Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk OMG zo lelijkkkk



Pagina's : [1] 2

13-04-2006, 10:27
Soms dan zit ik in de metro of whatever....en dan zie ik een marokaans meisje.
Dan denk ik: Mooi meisje tbarkallah...en dan in ene trekt ze dr mond open

Zie je echt zo een lelijk gebit

Zie ik ook heel vaak bij jongens, en is echt meestal bij mocro's en somaliers

Hoe dan?!?

Dus heb een vraagje....WATSKEBURT?!?

K bedoel t is niet van ALLAH voordat mensen me aan vallen want het is meer jezelf van jongs af aan goed verzorgen.

Maar is echt minder hoor k vind dat echt lelijk....

Wie heeft dat ook weleens

13-04-2006, 12:03


hahhahahahha, da'ssssss een goeie.

Jah soms zie ik ook een spetter lopen, maar zodra hij zijn bekkie opendoet, maak ik me snel uit de voeten... zooo ugly...

Ben ik blij dat ik een mooie gebitje heb

13-04-2006, 12:08
Ja ik weet wat je bedoelt

13-04-2006, 12:13
Hihihihihi, wallah funny!. Toevallig maakte ik dit gister mee, ik liep samen met me nichtje in de stad. Op een gegeven moment zag ik dr ogen zo uitpuilen! ik denk what's wrong?? Zegt ze waja waja lekkertje kijk! Ik moest kapot lachen hij riep iemand opeens zag ik shi 20 tanden oost/ west. Zij meteen ieuw! Jammer dat een gebit iemand ze mooiheid kan lelijk maken, als een tand scheef staat vind ik het op zich wel mee vallen, maar wat echt een tegenvaller is als je echt gewoon een hele gebit gehandicapt ziet.

13-04-2006, 12:21


Ja daar moet je idd vroeg bij, had vroeger me voortanden ook wat naar voren staan, maar beugel gedragen, heb nu echte hamdolilah mooie rechte standen

13-04-2006, 13:03
ik heb hamdo vanmezelf al rechte tanden
veel mensen vragen mij of ik een beugel heb gehad. En ikke trots: NEE

13-04-2006, 13:33
Heb ik dus ook altijd met vriendinnen...
Hoor je hun echt zo: ''WOOOOW check hem''
Ik elke x: Don't think about it hij lijkt op mijn neef uit marokko als ie lacht
Dan weten ze al genoeg!

Ik vind dat echt erg man....lelijke tanden. Iemand hoort juist wat moois uit te stralen als hij/zij lacht

Vooral als meisje kan je snel op een heks lijken en een jongen op een illie

13-04-2006, 18:52
Een goed voorbeeld: Christiano Ronaldo!

13-04-2006, 18:55
Whahahha jehh toppic ...

Maar geef je wel gelijk ...

13-04-2006, 19:40
Wahahah... Is echt zo hoor!!
Heel veel mensen vragen mij ook of ik ooit een beugel heb gedragen maar is echt niet zo!! ElHamdoelilah heb ik rechte tanden.. Lijkt me kk erg scheve tanden...

Weet je Wat ik dan denk bij mezelf DOE ER WAT AAN PLEASEEEE!!
iedereen heeft toch ziekenfonds:P:P

13-04-2006, 19:49
een paar scheve tanden vind ik nog niet zo erg...als ze maar schoon zijn

wat ik echt vies vind zijn die gele ongepoetste tanden, of nog erger sommige mensen hebben gewoon zwarte tanden..tussen de tanden in bij die spleetjes is het gewoon zwart

13-04-2006, 19:51

Citaat door wipneusje:
een paar scheve tanden vind ik nog niet zo erg...als ze maar schoon zijn

wat ik echt vies vind zijn die gele ongepoetste tanden, of nog erger sommige mensen hebben gewoon zwarte tanden..tussen de tanden in bij die spleetjes is het gewoon zwart
Is dat niet hun gehemelte:P:P

13-04-2006, 19:51




wollahila je hebt gelijk

13-04-2006, 19:52
Maar he.. Weetje wat je moet doen voor wittere tanden!!
Je tandenpoetsen met mineraalzout!! Gehoord van iemand..

13-04-2006, 20:04

Citaat door mocrolady_1:
Is dat niet hun gehemelte:P:P
je hebt mensen met rotte tanden..zie je in sommige arme landen wel eens..kunnen ze ook niks aan doen...maar dat krijg je als je wel veel suikers gebruikt maar niet poetst

Maar juist van die primitieve volkeren bv Bedoeien en woestijnbewoners poetsen hun tanden ook niet met fluor tandpasta maar toch hebben ze goede tanden..dat komt omdat ze alleen natuurlijk voedsel eten en alleen natuurlijks suikers gebruiken uit dadels honing enz...dat is niet schadelijk..de witte suiker die wij kennen gebruiken ze daar niet

Pagina's : [1] 2