Bekijk volle/desktop versie : Filmpje..you won't regret this one!



15-04-2006, 00:42
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=18994

Blaffende honden bijten niet!

15-04-2006, 00:55


Wahahaha deze kende ik al maar het is zelfs bij jensen in de uitzending geweest

15-04-2006, 00:57
Zag het gisteren voor het eerst.

15-04-2006, 01:07
zo die intervieuwer heeft gelijk antwoord op zijn vraag gekregen (gaan allochtonen en nederlanders goed met elkaar om) nou hier is je antwoord

15-04-2006, 01:09



Citaat door MissxMarocx:
zo die intervieuwer heeft gelijk antwoord op zijn vraag gekregen (gaan allochtonen en nederlanders goed met elkaar om) nou hier is je antwoord
je kan ook zien dat het nederlandse meisje recht op hun af loopt

15-04-2006, 01:11

Citaat door mimi_tangaouia:
je kan ook zien dat het nederlandse meisje recht op hun af loopt
Totally true, voordat je die Hollandse dame in beeld ziet kun je haar al hóren (KlikKlakKlikKlak...).

Straight to the target!

15-04-2006, 01:11

Citaat door Ewaywaa:
Totally true, voordat je die Hollandse dame in beeld ziet kun je haar al hóren (KlikKlakKlikKlak...).

Straight to the target!
juist ja alleen vindt het wel jammer van de marokaanse meiden dat ze zo schelden
Ze zien er leuk en slim uit ze hadden beter moeten weten.

15-04-2006, 01:17

Citaat door mimi_tangaouia:
juist ja alleen vindt het wel jammer van de marokaanse meiden dat ze zo schelden
Ze zien er leuk en slim uit ze hadden beter moeten weten.
Opzich..

Als je denkt dit kan ik wel even piepen vind ik dat je zulke mensen moet laten zien (of in de letterlijke zin: voelen) dat ze weleens de verkeerde kunnen tegenkomen, ze zou haar daar alleen maar bij helpen.

Begrijp me niet verkeerd, ben tegen zinloos geweld. Maar wat opvoeding met wat rake klappen moet kunnen.

: ).

15-04-2006, 01:20

Citaat door Ewaywaa:
Opzich..

Als je denkt dit kan ik wel even piepen vind ik dat je zulke mensen moet laten zien (of in de letterlijke zin: voelen) dat ze weleens de verkeerde kunnen tegenkomen, ze zou haar daar alleen maar bij helpen.

Begrijp me niet verkeerd, ben tegen zinloos geweld. Maar wat opvoeding met wat rake klappen moet kunnen.

: ).
ja rake klappen op zijn tijd ok maar het enige wat eruit kwam was hxxr dit en hxxr dat ik had dan toch met wat meer stijl andere scheldwoorden gebruikt

15-04-2006, 01:22
Het mooiste gedeelte was toch wel dat haar vriend (?) haar even een eindje ''weggooide''.

Prachtig.

15-04-2006, 01:31

Citaat door Ewaywaa:
Het mooiste gedeelte was toch wel dat haar vriend (?) haar even een eindje ''weggooide''.

Prachtig.
ja maar die hitlergroet was weer minder

15-04-2006, 01:35

Citaat door mimi_tangaouia:
ja maar die hitlergroet was weer minder
Ja serieus?

Is dat als hij zegt: ''Respect? Hier!!''.

Ken die groet niet joh.

15-04-2006, 01:38



Citaat door Ewaywaa:
Ja serieus?

Is dat als hij zegt: ''Respect? Hier!!''.

Ken die groet niet joh.
goed kijken

15-04-2006, 01:40

Citaat door mimi_tangaouia:
goed kijken
Kan die groet niet echt volgen.

?