Bekijk volle/desktop versie : Deel 2 de vervolg van me liefe nada is dood aangetroffen :) ik mis je zo



12-04-2006, 19:32
hai het vervolg van nadia is doodaangetroffen ik mis je zo..
Hij trok me van me hoofddoek en zij ik zweer als iemand hier ook maar achter komt ben je dood.
hij ging boos weg en gooide de deur heel hard weg.
Zijn medewerker die hij had ingehuurd hielp hem met mensen ontvoeren.
Ik werd egt so boos.
Zijn medewerker kwam binnen hij heet said hij keek me heel triest aan en ging weer weg.
Said vond het volgens mij erg maar ja ik d8 bij me zelf wrom doe je dan mee ?? kom je geld te kort ofso?
Maar ik hoorde Dat meisje weer binnekomen... ik hoorde het niet zo goed maar ik wist zeker dat zij dat was.. Kamal en zij kregen ruzie omdat zij haar geld niet had ingeleverd..
Volgens mij speelde ze als xxxx voor hem maar ja hoe dom kan een mens dan wel zijn.
Kamal was altijd goed gewapend van die pistolen en zo en die Said ook..
ik hoorde een knal ik schrok me kapot man en terecht Hij had dat meisje dood geschoten.
En gooide de deur van mij kamertje open ik schrok me kapot.
ik schrok zo dat ik niet eens meer kon huilen man.
Hij kwam naar me toe en zij ( ik hou van je) hij ging weer weg.
Ik was zo bang. Ik zag iets van onder de deur komen het was bloed van dat meisje.
Daarna hoorde ik nog een knal.. de deur ging heel hard open die said maakte me los en rende snel weg.
Ik hoorde kamal niet meer en er kwam maar meer bloed en bloed.
Ik stond op en hoorde de politie die ene Said had me vast los gemaakt omdat hij het erg vond zeker..
Hij had de politie gebeld ik kon niet meer staan van al die dagen.
Ik hoorde iemand praten via zo een luidspreker.
De politie kwam naar binnen ik probeerde weg te rennen maar het lukte niet.
Ze hielde mij aan en dat meisje hebben ze meegenomen en kamal ook.
Ik moest naar de bureau ze vroegen... wat er was gebeurt ik mocht niet vrij komen totdat er duidelijk werd gemaakt wat er was gebeurd.
De politie is daarna naar het huisje gegaan en heeft sporen gevonden.
Ik moest naar de ziekenhuis voor een onderzoek.
Me ouders werden gebeld.. ze kwam direct en omhelsde mij.
Maar het probleem is nu waar is Nadia..
De politie is ook meteen opzoek gegaan naar haar.
Ik ging ook weer naar school.

1 weken later

Hebben ze said opgepakt hij werd veroordeelt voor moord en moest 2 jr de bak in.
1 week en een dag later..
werd ik gebeld het was door de politie ik ging meteen naar het bureau er was nieuws over Nadia.
Toen ik bij de bureau aan kwam moest ik eeen kamertje in.
De politie kwam binnen en zij we hebben nadia de lichaam gevonden..
Ik barste uit ze was dood aangetroffen in een riviertje in rotterdam..
Wajoo lele riep ik nee alsjeblieft niet ik heb zo veel moeite gedaan..
De politie zij dat ik me koest moest houden.
Ik deed dat en ging daarna meteen naar huis.
ik ging meteen naar me bed toe en sprong op me bed.. ik was zo verdrietig en boos te gelijk het enige wat ik had van haar was dat kettinkje
Maar ik had 2 dagen niks gegeten.
Ik praatte met niemand meer .. ik ging ook weer naar school maar ik negeerde iedereen.
Ik werd gek hoe kan zo een iemand dood zijn aangetroffen ik wist niet meer wat ik er mee aanmoest.

