Bekijk volle/desktop versie : arabische lessen denhaag!!! (lezing..)



Pagina's : [1] 2

13-04-2006, 19:10
salaam meiden..
El rayan meidengroep is van plan om arabische lessen te bieden..

aanstaande dinsdag 18-04-2006 zal er een lezing plaats vinden in de buurthuis te boerenplein denhaag.. de onderwerp waar de lezing over zal gehouden is nog niet bekend maar daar worden jullie zeker van op de hoogte gehouden.
op de zelfde dag zouden jullie je kunnen inschrijven voor arabische lessen..
de arabische lessen zullen dan vanaf dinsdag 25-04-2006 beginnen op de tijden 16:30 t/m 18:30
als jullie nog meer vragen hebben kunnen jullie me altijd een pm sturen of mailen op de volgende adres: elrayan3@hotmail.com

wassalaam amatoellah
meidengroep el rayan

13-04-2006, 19:39



Citaat door Amatoellah:
salaam meiden..
El rayan meidengroep is van plan om arabische lessen te bieden..

aanstaande dinsdag 18-04-2006 zal er een lezing plaats vinden in de buurthuis te boerenplein denhaag.. de onderwerp waar de lezing over zal gehouden is nog niet bekend maar daar worden jullie zeker van op de hoogte gehouden.
op de zelfde dag zouden jullie je kunnen inschrijven voor arabische lessen..
de arabische lessen zullen dan vanaf dinsdag 25-04-2006 beginnen op de tijden 16:30 t/m 18:30
als jullie nog meer vragen hebben kunnen jullie me altijd een pm sturen of mailen op de volgende adres: elrayan3@hotmail.com

wassalaam amatoellah
meidengroep el rayan
mashallah..

Ik ken deze meidengroep niet en woon wel in dh.. Zijn jullie bij een of andere moskee aangesloten?? Of is t geheel iets zelfstandigs??
als t onderwerp bekend is zou je t aub hier willen plaatsen? En door wie wordt deze dan gegeven??

BarakaAllahoe fieki!

13-04-2006, 20:36

Citaat door f_mouslima2:
mashallah..

Ik ken deze meidengroep niet en woon wel in dh.. Zijn jullie bij een of andere moskee aangesloten?? Of is t geheel iets zelfstandigs??
als t onderwerp bekend is zou je t aub hier willen plaatsen? En door wie wordt deze dan gegeven??

BarakaAllahoe fieki!
salaam..
het is een nieuwe meidengroep.. we zijn nog niet echt bekend maar houden onze activiteiten in buurthuis boerenplein in denhaag..
dus het is niet bij een moskee aangesloten..
de arabische lessen zal ik geven insha allah..
en dinsdag zal er een lezing gehouden worden.. door wie is nog niet bekend hoe ik al heb vermeld maar daar krijgen jullie gauw iets van te horen..
het onderwerp is dus ook nog niet bekend..
als je meer vragen hebt hoor ik het wel van je insha allah
wassalaam amatoellah

13-04-2006, 20:46
Salaam oe alaikoem,

Mashalah, waar is dat ergens boerenplein???

13-04-2006, 20:50


bij de islamitische babsisschool, Yunus Emre

13-04-2006, 20:52

Citaat door anoniem20:
bij de islamitische babsisschool, Yunus Emre
Oh masha allah daar loopt mijn man stage In moskee muhsinien beginnen ze binnekort ook weer met arabische lessen heb ik gehoord...

13-04-2006, 20:53
mijn ouders wonen tegenover moskee al muhsinien

13-04-2006, 20:54

Citaat door anoniem20:
mijn ouders wonen tegenover moskee al muhsinien
Mashallah, woon je ook in den haag?

13-04-2006, 20:55
ooh wat fijn daar ze ook daar met lessen beginnen..
alleen bij ons zal het zijn voor meiden en ook in het nederlands
ik denk dat het makkelijker is.. ik weet niet hoe het daar zal gaan maar geir insha allah

13-04-2006, 20:57

Citaat door oem_mujahid2:
Mashallah, woon je ook in den haag?
ik ben het zusje van seloua18

13-04-2006, 20:57

Citaat door Amatoellah:
ooh wat fijn daar ze ook daar met lessen beginnen..
alleen bij ons zal het zijn voor meiden en ook in het nederlands
ik denk dat het makkelijker is.. ik weet niet hoe het daar zal gaan maar geir insha allah
Ja daar ook in het nl, en in moskee soennah ook op zaterdag, is het voor beginners jullie lessen en hoeveel kost het per week/maand. Tot hoever gaan jullie in les, alleen leren lezen en schrijven of ook grammatica etc..

13-04-2006, 20:58

Citaat door anoniem20:
ik ben het zusje van seloua18
Ohhhh Masha allah, was jjij niet ook op de fitness??? Of is dat weer een andere zusje??

13-04-2006, 21:01


nee dat ben ik

13-04-2006, 21:02

Citaat door anoniem20:
nee dat ben ik
Oke dan hihi ook al op m.nl actief

13-04-2006, 21:07
jahaaaa hoe kan het ook anders

Pagina's : [1] 2