Bekijk volle/desktop versie : Eerst me Opa Dan me Oom Dan me moeder Allahramoe waar gaat dit heen..?



Pagina's : [1] 2 3

12-04-2006, 17:14
Ik heb hier vele verhalen gelezen..
maar ben eigelijk altijd een stille lezer..
de meeste verhalen die ik heb gelezen waren echt TOP..
Nu wil ik het eens zelf proberen,
Een nieuwe verhaal beginnen..

Het zal gaan over een meisje..

Romaisa Is 18Jaar En haar beste vrienin Nadia ook ze beleven samen erg veel op hun school samen hebben ze erg veel lol op hun school tot die ene dag die ene dag dat Romaisa's hele leven zal veranderen...






Laat me weten wanneer ik door moet gaan..

12-04-2006, 17:39


Up

12-04-2006, 18:40
Heey lieverdd


Ga vederr lijkt me een leuk verhaal

k0eSjEs

12-04-2006, 19:03
Romaisa Romaisa Kom dan... Wacht ff nadia Moe ff me veters strikken Jeh Domme Puma's Elke Keer Die veters weer,, haha Romaisa met jou is dat altijd zo kom snel we hebben zo lesss,,
jaa wacht Nadia Waarom wil je zo snel..?,, Em Romaisa Weet je het dan niet meer..? vandaag komt er iemand nieuws in onze klass kkom snel ik wil weten wie..?,, Haha Nadia Jij weer kom dan ik ben klaar en zo lopen we zoals gewoonlijk met elkaar naar biologie ...
Mentor:ga zitten allemaal ik wil jullie voorstellen aan een nieuwe leerling Die Hier zijn School zal afmaken.. Mohammed Eum Mohammed Ik denk dat jezelf wel wat over jezelf kan vertellen...,, Euhmm ik Ben Mohammed Ben 17 Jaar and Em Wat moet ik nog meer vertellen..? ik woonde eerst in Den-Haag.. En ben hier naartoe verhuist Naar eindhoven Dus.. ebn verder als je nog wat wil weten moet je gewoon ff komen vragen.. ,, Oke Mohammed bedankt zijn er nog vragen..? Klaar oke hij liet ons niet eens ff onze vinger opsteken ofsoo hij praatte meteen door wat een gek!!(Gedachtens van de klas),, Mohammed kwam net achter ons zitten Shxt Nadia Zoals gewoonlijk wou ze me koppelen.. echt een gekkie is maar ik hou wel van er hoor echt een kanjertje ik voelde me telefoon trillen in me zakken wie zou dat nou weer zijn en nog wel nu tijdens de les..?

12-04-2006, 19:07


Ga door meid

12-04-2006, 20:53
ik voelde me telefoon trillen in me zakken wie zou dat nou weer zijn en nog wel nu tijdens de les..? Tringg Tringg.. Wajoow Ik had geluk.. ik stond meteen als eerste op en liep meteen de klas uit ik nam op met een zachte hallo
Hallo,,Romaisa Kom snel naar huis..!!,, Wie is dit..?,, Ik ben het Yemma Kom snel lieverd Alsjeblieft ik heb je nodig!,, Waga yemma ik kom eraan ik hoorde daarna niets meer ze had waarschijnlijk de verbinding verbroken..
Romaisa Waar ga je naartoe ik was nu buiten en hoorde kijkhard achter me Nadia Die me naam Duizende Keren Riep Rommie Rommie Waar Ga je heen..?
Ow Me moeder belde me ik moet snel naar huis komen..!,, Ow oke Lieverd ik bel je vanavond wel oke..?,, Eum is Goed DOeii lieverd ik gaf er nog een knuffel en rende naar de bushalte onderweg voelde ik dat me buik pijn deed zo een raar gevoel ik voelde gewoon dar er wat aan de hand zou zijn..!! ik nam snel de bus.. stapte in liet me Kaartje zien en hup hij reed weg voordat ik zat .... ik was nu in de buurt van ons huis.. ik drukte op het knopje en de bus stopte ik stapte zo snel uit dat de buschauffeur nog zat te mopperen .. ik luisterde er niet verder na.. en sprinte naar huis ookal stond ik al voor de deur ik drukte niet op de bel of pakte me sleutel niet ik bleef alleen stijf voor de voordeur helemaal stijf totdat de deur vanzelf open ging,,

