Bekijk volle/desktop versie : Kharja in finale COPA ITALIA (eerste Marokkaan in deze Finale)



14-04-2006, 17:33
Kharja is de eerste Marokkaan die de finale van de copa Italia heeft bereikt. Hij speelde de volle 90 minuten (zoals vaker) tegen Palermo.

Wat mij opviel is dat Kharja diep speelde in deze wedstrijd. Ik heb de wedstijd gezien op Rai 2. Hij speelde achter de spitsen. In de 2 helft kwam hij zoals gebruikelijk als controlerende middenvelder te spelen.

Volgens de mensen die de website van AS roma volgen en stemmen op de polls was hij nummer 2 bij de stelling wie 'Il migliore in campo' was (beste man op veld). Tommasi de maker van het enigste doelpunt stond op 1.

De finale is die tussen Roma en Inter.

14-04-2006, 17:36


nu alleen nog zo goed spelen met Marokko.. maja beter!!, hij word steeds beter nu die naar AS Roma is gegaan en soms hele wedstrijden speelt, ben benieuwd wat hij ''nu'' gaat laten zien bij Marokko

14-04-2006, 17:37
Ik ga het vavanond zien ..morgen zal ik reactie plaatsen over hem

14-04-2006, 17:40

Citaat door LaasteGeruchten:
Ik ga het vavanond zien ..morgen zal ik reactie plaatsen over hem
Ik moet wel eerlijk zeggen dat Kharja de laatste wedstrijd (tegen Palermo) minder in beeld was dan de vorige wedstrijden die ik hem heb zien spelen.

14-04-2006, 17:41


LG, kan je ook een link van de wedstrijd proberen te regelen

14-04-2006, 17:46
De eerste wedstrijd van de Finale zal Trouwens gespeeld worden op 3 Mei in Rome. De return is een week later.

14-04-2006, 17:53

Citaat door jaouadovic:
LG, kan je ook een link van de wedstrijd proberen te regelen
je moet Rai Sport vanavond om 20.30 uur op doen ..daar komt de wedstrijd (Herhaling)

14-04-2006, 19:25

Citaat door jbiloxxl:
hij speelde goed man soms wat verkeerde paasjes maar dat deden veel spelers

90 minuten gespeeld
het niveau was wel laag man

EN DIE SPITS VAN ROMA DIE MANCINI OFZO WAT IS DAT VOOR VOETBALLER !!!!!!!!!!!!!!!

wat een kneus is dat hij kan amper een bal controleren !!!!!!!!!!!!!
Mancini kan spelen maar zat totaal niet in de wedstrijd tegen Parlermo (ik heb hem beter zien spelen)

Ik vind die verdediger goed Mexes die Fransman. De Duitse TV noemde hem onlangs een van de beste centrale verdedigers van de wereld. (Hij kwam laatste 10 minuten volgens mij erin).