Bekijk volle/desktop versie : een vrouw zal graag een man willen zijn, andersom niet????



Pagina's : [1] 2 3

11-04-2006, 21:55
Wie durft het er niet mee eens te zijn, is toch gewoon zo??

11-04-2006, 22:03


ik

11-04-2006, 22:03
Ik heb liever een vrouw die trots is op wat ze is

11-04-2006, 22:05
ik wil echt niet een man zijn

11-04-2006, 22:05


maar de vrouwen zullen het ook nooit toegeven

11-04-2006, 22:16
echt niet!!


de mannen die t juist nooit zouden toegeven

11-04-2006, 22:19

Citaat door DE_WARE_MOCRO:
Wie durft het er niet mee eens te zijn, is toch gewoon zo??
Ik een man??? Alsjeblieft niet! Het ingewikkelde brein van een man gaat mij iets te ver........Ben blij vrouw te zijn....

11-04-2006, 22:20

Citaat door samya 2:
echt niet!!


de mannen die t juist nooit zouden toegeven
hahahaha, goede reactie meid!!!! Zo denk ik er ook over

11-04-2006, 22:32
Hahahaha!! Ik moet lachen....Een vrouw die een man wil zijn....Welke voordelen zitten er dan aan het man zijnde...??
Ik weet wel dat jullie, meestal een stuk simpeler denken..en een stuk technischer zijn...en meestal ook sterker.....niet altijd he

Maar ik zou geen man willen zijn.
Hooguit voor een week, maar dat is dan ook het maximum....Gewoon om te kijken, hoe de wereld van een man eruit ziet. Waar jullie over praten, wat jullie onderling doen, en lekker technisch zijn en goed zijn in bijna elke sport.
En natuurlijk het belangrijkste, het niet te hoeven schoonmaken zodra je thuis bent plof je met de afstandsbediening voor de televisie.
Het huis wordt voor je schoongemaakt, zonder dat je ook maar een enkele vinger hoeft uit te steken (behalve naar een bak met chips)

11-04-2006, 22:34

Citaat door arabic_r0se:
Hahahaha!! Ik moet lachen....Een vrouw die een man wil zijn....Welke voordelen zitten er dan aan het man zijnde...??
Ik weet wel dat jullie, meestal een stuk simpeler denken..en een stuk technischer zijn...en meestal ook sterker.....niet altijd he

Maar ik zou geen man willen zijn.
Hooguit voor een week, maar dat is dan ook het maximum....Gewoon om te kijken, hoe de wereld van een man eruit ziet. Waar jullie over praten, wat jullie onderling doen, en lekker technisch zijn en goed zijn in bijna elke sport.
En natuurlijk het belangrijkste, het niet te hoeven schoonmaken zodra je thuis bent plof je met de afstandsbediening voor de televisie.
Het huis wordt voor je schoongemaakt, zonder dat je ook maar een enkele vinger hoeft uit te steken (behalve naar een bak met chips)
We praten over food, sex en cars

11-04-2006, 22:35
hahaha wallah deze is goed..Nee dankje je moet hamdoulilah zeggen met wat Allah jou heeft gegeven..Ik begrijp je volkomen hoor..Je bedoelt zeker hun mogen meer dingen dan vrouwen..Maar als je weet wat er in de Koran staat dan weet je dat een man en een vrouw evenveel waarde hebben.
Groetjes Smisha

11-04-2006, 22:36

Citaat door hard2handle:
We praten over food, sex en cars
Maar wat denken jullie????

11-04-2006, 22:38



Citaat door jamie1981:
Maar wat denken jullie????
Ehh... laat mij daar even over nadenken...

11-04-2006, 22:55

Citaat door hard2handle:
We praten over food, sex en cars
Is dat het enige waar jullie over praten!! HAHAHAHAHA....
3 onderwerpen nog wel.... Je weet net zo goed als ik....Dat dat niet waar is..
Daarom wil ik het zelf meemaken...

Volgens mij praten meisjes, volgens jou alleen over:
1. Mode
2. Jongens
3. Make-up

Of niet soms

11-04-2006, 22:58
Soms denk ik weleens was ik maar een man, dan lag alles veel simpeler, maar ja als ik naar het mannelijk geslacht soms kijk denk ik , gladly I'm a woman

Pagina's : [1] 2 3