Bekijk volle/desktop versie : Ik heb heimwee..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

14-04-2006, 22:55
Ik heb heimwee naar de woeste gronden van Temsamane..
Naar de donderdagmarkt in Temsamane & de zaterdagmarkt van Imzouren ..
Naar de vis uit de haven van Al Hoceima..
Naar de bocadillo, belegd met over-de-datum-eieren..
Naar het 20 liter water uit de bergen sjouwen..
Naar de adhaan die bij ieder gebed vanuit 5 richtingen in de stad te horen is..
Naar de schreeuwende kindjes, die blootsvoets door de straat rennen..
Naar de 1 doro-waterijsjes, en de milfi.
Naar Marokko...

xzuchtx Ik wil op vakantie..


14-04-2006, 22:57


En als je daar bent, heb je weer heimwee terug...
Ik heb geen heimwee naar Marokko, wel als ik pas terug ben uit Marokko. Dan wil ik weer terug. Als ik daar ben, mis ik dit kikkerlandje..

14-04-2006, 22:59
Mwoah valt wel mee. Ik ben er geboren, heb er zes jaar gewoond, dus zo snel mis ik NL niet. Pas in die laatste weken, als we weer beginnen met inpakken, begin het toch wel een beetje te kriebelen.. En ja, je hebt gelijk. Als ik weer hier ben, wil ik weer terug Maar ik zou het lang kunnen uithouden in Marokko..

14-04-2006, 22:59

Citaat door xRomax:
Ik heb heimwee naar de woeste gronden van Temsamane..
Naar de donderdagmarkt in Imzouren..
Naar de vis uit de haven van Al Hoceima..
Naar de bocadillo, belegd met over-de-datum-eieren..
Naar het 20 liter water uit de bergen sjouwen..
Naar de adhaan die bij ieder gebed vanuit 5 richtingen in de stad te horen is..
Naar de schreeuwende kindjes, die blootsvoets door de straat rennen..
Naar de 1 doro-waterijsjes, en de milfi.
Naar Marokko...

xzuchtx Ik wil op vakantie..

ik ook man..

14-04-2006, 22:59


Ook al uit Imzouren?

14-04-2006, 23:05

Citaat door xRomax:
Mwoah valt wel mee. Ik ben er geboren, heb er zes jaar gewoond, dus zo snel mis ik NL niet. Pas in die laatste weken, als we weer beginnen met inpakken, begin het toch wel een beetje te kriebelen.. En ja, je hebt gelijk. Als ik weer hier ben, wil ik weer terug Maar ik zou het lang kunnen uithouden in Marokko..
Owh je bent er geboren? Nou, ik moet zeggen dat mijn moeder de helft van haar leven in Marokko heeft gewoon, maar ze het toch niet lang uithoudt in Marokko...

14-04-2006, 23:08

Citaat door o0_Yasira_0o:
Owh je bent er geboren? Nou, ik moet zeggen dat mijn moeder de helft van haar leven in Marokko heeft gewoon, maar ze het toch niet lang uithoudt in Marokko...
lijkt mijn broer wel.
3 jaar geleden op de terugweg naar NL wilde hij absoluut NIET slapen totdat hij dat bordje met NEDERLAND had gezien. Pas toen hij het had gezien, sloot hij zijn ogen

14-04-2006, 23:09
ik heb heimwee naar de comediants van imzouren.. echt jongen je lacht je daar kapot met die mensen..

14-04-2006, 23:11
Imzouren is altijd lachen..

14-04-2006, 23:21

Citaat door xRomax:
lijkt mijn broer wel.
3 jaar geleden op de terugweg naar NL wilde hij absoluut NIET slapen totdat hij dat bordje met NEDERLAND had gezien. Pas toen hij het had gezien, sloot hij zijn ogen

14-04-2006, 23:50
Roma in imzouren hebben we geen markt op een donderdag maa rop een zaterdag, alleen in temsaman hebben ze op donderdag souk ook wel souk anraghmis genoemd

14-04-2006, 23:51
heerlijk

14-04-2006, 23:53



Citaat door AdamX:
Roma in imzouren hebben we geen markt op een donderdag maa rop een zaterdag, alleen in temsaman hebben ze op donderdag souk ook wel souk anraghmis genoemd
Forgive me..
Ik verwar dat altijd met die van Temsamane. De ene keer zit ik daar, dan weer daar

14-04-2006, 23:53

Citaat door AdamX:
Roma in imzouren hebben we geen markt op een donderdag maa rop een zaterdag, alleen in temsaman hebben ze op donderdag souk ook wel souk anraghmis genoemd

14-04-2006, 23:53
en oh j aik ben er ook in imzouren geboren en 12 jaa rgewoond en ik heb elke dag nog contatc met de stad imzouren via mn neef daaro

ik denk er dus ook vaak naar

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10