13-04-2006, 13:20
ik luisterde er niet verder na.. en sprinte naar huis ookal stond ik al voor de deur ik drukte niet op de bel of pakte me sleutel niet ik bleef alleen stijf voor de voordeur helemaal stijf totdat de deur vanzelf open ging,, Het was me Tante..Wat deed zij nou weer hier..?,, Lieverd Lieverd kom snel naar binnen,, Wat is er Vertel het zeg me wat is er aan de hand..?,, Kom binnen snel .. ik deed wat ze zij en ik rende snel naar de woonkamer.. Ik trof me moeder daar binnen ik rende naar er toe ze huilde en zij geen woord ze keek alleen maar voor zich,, Yemma yemma inoe wat is er aan de hand Wat..? ,, Romaisa Ze praat al de hele tijd niet,, Wat is er mama vertel het me ik viel neer en omhelsde me moeder ik kon het niet aanzien hoe me moeder daar zo leveloos voor zich zat te kijken er was iets aan de hand dat wist ik zeker .. maar wat..? ik kreeg nu ook tranen waardoor me moeder steeds naar adem hapte ze huilde alleen maar en zij iets in het Arabisch wat ik niet echt verstond.. wat zou zoo erg zijn dat me moeder erdoor niet meer praat..? Tante Zeg me wat is er aan de hand..? ,, zinaa je je...

13-04-2006, 16:36
Nieuwe fan...

13-04-2006, 20:33
Ga snel door,,

15-04-2006, 00:28
Nogg een fann......

Ga Dauw verder...Nieuwsgierig

___________________________________________

15-04-2006, 12:24
ga gauw verder meid

15-04-2006, 14:49
wat zou zoo erg zijn dat me moeder erdoor niet meer praat..? Tante Zeg me wat is er aan de hand..? ,, zinaa je je...Opa Is overleden Ik zei niets Ik bleef Stond daar gewoon ik zei helemaal niets hierdoor moest mijn tante nog harder huilen en praatte mijn moeder nog sneller iik verstond het allemaal niet ik zei gewoon helemaal niets ik wou dingen roepen schreeuwen maar het enige watt je hoorde was een kleine piep dat uit me mond kwam,,, dat was juist het gekke ik zij niets me lippen zaten helemaal stijfig op elkaar maar door mijn hoofd gingen er duizenden dingen doorheen.. Hoe is me opa overleden..? Waarom mijn opa..? mijn opa die zo lief is Waarom..? hij gaf me altijd dingen en spullen mijn moeder ging steeds sneller en sneller praten ze bibberde helemaal maar keek gewoon voor zich me tante de zus van me moeder kon het niet allemaal aan en is weg naar boven gelopen wat moest ik nu ik keek ook alleen maar voor me er stroomde langzamerhand wel 1000 tranen langs me wangen,,

15-04-2006, 16:10


Ga verder meiddd :O

15-04-2006, 16:14
Langere stukjes typen meid

15-04-2006, 20:34
wat zou zoo erg zijn dat me moeder erdoor niet meer praat..? Tante Zeg me wat is er aan de hand..? ,, zinaa je je...Opa Is overleden Ik zei niets Ik bleef Stond daar gewoon ik zei helemaal niets hierdoor moest mijn tante nog harder huilen en praatte mijn moeder nog sneller iik verstond het allemaal niet ik zei gewoon helemaal niets ik wou dingen roepen schreeuwen maar het enige watt je hoorde was een kleine piep dat uit me mond kwam,,, dat was juist het gekke ik zij niets me lippen zaten helemaal stijfig op elkaar maar door mijn hoofd gingen er duizenden dingen doorheen.. Hoe is me opa overleden..? Waarom mijn opa..? mijn opa die zo lief is Waarom..? hij gaf me altijd dingen en spullen mijn moeder ging steeds sneller en sneller praten ze bibberde helemaal maar keek gewoon voor zich me tante de zus van me moeder kon het niet allemaal aan en is weg naar boven gelopen wat moest ik nu ik keek ook alleen maar voor me er stroomde langzamerhand wel 1000 tranen langs me wangen,,





Ik kon nog alleen maar huilen Waarom ik Yarabb..? mijn Opaa... Auuww ik schreeuwde het uit me moeder zat alleen me opaa's naam te herhalen en nog eens herhalen steeds sneller Ze Begon Allemaal Dua's op te noemen ze werd helemaal gek het was tenslotte haar vader .. en haar moeder was ze ook al verloren ze had toen nog alleen me tante en me oom dus Haar broer en zus..
verder had ik ook geen vader meer Die Had me moeder verlaten toen ik net geboren was dus ik heb hem ook nooit gekent.... dus ze had haast niemand meer meskina ik had echt medelijden met me moeder en me tante..
ik liep weg weg het huis uit waarna toe wist ik niet als ik maar weg ging ik kwam bij het parkje aan ik hoorde váák verhalen dat hier verkrachters rondliepen enz. maar dit keer kon het me niets zchelen ik liep erg verdrietig met nog steeds tranen in me ogen die naar beneden stroomde naar een hoekje onder de boom ik ging er zitten en deed me handen voor me gezicht zo ging ik zitten met me hoofd tussen me voeten...

Pagina's : [1] 2 3