Bekijk volle/desktop versie : Mannen met bindingsangst,



Pagina's : [1] 2 3 4

14-04-2006, 02:58
ik spreek tot jullie broeders:


bindingsangst bestaat niet. als een wijfje bij je komt zeuren of je nou eigenlijk serieus bent en met haar wil trouwen. en jij hebt zoiets van... kwil je eerst beter leren kennen


en zij begint te reutelen dat je bindingsangst hebt, geloof haar niet. zij lijdt aan iets wat WEL bestaat,... namelijk VERLATINGSANGST


laat je dus niet gek maken.... date die bitch, tot je haar beter leert kennen... en als ze over "haram" begint dan zeg je: "wat kijk je me aan bitch? een moslima hoort naar de grond te kijken als ze 'n broeder aanspreekt"

14-04-2006, 02:59


Tbarkallah wijze woorden ..

Hier kan Tinkerbells broertje Peter Pussypan wat van leren

..
..

14-04-2006, 03:02

Citaat door Half Blood:
Tbarkallah wijze woorden ..

Hier kan Tinkerbells broertje Peter Pussypan wat van leren

..
..



wallah... komt ze hier haar broer voorschut zetten... en wij mogen er niet om lachen

..whattaaaaaaa

14-04-2006, 06:53

Citaat door DisserShock:
ik spreek tot jullie broeders:


bindingsangst bestaat niet. als een wijfje bij je komt zeuren of je nou eigenlijk serieus bent en met haar wil trouwen. en jij hebt zoiets van... kwil je eerst beter leren kennen


en zij begint te reutelen dat je bindingsangst hebt, geloof haar niet. zij lijdt aan iets wat WEL bestaat,... namelijk VERLATINGSANGST


laat je dus niet gek maken.... date die bitch, tot je haar beter leert kennen... en als ze over "haram" begint dan zeg je: "wat kijk je me aan bitch? een moslima hoort naar de grond te kijken als ze 'n broeder aanspreekt"

14-04-2006, 10:38


haha is een wel goeie

14-04-2006, 11:00
hahaha zat vrouwen die ook bindings angst hebben en genoeg van die plakkerige gasten rond de 26-30 die snel willen trouwen... pfff zo lang uitgesteld en op t laatste moment snel er op hameren...

14-04-2006, 11:02

Citaat door DisserShock:
ik spreek tot jullie broeders:


bindingsangst bestaat niet. als een wijfje bij je komt zeuren of je nou eigenlijk serieus bent en met haar wil trouwen. en jij hebt zoiets van... kwil je eerst beter leren kennen


en zij begint te reutelen dat je bindingsangst hebt, geloof haar niet. zij lijdt aan iets wat WEL bestaat,... namelijk VERLATINGSANGST


laat je dus niet gek maken.... date die bitch, tot je haar beter leert kennen... en als ze over "haram" begint dan zeg je: "wat kijk je me aan bitch? een moslima hoort naar de grond te kijken als ze 'n broeder aanspreekt"
wuahhahah

14-04-2006, 11:08

Citaat door Itsusthetwins:
hahaha zat vrouwen die ook bindings angst hebben en genoeg van die plakkerige gasten rond de 26-30 die snel willen trouwen... pfff zo lang uitgesteld en op t laatste moment snel er op hameren...


Jij hebt de plank even goed mis geslagen..! Wij blijven tot ver in onze twintig kind en willen graag her en der grazen voordat we ons gaan binden.. Wij stellen het dan niet uit omdat we bindingsangst hebben, maar proberen gewoon onze wilde haren kwijt te raken.. In die tussentijd zijn we nog 100% vatbaar voor verleidingen..

14-04-2006, 11:13
dan heb je toch bindings angst je bent bang om je te binden.. bang dat je de verleiding niet kan weerstaan"en je wil er nog op los klooien...haha

14-04-2006, 11:29
ik heb ook bindingsangst

14-04-2006, 12:40

Citaat door Itsusthetwins:
hahaha zat vrouwen die ook bindings angst hebben en genoeg van die plakkerige gasten rond de 26-30 die snel willen trouwen... pfff zo lang uitgesteld en op t laatste moment snel er op hameren...
i dont believe that

14-04-2006, 12:43
Sommige hebben n3uk en ontmaagdingsangst dat vind ik veel erger!! Mannen van nu zijn BITCHES!!

14-04-2006, 12:43



Citaat door abdars_aharich:
[/B]

Jij hebt de plank even goed mis geslagen..! Wij blijven tot ver in onze twintig kind en willen graag her en der grazen voordat we ons gaan binden.. Wij stellen het dan niet uit omdat we bindingsangst hebben, maar proberen gewoon onze wilde haren kwijt te raken.. In die tussentijd zijn we nog 100% vatbaar voor verleidingen..
true that bro

14-04-2006, 12:45

Citaat door Itsusthetwins:
dan heb je toch bindings angst je bent bang om je te binden.. bang dat je de verleiding niet kan weerstaan"en je wil er nog op los klooien...haha
bindingsangst bestaat niet


je hebt mensen die lijden aan verlatingsangst.... en mensen met eengoed verstand, die de andere persoon eerst beter willen leren kennen ... haha

14-04-2006, 12:45

Citaat door nurita:
ik heb ook bindingsangst




...bindingsangst bestaat niet!

Pagina's : [1] 2 3 4