Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Shoppen in Antwerpen!!



Pagina's : [1] 2

13-04-2006, 18:09
Hoe laat zijn de winkels morgen dicht in Antwerpen?? Is het een leuke winkelstad?? Wat voor winkels heb je daar... LET ME KNOW







Kus!

13-04-2006, 18:17


de winkels zijn om 18.00u gesloten en je kan kiezen ga je na de marokkaanse wijk. heb je van alle marokkaanse winkels en pakistanen enz. ga je dan naar de meir dan heb je winkels zoals h&m,c&a,m&s,eram,We women en men p&c ,.... zoals in nederland.

13-04-2006, 18:18
Leuke winkeltjes, je kunt er leuk winkelen, kom zelden met lege handen thuis als ik daar ben

Kweenie tot hoelaat ze open zijn. Heb je gegoogled? Misschien vind je info over de openingstijden...

13-04-2006, 18:20
Hebben ze morgen in België ook Goede Vrijdag?

13-04-2006, 18:29


Oef.. en morgen is OV niet geldig!

13-04-2006, 18:43
Hey dame

Jammer genoeg zijn er geen koopavonden in belgië ... Ze doen het maar 2 maal per jaar... Enneh, het is zeker leuk winkelen... De winkels die je in rotterdam hebt heb je ook in antwerpen... Ik wens je alvast veel shop plezier als je komt ...
Ow ja de winkels zijn daar open tot 18u

Have fun girl

13-04-2006, 18:46
Thanks! Ga niet persée shoppen. Ga er gewoon een leuke dag van maken. Zijn er nog leuke restaurantjes of "bezienswaardigheden".

13-04-2006, 18:52
Ik woon zelf niet in antwerpen, maar ik ga er geregeld shoppen... In de buurt van het centraal zijn er hele leuke tentjes om te gaan eten en het is er ook lekker en gezellig (zeker in mandarin is een libanees eettent) daar moet je zeker heen gaan om te gaan eten!!! Het is in de buurt van het station, als je daar aan iemand vraagt, zullen ze je het zeker tonen... Qua bezienswaardigheden kan ik je jammer genoeg niet verder helpen...

13-04-2006, 18:54

Citaat door riffiagirl_84:
Ik woon zelf niet in antwerpen, maar ik ga er geregeld shoppen... In de buurt van het centraal zijn er hele leuke tentjes om te gaan eten en het is er ook lekker en gezellig (zeker in mandarin is een libanees eettent) daar moet je zeker heen gaan om te gaan eten!!! Het is in de buurt van het station, als je daar aan iemand vraagt, zullen ze je het zeker tonen... Qua bezienswaardigheden kan ik je jammer genoeg niet verder helpen...
Maakt niet uit schat, je hebt al enorm geholpen

Shokran!

13-04-2006, 18:57

Citaat door Beloved:
Maakt niet uit schat, je hebt al enorm geholpen

Shokran!
Graag gedaan lieverd

14-04-2006, 09:57
Vrijdag zijn de meeste winkels er open tot half 7, dan kan je richting wijnegem gaan waar t shoppingcenter is en daar zijn een 200tal winkels die open zijn tot 9 h

14-04-2006, 11:50

Citaat door Lella_Nouara:
Vrijdag zijn de meeste winkels er open tot half 7, dan kan je richting wijnegem gaan waar t shoppingcenter is en daar zijn een 200tal winkels die open zijn tot 9 h
Hoe kom ik daar met auto of OV (dunno which one to choose yet)


14-04-2006, 11:53


Met de auto ben je er op 15 minuten rijden, je hebt er een immens parkeerruimte dus er is altijd wel plek in principe

wat is je Vertrekpunt?

als je met de bus gaat vertrekkend vanaf Centraal Station Antwerpen dan is het de bus 41.0 die je kan nemen recht over het Plaza hotel(naast CS) kan je gewoon aan de chauffeur vragen of je de juiste wel hebt, let wel goed op, anders zit jeop de express bus naar een of ander boerendorp en van daaruit is het een 20tal minuutjes met de bus en stopt er vlak voor

14-04-2006, 11:59
Is OV vandaag niet geldig?

Shittt!! Gelukkig was er geen controle vandaag anders had k al helemaal een rotdag!

14-04-2006, 12:00

Citaat door Lella_Nouara:
Met de auto ben je er op 15 minuten rijden, je hebt er een immens parkeerruimte dus er is altijd wel plek in principe

wat is je Vertrekpunt?

als je met de bus gaat vertrekkend vanaf Centraal Station Antwerpen dan is het de bus 41.0 die je kan nemen recht over het Plaza hotel(naast CS) kan je gewoon aan de chauffeur vragen of je de juiste wel hebt, let wel goed op, anders zit jeop de express bus naar een of ander boerendorp en van daaruit is het een 20tal minuutjes met de bus en stopt er vlak voor
Amsterdam richting Antwerpen...ennuh denk naar het CS (haat het verkeer daarzo met de auto, wordt er gewoon agressief van..nog meer dan hier althans )

Tenks kzal het in gedachten houden, dame

Pagina's : [1] 2