4Dagen later

Werd ik weer gebeld ik nam op met een somber stemmetje ik zij hallo met wie spreek ik??
De politie we hebben nieuws voor je.. zou je misschien naar het bureau toe kunnen komen?
Ik zij ja natuurlijk ik ging naar de bureau ze vertelde mij wat er was.
Nadia is verkracht en mishandeld door Kamal.
En daarna gedumpt in een rivier.
Ik wou het niet meer aanhoren en liep weg.
Ik rende naar het parkje waar ik het lef vandaan haalde weet ik ook niet maar ja.
Ik zat op het bankje waar we altijd zaten.
Ik had ook besloten om een paar dagen naar Marokko te gaan om samen met haar familie leden haar lijk te begrafen haar moeder was er kapot van..
Echt zielig ze omhelsde mij..
We gingen naar Marokko.
Toen we aan kwamen werden we gebracht naar een begraafplaats Nadia werd begrafen.
Ik kon het niet aanzien en ben weggegaan ik wist niet waar heen maar ja.
Ik had niks meer nodig alleen een ding het enige wat ik nodig had was nadia..

1 jaar later
ik was weer in nl.
Begon ik weer een beetje van me leven te genieten ik ging ook om de 2 mnd nadia's graf bezoeken.
Ik had een nieuwe vriendin maar ja het enige die me beste vriendin kon zijn dat was nadia.
Ik begon weer te wennen aan me vriendinnen. Kort daarna hadden we vakantie we gingen op vakantie naar Egypte wat nadia en ik ook al een tijd gelden van plan waren.
Mij nieuwe vriendin heette Samira die is ook al eerder in het verhaal voor gekomen... diana was ook een meid die ik heel graag mag.
We konden niet wachten om naar egypte te gaan.
Het werd tijd om onze koffers in te pakken want we vertrokken over 1 dagje.
We gingen samen shoppen enzo.

1 dag later

gingen we naar de schiphol me ouders vonden het oke want ik kon wel wat afleiding gebruiken al dat wat er was gebeurd.
Toen we in de vliegtuig waren moest ik maar de hele tijd aan nadia denken ik vond het zo erg. Ik moest er van huilen Samira trooste mij en wist meteen waar het over ging.
Toen we in Egypte waren gingen we naar de hotel we huurde een kamer.
We hadden echt veel plezier.. We waren naar piramides geweest starnden enzo.
Jullie kennen al dat leuks vast wel..
ik kwam ook een lueke jongen tegen hij was echt knap maar ja beter in nl dan uit het buiteland.
we hadden 2 weken plezier.

het werd weer tijd om onze koffers in te pakken we moesten weer terug.
Toen we aankwamen stonden mij ouders te w8en met een jongen ik omhelsde mij moeder en vader en begroeten dat jongen.
het was mijn broer die ik nooit heb leren kennen. Me oduers wouden het liever niet vertellen want ze wisten dan meteen dat ik naar hem toe zou gaan.
Hij was een slechte mens hij was net zo iemand als Kamal maar hij vermoorde ze niet laten we het zo zeggen hij was een player.
Maar na al dat gedoe heeft hij toch besloten om terug te keren naar de islam.
We gingen naar huis Samira ook we namen afscheid en zagen elkaar weer over een week.

Eeen week later

Zag ik samira weer we begroetem elkaar.
Ze was echt zo verdrietig ik vroeg wat er was ze vertelde mij dat haar oom overleden was.
ik omhelsde haar.
hij was overleden aan een ongeluk.. Ze moest weer weg en is een lange tijd niet meer op school geweest ze belde niks meer niets gehoord ik belkde haar ze nam niet op.

een paar weken later belde ze mij en zij ik kom terug er is iets ergs gebeurd hier in marokko.
percies de zelfde dag was ze terug gekomen ze vertelde ze dat haar ouders tegen haar gelogen hebben haar oom is helemaal niet dood ze hebben haar fet geflasht ze was uitgehuwlijkt.
Ze hebben haar meegneomen terwijl haar ouders wisten dat zij niet trouwen wou..

willen jullie weten wat er gaat gebeuren reageer dan liefies alvast badankt..

12-04-2006, 20:08


tbarkllah wollah ga dooor meid

14-04-2006, 13:29
Úp