Bekijk volle/desktop versie : Ziana Meysa werkt samen met de anasheedgroep Firdaous?



13-04-2006, 23:43
Salaam alikoum warahmatullahi wabarakatuhu

Ik heb mij laten vertellen, dat zij samen werken?
En wie kan mij vertellen, wat voor soort jurken ze heeft en of ze ook hijaabs erbij heeft?

Plaats jullie ervaringen en hoeveel ze per jurk vraagt?

Ghair inshallah
Wa salaam alikoum warahmatullahi wabarakatuhu

14-04-2006, 10:50


ik ben voor haar gegaan voor mij bruiloft heb mij keuze kunnen maken ben hartsikke blij met mij keuze, ze is heel vriendelijk vind je iets niet mooi of wat dan ook dan staat zij daar open voor. en of ze jurken met hijaab heeft allah hoe 3alem heb ik niet gevraagd.

14-04-2006, 10:54
lid sihametje hier op mn.l heeft dat ook gedaan en zij was super tevreden maar kan je misschien beter aan sihametje zelf vragen

14-04-2006, 10:57
ze vraagt 175 euro per jurk. inc mekup en kapsel

14-04-2006, 10:58


Ik heb haar overlaatst gebeld, zij zei me dat ze van Brussel is in molembeek

14-04-2006, 11:00
ja klopt ik ging daar heen van uit rdam helemaal naar molenbeek met de openbaar vervoer was echt lachen joh die dag toen wij in brussel aan kwamen niemand die ons begreep enzo maar hamdoelilah we konden het vinden.

14-04-2006, 11:43

Citaat door dordje22:
ja klopt ik ging daar heen van uit rdam helemaal naar molenbeek met de openbaar vervoer was echt lachen joh die dag toen wij in brussel aan kwamen niemand die ons begreep enzo maar hamdoelilah we konden het vinden.
Heeft er iemand ervaring met haar? Is ze perfect

Ik ben van België maar ken haar niet? Heeft iemand haar meegemaakt? Hoe is haar make up?

14-04-2006, 12:39

Citaat door ik ben moe:
lid sihametje hier op mn.l heeft dat ook gedaan en zij was super tevreden maar kan je misschien beter aan sihametje zelf vragen
2 zielen 1 gedachten


14-04-2006, 13:20
Ze woont toch in 's hertogenbosch of is ze verhuisd naar Belgie?
Ze kwam op mij heel vriendelijk en attent over en vertelde dat ze inderdaad samenwerkt met firdaws, dat ze ook een beetje het Islamitische huwelijk willen 'promoten', dus er zat destijds een korting aan vast. Maar het is alweer zo'n 1.5 jr geleden....

14-04-2006, 13:37
Salaam,

ik ben ongeveer een maand geleden bij haar geweest. Het is een hele lieve vrouw. Helaas is het voor mij niks geworden, het was niet helemaal mijn smaak. Haar make-up vond ik overigens best wel mooi. Ik zou zeggen neem een kijke bij haar, ze dwingt je niks op dat vond ik fijn van haar. Als het niks voor jou is weet je in ieder geval dat je door moet zoeken en kun je haar uitsluiten. Zo zoek je door tot je de juiste hebt gevonden, die bij jou past.

Succes!

14-04-2006, 14:29
Ik heb ze beide meegemaakt en vind ze echt super
En zoals hafidatje al zei, het beste is om zelf een kijkje te nemen. Alles is natuurlijk 'n kwestie van smaak. Succes

14-04-2006, 14:41
heeft iemaand haarnummer zo jah kan die gene mij dan een pm sturen

alvast bedankt

14-04-2006, 14:44



Citaat door khadija_mocro:
heeft iemaand haarnummer zo jah kan die gene mij dan een pm sturen

alvast bedankt
0032.484.292.425

14-04-2006, 16:13
Salaam alikoum warahmatullahi wabarakatuhu

Bedankt dames voor jullie reacties, djazakoem allah oe ghairan. Ik was meerendeels gewoon benieuwd of ze met hijaab werkte en naar deprijs en die valt wel nog een beetje mee, niet zo pittig.

Ghair inshallah
Wa salaam alikoum warahmatullahi wabarakatuhu