Bekijk volle/desktop versie : Help!



13-04-2006, 18:48
salam mensen,

Ik zit echt met een probleem en weet niet wat ik moet doen..
Mijn vader en ik hebben de laatste tijd veel problemen..dat komt doordat ik mijn vader niet help met een maandelijkse bijdrage..normaal gaf ik mijn vader elke maand een bedrag ..omdat het gewoon zo hoort maar doordat ik schulden heb kan ik dat niet meer kwijt!hij zegt dat het hem niet kan schelen!..en nu wil mijn vader mij het huis uitgooien en heeft hij gezegd dat ik vuil ben en dat hij mij op straat heeft gevonden..ik heb mij niet altijd echt thuis gevoeld dus het laatste kan wel waar zijn
Ér valt niet met mijn koppige vader te praten..en wat hij zegt gaat hij ook nog eens doen..nu hoorde ik dat hij van me af wil komen door me uit te huwelijken

wat moet ik doen? ik dacht eraan om zelf weg teg aan..dan zou ik hem echt een plezier doen..want wil niet dat hij mij vernedert altijd en mijn het huis uit gaat zetten..plz mensen ik weet me geen raad wie kan me juiste tips geven!
Ik hoop voor voldoende reacties

13-04-2006, 18:55


kan dan ook niemand mij helpen?

13-04-2006, 19:11
salaaam walikom zuster vraag aan je oom tante die goed met je vader kunnen praten ik hoop dat je vader je niet uit huis stuurt ik hoop dat het goed komt insallah !!!

13-04-2006, 19:23
K kan me niet voorstellen dat ie t meent Maar zoal nihad al zei probeer een familielid die met hem kan praten sterkte meid t komt wel goed inshallah

13-04-2006, 19:34


Nou meid,nu ik het heb gelezen.. :S,
Het enige wat je nog kunt doen is praten met een familielid over je problemen,,
mischien kan jou oom of tante wel helpen,mischien de moeder van je nicht of neef,,
En als dat niet helpt,
zou ik vooral veel gaan bidden en insallah komt het goed

13-04-2006, 22:40
Waar is je moeder dan?

14-04-2006, 00:11

Citaat door RIANA:
salam mensen,

Ik zit echt met een probleem en weet niet wat ik moet doen..
Mijn vader en ik hebben de laatste tijd veel problemen..dat komt doordat ik mijn vader niet help met een maandelijkse bijdrage..normaal gaf ik mijn vader elke maand een bedrag ..omdat het gewoon zo hoort maar doordat ik schulden heb kan ik dat niet meer kwijt!hij zegt dat het hem niet kan schelen!..en nu wil mijn vader mij het huis uitgooien en heeft hij gezegd dat ik vuil ben en dat hij mij op straat heeft gevonden..ik heb mij niet altijd echt thuis gevoeld dus het laatste kan wel waar zijn
Ér valt niet met mijn koppige vader te praten..en wat hij zegt gaat hij ook nog eens doen..nu hoorde ik dat hij van me af wil komen door me uit te huwelijken

wat moet ik doen? ik dacht eraan om zelf weg teg aan..dan zou ik hem echt een plezier doen..want wil niet dat hij mij vernedert altijd en mijn het huis uit gaat zetten..plz mensen ik weet me geen raad wie kan me juiste tips geven!
Ik hoop voor voldoende reacties
Raar dat je moeder er niks over te zeggen heeft!!!!

14-04-2006, 14:09
Asalaam Alaykoem Zuster,

Heb Sbar Zuster,Allah swt. hoort alles en weet alles.
De tijd zal komen dat je vader het verkeerd heeft,,Hij zou er begrip voor moeten hebben.Hij zou niet de andere weg moeten pakken aangezien hij zijn zin niet krijgt.Verander niet van gedrag Zuster,En heb Sbar...
Insha'Allah komt het goed...

Ma3a Salama,

14-04-2006, 14:23
beetje vaag niet dat je vader zegt dat hij je op straat heeft gevonden en dat jij denkt dat het wel zou kunnen ook. Het ontbreekt bij jullie aan respect. Allahi3awnkoum.

14-04-2006, 15:04
Hij gooit je echt niet uit huis. Zulke vaders denken niet in het belang van hun kinderen maar in hun eigen belang. En door jou het huis uit te gooien zal iedereen hem erop aankijken en over hem roddelen. En dat is iets wat zulke mensen niet willen.

15-04-2006, 00:21
Je vader is ziek in zijn hoofd!!! Het enige waar hij aan denkt is geld.
Als hij je vernedert en je het huis uit wil zetten dan lijkt het mij verstandig om zo snel mogelijk een andere onderdak te zoeken.
Een vader die jou als xxxx behandelt is ziek in zijn hoofd!!
Hoe durven jullie te adviseren om met een gek te gaan praten?? sinds wanneer helpt praten bij marokkanen??? We zijn geen Nederlanders kom op zeg!

Ik dank Allah elke dag dat ik een schat van een vader heb. Hij is mijn ALLES

15-04-2006, 00:26

Citaat door xana:
Je vader is ziek in zijn hoofd!!! Het enige waar hij aan denkt is geld.
Als hij je vernedert en je het huis uit wil zetten dan lijkt het mij verstandig om zo snel mogelijk een andere onderdak te zoeken.
Een vader die jou als xxxx behandelt is ziek in zijn hoofd!!
Hoe durven jullie te adviseren om met een gek te gaan praten?? sinds wanneer helpt praten bij marokkanen??? We zijn geen Nederlanders kom op zeg!

Ik dank Allah elke dag dat ik een schat van een vader heb. Hij is mijn ALLES
De enige di ehier ziek in zn hoofd is ben jij! je gaat haar vader toch niet zo noemen man. kom op zeg heb een beetje respect!! Wat hij ook doet hij is nog wel degene die haar heeft opgevoed en bvoor haar heeft gezorgd. Waarschijnlijk is hij gewoon oud geworden en weet hij niet meer wat hij zegt ofzo. al die conclusies die hier worden getrokken zijn nergens voor nodig, wij kennen haar leef situatie niet en de gedachtes van haar vader ook niet.



Allah i hfed o saffie