international marocain et sociétaire des Girondins de Bordeaux, Marouane Chemmakh, pourrait rejoindre le club écossais des Glasgow Rangers, rapporte mercredi le quotidien "France Soir".

Selon le magazine "But", cité par le journal, l'ancien entraîneur de l'Olympique lyonnais (OL), Paul le Guen, qui s'est engagé avec les Galsgow Rangers pour trois ans, pense à son futur recrutement et aurait mis les noms de Chemmakh et de l'international français de Lyon, Sidney Govou, "en haut de sa liste". Dans une déclaration au mois de février à "France Soir", l'attaquant marocain avait évoqué son envie de "rester à Bordeaux en cas de qualification des Girondins en Ligue des champions" en fin de saison.

Chemmakh avait "séduit" plusieurs clubs, dont l'Olympique lyonnais, champion de France, qui avait offert 10 millions d'euros pour son transfert.
L'Inter Milan et l'Ajax Amsterdam étaient également sur les traces de l'attaquant bordelais.

15-04-2006, 12:48


Best raar, er was interesse in hem door verschillende topclubs en nu ineens gaat hij waarschijnlijk naar de Rangers...

15-04-2006, 13:21
Een goede club voor Chamakh vind ik AS Monaco. Hij kan zich daar meer ontwikkelen dan bij Bordeaux. Chamakh is nog niet klaar voor de top eerlijk gezegd. Hij kan daar een koppel vormen met Christian Vieri veel van hem leren.

Hoewel vieri maar 7 wedstrijden tot nu toe heeft gespeeld bij AS Monaco

15-04-2006, 14:01
charlton zou ik een mooie club voor hem vinden, hij en bent zouden een gevaarlijke koppel vormen........

15-04-2006, 14:06


Hij zou toch naar Lyon gaan omdat Bordeaux geld nodig heeft

15-04-2006, 15:54
waarom gaat hij niet naar ajax die willen hem tog ook hebben

15-04-2006, 16:04

Citaat door ie_gekte:
waarom gaat hij niet naar ajax die willen hem tog ook hebben
wat moet hij daar zoeken? Huntelaar speel je niet uit de basis.chamakh helemaal niet, hij heeft geen scorendvermogen, die huntelaar wel heeft.

15-04-2006, 16:08

Citaat door DR.Nastic:
wat moet hij daar zoeken? Huntelaar speel je niet uit de basis.chamakh helemaal niet, hij heeft geen scorendvermogen, die huntelaar wel heeft.
ja maar hij zou ajax wel een beetje kunnen helpen uit deze slechte tijden voor hun volgend seizoen

15-04-2006, 16:59

Citaat door ie_gekte:
ja maar hij zou ajax wel een beetje kunnen helpen uit deze slechte tijden voor hun volgend seizoen
Hoe moet hij ze helpen? ze konden niet scoren, en daar hebben ze nou huntelaar voor gehaald.En huntelaar is beter dan chamakh.Dus ik snap die hulp niet?

15-04-2006, 17:00

Citaat door DR.Nastic:
Hoe moet hij ze helpen? ze konden niet scoren, en daar hebben ze nou huntelaar voor gehaald.En huntelaar is beter dan chamakh.Dus ik snap die hulp niet?
ze hoeven hem ook niet alleen voor het scoren maar om het spel beetje op gang te krijgen
dus je wilt nu zeggen dat hij geen belangrijke en goeie speler is??

15-04-2006, 17:05
Glasgow gaat hij echbt niet naar toe. Die jongen speelt volgend seizoen bij PSG of Lyon

15-04-2006, 17:07

Citaat door ie_gekte:
ze hoeven hem ook niet alleen voor het scoren maar om het spel beetje op gang te krijgen
dus je wilt nu zeggen dat hij geen belangrijke en goeie speler is??
Ik vind chamakh geen topspeler, voor Marokko wel ja maar meer niet.Bij bordeaux kan die ook geen potten breken.Ajax is door de komst van huntelaar veel beter gaan spelen.HIj doet het goed, en hij kan het belangrijkste doen en dat is scoren.

15-04-2006, 17:10



Citaat door DR.Nastic:
Ik vind chamakh geen topspeler, voor Marokko wel ja maar meer niet.Bij bordeaux kan die ook geen potten breken.Ajax is door de komst van huntelaar veel beter gaan spelen.HIj doet het goed, en hij kan het belangrijkste doen en dat is scoren.
wat vind je dan wel een geschikte club voor hem

15-04-2006, 17:15

Citaat door ie_gekte:
wat vind je dan wel een geschikte club voor hem
Hij moet nog gewoon een jaartje blijven bij bordeaux.Hij heeft wel talent, dat is duidelijk fysiek sterk, snel en maakt het de verdedigers moeilijk.Het minpuntje is zijn scorendvermogen.Bordeaux speelt volgend jaar CL, ewa als hij daar goed speelt om de hoogste niveau dan kun je zeggen dat ie een goede speler is.Hij is jong dus hij kan alle kanten op.Ik zie hem wel over 2 a 3 jaar bij een topclub als arsenal of juventus

15-04-2006, 17:16

Citaat door DR.Nastic:
Hij moet nog gewoon een jaartje blijven bij bordeaux.Hij heeft wel talent, dat is duidelijk fysiek sterk, snel en maakt het de verdedigers moeilijk.Het minpuntje is zijn scorendvermogen.Bordeaux speelt volgend jaar CL, ewa als hij daar goed speelt om de hoogste niveau dan kun je zeggen dat ie een goede speler is.Hij is jong dus hij kan alle kanten op.Ik zie hem wel over 2 a 3 jaar bij een topclub als arsenal of juventus
daar zie ik hem zeker inshallah