Bekijk volle/desktop versie : 'Lyon doet bod op Koné'



12-04-2006, 11:05
De gerenomeerde Franse krant L'equipe komt vandaag met een opmerkelijk bericht naar buiten. Volgens de krant heeft de Franse kampioen Olympique Lyon een bedrag van maarliefst 25 miljoen euro over voor de Ivoriaanse aanvaller van PSV.

Koné, die dit jaar voor het eerst voor PSV speelt, is erg blij met de interesse van de Fransen. 'Het lijkt mij een eer om het shirt van Lyon te dragen, en natuurlijk is mijn doel om met hun de Champions League te winnen'.

Westerhof, de voorzitter van de Eindhovenaren heeft daarna weer woedend gereageerd op de reactie van Koné. 'Het is niet begrijpelijk dat een speler op deze manier aan het flirten is met een andere club'. 'Koné blijft hier en gaat nergens naartoe!'.

12-04-2006, 14:21



Citaat door achrafjaouad:
bron?
precies bron?

12-04-2006, 14:22
mooi verzonnen ze zouden hem gelijk verkopen aangezien ze hem dit seizoen voor maar 9miljoen hebben gekocht

12-04-2006, 15:10
Misschien is het wel goed nieuws als Koné voor dat bedrag weg gaat... moet VanNistelrooij nog meer ruzie maken binnen ManU en halen wij 'm weer terug

12-04-2006, 15:14


Ja en sinterklaas bestaat zeker

12-04-2006, 15:40
vind het een rare reactie van koné..... die kone moet eens een killer worden dan is ie 2 x soveel waard!

Kezman bakte er in et 1e jaar ook nie veel van door de druk dat is met kone ook zo...volgend jaar als ie vertrouwen krijgt wordt et denk ik eentje die kezman gaat overtreffen

12-04-2006, 16:26
Als Manchester United komt aankloppen, dan gaat Kone zeker weg. Zijn grootste droom is voor Man United spelen, en geloof mij PSV kan hem dan niet tegenhouden.

12-04-2006, 16:30

Citaat door Master_Mocro:
Als Manchester United komt aankloppen, dan gaat Kone zeker weg. Zijn grootste droom is voor Man United spelen, en geloof mij PSV kan hem dan niet tegenhouden.
Dan zal hij toch eerst stukken beter moeten gaan spelen want het enigste waarin hij nu opvalt is in kansen missen en veel pingelen.

12-04-2006, 16:32

Citaat door Rachid_Breda:
Dan zal hij toch eerst stukken beter moeten gaan spelen want het enigste waarin hij nu opvalt is in kansen missen en veel pingelen.
Read Well :


Citaat:
Als Manchester United komt aankloppen, dan gaat Kone zeker weg. Zijn grootste droom is voor Man United spelen, en geloof mij PSV kan hem dan niet tegenhouden.

12-04-2006, 16:33

Citaat door Master_Mocro:
Read Well :
read well

Dan zal hij toch eerst stukken beter moeten gaan spelen want het enigste waarin hij nu opvalt is in kansen missen en veel pingelen.


13-04-2006, 12:13

Citaat door Rachid_Breda:
read well

Dan zal hij toch eerst stukken beter moeten gaan spelen want het enigste waarin hij nu opvalt is in kansen missen en veel pingelen.

Maar stel dat Man United toch komt aankloppen aan het eind van het seizoen ?

dan wat ???