Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie kan me alsjeblieft helpen! Dringend!



11-04-2006, 21:45
Hai allemaal,

Ik heb van mezelf donkerbruin haar, maar een jaar geleden had ik het zwart geverfd met zo'n speciale henna ervoor. Na drie maanden heb ik dat oplichtende middel van Guhl gebruikt om het weer donkerbruin te krijgen. Hierdoor is mijn haar uiteindelijk donkerbruin geworden met een oranje gloed en aan de onderkant heel erg donkerbruin, haast zwart.

Nu de zon weer tevoorschijn is gekomen, ziet iedereen dat ik verschillende kleuren in mijn haar heb, en wil ik het voor het eerst gaan verven bij een kapper, want die weet tenminste wat hij/zij doet.

Ik wil mijn haar lichtbruin verven (van donkerbruin naar lichtbruin dus), maar wa3ed Turkse kapster, waar ik altijd naartoe ga, zegt dat ze eerst heel mijn haar moet bleken en dan pas lichtbruin kan verven. En zoals jullie weten is bleken heel slecht voor je haar, en voor krullend/droog haar al helemaal . Dat zie ik dus helemaal niet zitten.

Kortom, ik wil vragen of jullie misschien weten of je je haar ABSOLUUT moet bleken om het lichtbruin/middenbruin te verven (dus geen BLOND!).

Alvast bedankt!



Ps. Kunnen de mensen uit omgeving Rotterdam ook misschien de beste kappers erbij zetten?

12-04-2006, 14:51


Ja,denk het wel,mijn zusje is kapster,en die vindt kleuren het vervelendste om te doen.
Vooral ontkleuren en blonderen is een vervelend klusje omdat je nooit 100% zeker weet hoe het haar erop reageert.
Om het haar lichter te maken,moet het eerst ontkleurd worden,helaas.
Hoop voor je dat het mooi wordt,succes!