Bekijk volle/desktop versie : laatste seconde...



14-04-2006, 16:42
Mijn ogen gaan langzaam open. mensen huilend om me heen. ik herken ze allemaal...Me lieve vader en moeder...me zusjes me broers, zelfs de buurman is er...ze kijken niet vrolijk...wat is er aan de hand?...voorzichtig sta ik op en kijk om me heen...het ziekenhuis? wat is er gebeurd...Waarom ziet niemand me niet? waar ben ik? waarom huilen al mijn geliefden..? ik sta op en opeens zie ik het...op de plek waar ik net lag, ligt nog steeds iemand...iemand met zijn ogen dicht...mijn levenloze lichaam...Ben ik dan dood? Nee het kan niet waar zijn!? ik probeer mijn lieve moeder vast te pakken maar dat gaat niet...ik ren naar me vader toe en begin te schreeuwen maar hij hoort me niet...niemand hoort me...

Opeens herinner ik het me weer...ik zat in de auto..met omar en een paar meiden...ja dat klopt...we waren uit geweest...en opeens hadden we die ongeluk..shit waar is omar? is hij dan ook dood? waarom kan niemand mij horen? ik word gekk...opeens hoor ik een krijsend geluid....ik zie iets roods op me af komen...rode gloed....het maakt een scherp piep geluid...

Spaar me alsjeblieft..ik ben er nog niet klaar voor...zoveel goede daden niet gedaan..zoveel zondes gepleegd...alsjeblieft geef me nog een kans...ik zal me leven veranderen....alsje blieffttttt.....

een stem....


Rachiddd....Rachidddd....Rachiiidd...



Neeeee alsjeblieftttt neeeee.......


Een hand die me schouder vast pakt.....


ik knijp me ogen hard dicht....


Neee schreeuw ik het uitt....neeee alsjebliefttt.....





opeens doe ik ze langzaam open....ik zie het rode licht nog steeds...langzaam maar zeker doe ik mijn ogen open...


08:15 verschijnt voor me...


ik draai me om...



mijn lieve moeder naast me...




Rachid....rachidd...opstaan je bent telaat....





verbaast kijk ik om me heen...me kamertje....ik leef nog!!!!!




toen besefte ik dat het een waarschuwing was....het was allemaal een droom....een droom die mij waarschuwt....

14-04-2006, 16:46


Je erste fan ga zo door

yasmina

14-04-2006, 16:46
het is afgelopen

14-04-2006, 16:47
het is al afgelopen

14-04-2006, 16:48


Up...

14-04-2006, 17:11
was dit et of hoe zit et..

tissem

14-04-2006, 17:26

Citaat door Bella_Maffia2:
was dit et of hoe zit et..

tissem
dat heb je helemaal goed begrepen jongedame

14-04-2006, 17:29
Wollah kort maar prachtig!

15-04-2006, 02:06

Citaat door R_A_C_H_I_D:
het is al afgelopen
haha ooh oke

15-04-2006, 13:58
hahahaha ga verder nee het is al afgelopen zo zie je maar alles is een teken ook als je piepende geluid hoort en jij bent de enige dan betekent het dat melik el mowt bestaat maar dat weten jullie wel.

groetjes,

nadia