Bekijk volle/desktop versie : Henna Setje Gezocht !



12-04-2006, 11:03
salaamoealoeikoem ik ben voor mn aanstaande schoonzus op zoek naar een compleet henna setje te koop of nog beter te huur.Wie weet waar ze dat hebben?
Het liefst omgeving Noord brabant of utrecht.Omdat we dan niet ver hoeven te reizen.Pm me als je wat weet.

Wasalaam

13-04-2006, 11:36



Citaat door waarheidzegster:
salaamoealoeikoem ik ben voor mn aanstaande schoonzus op zoek naar een compleet henna setje te koop of nog beter te huur.Wie weet waar ze dat hebben?
Het liefst omgeving Noord brabant of utrecht.Omdat we dan niet ver hoeven te reizen.Pm me als je wat weet.

Wasalaam
niemand..........?

13-04-2006, 12:08
er is hier een meisje genaamd lemya die het verhuurt ik zelf krijg haar set ook binnenkort ze woont wel in rdam, haar set is echt de moeite waard en de prijs is ook ok.

13-04-2006, 12:49

Citaat door dordje22:
er is hier een meisje genaamd lemya die het verhuurt ik zelf krijg haar set ook binnenkort ze woont wel in rdam, haar set is echt de moeite waard en de prijs is ook ok.
aha ok mocht je een foto daarvan hebben laat het me weten sis

13-04-2006, 12:50


salaam,
ik verhuur een hennaset
de fotos zijn te zien op mn site onder bruidsspullen
http://www.nawalhenna.tk

ik verhuur de gehele complete set incl jurk en al voor maar € 40,-

voor meer info kun je me pmmen

Gr Nawal

13-04-2006, 16:29

Citaat door hanoa:
salaam,
ik verhuur een hennaset
de fotos zijn te zien op mn site onder bruidsspullen
http://www.nawalhenna.tk

ik verhuur de gehele complete set incl jurk en al voor maar € 40,-

voor meer info kun je me pmmen

Gr Nawal
hel mooi heb je een pm gestuurd..maar vanwaar ben je?hoop niet te ver

wasalaam

14-04-2006, 19:13
voor wanneer heb je het nodig

14-04-2006, 20:00

Citaat door waarheidzegster:
aha ok mocht je een foto daarvan hebben laat het me weten sis
Salam,

Ten eerste dank je Dordje je bent zo een schatje.

Ik heb de set nog steeds te huur maar het hangt er wel vanaf voor wanneer. De set is compleet wit met zilver en de dienblad met toebehoren is wit met roze roosjes. De set is compleet te huur voor 50 euro.

Ik ben nu bezig met de nieuwe foto's.

Veel liefs Lamyaa.

14-04-2006, 20:17

Citaat door waarheidzegster:
salaamoealoeikoem ik ben voor mn aanstaande schoonzus op zoek naar een compleet henna setje te koop of nog beter te huur.Wie weet waar ze dat hebben?
Het liefst omgeving Noord brabant of utrecht.Omdat we dan niet ver hoeven te reizen.Pm me als je wat weet.

Wasalaam
hi meid ik heb er wel eentje..geef me je mailadres dan stuur ik je foto's..

groetjes