Bekijk volle/desktop versie : Vraagje...is dit waar???



Pagina's : [1] 2

12-04-2006, 12:30
Is het waar dat je tijdens je huwelijksnacht niet mag klaarkomen? Maar je man je alleen maar mag ontmaagden? Hij je vervolgens de dag erna niet mag aanraken (in bed) Heb dit gehoord en vroeg me echt af of dit ook echt waar is???

12-04-2006, 12:33

ben ook wel benieuwd...

12-04-2006, 12:36
Als je sterft van de pijn, lijkt het me minder romantisch om verder te gaan. Voor zware SM moet je elkaar tóch sexueel beter kennen

12-04-2006, 12:41
ahaha was een serieuse vraag hoor!

12-04-2006, 12:58


Citaat door nisrin_:
Is het waar dat je tijdens je huwelijksnacht niet mag klaarkomen? Maar je man je alleen maar mag ontmaagden? Hij je vervolgens de dag erna niet mag aanraken (in bed) Heb dit gehoord en vroeg me echt af of dit ook echt waar is???
Intressante vraag, niemand een antwoord??

12-04-2006, 14:03
nee tuurlijk is dat niet waar als je eenmaal getrouwd bent mag je doen wat je wilt, of je het die dag doet of later en of je klaar komt of niet, en hoe je het doet mag je allemaal zelf bepalen, als het maar volgens de regels van de islam is

12-04-2006, 14:06

Citaat door latifatje:
nee tuurlijk is dat niet waar als je eenmaal getrouwd bent mag je doen wat je wilt, of je het die dag doet of later en of je klaar komt of niet, en hoe je het doet mag je allemaal zelf bepalen, als het maar volgens de regels van de islam is
sorry...regels van de islam? wat houden die regels precies in dan?

12-04-2006, 14:09
geen anale seks en niet tijdens je menstruatie

12-04-2006, 14:10

Citaat door latifatje:
geen anale seks en niet tijdens je menstruatie
ok dankje!

30-04-2006, 20:29
luister.. huwelijksnacht is een traditie

in de islam mag je sexen als je getrouwd bent

met of zonder bruiloft..

en als je getrouwd bent mag je alles met elkaar doen behalve anaal en tijdens menstruatie

klaarkomen is normaal.. de eerste of de laatste keer.. als je klaarkomt betekent het juist dat je het goed hebt gedaan..

dus geloof niet veel marokkanen die zich hechten aan tradities.. traks ga je nog geloven dat het witte doek onder je poesje moet en na de sex het aan je ouders laten zien dat je nog maagd was.. laat niet me je sollen en kom zovaak klaar als je maar kan.

30-04-2006, 21:02
mosssiba goed gezegd

01-05-2006, 11:44
go go mossiba

01-05-2006, 11:51


Citaat door latifatje:
geen anale seks en niet tijdens je menstruatie
Brand je in hel als je je toch in je kont laat nemen?

01-05-2006, 12:16

Citaat door nisrin_:
Is het waar dat je tijdens je huwelijksnacht niet mag klaarkomen? Maar je man je alleen maar mag ontmaagden? Hij je vervolgens de dag erna niet mag aanraken (in bed) Heb dit gehoord en vroeg me echt af of dit ook echt waar is???
He meid,

Tijdens je huwelijksnacht mag een man zodra hij jou gaat ontmaagden NIET in jou klaarkomen want zo word het bloed gemengd met zijn sperma en is de kans ook nog eens dat het bloed er niet uitkomt!
En dat hij jou de dag erna niet mag aanraken klopt niet want je hebt toch die 7 dagen waarin hij je moet ontmaagden! Dus het is niet verplicht om meteen dezelfde nacht sex met elkaar te hebben!

01-05-2006, 13:13
HAHAHAHAHAHAHA SINDS WANNEER BLOED JE DAN

yeah groottste onzin dat k gehoord heb

Pagina's : [1] 2