Bekijk volle/desktop versie : Studie Scriptie knelpunten bij het vinden van stageplaats



11-04-2006, 21:22
Hoi mensen,

Ik moet een scriptie maken. Mijn hoofdvraag is:
Tegen welke knelpunten lopen studenten (met name allochtone) aan bijhet vinden van een stageplaats?
Maar ik moet dus nog deelvragen hebben. En wat meer informatie. Kan iemand mij hierbij helpen.
Je kan hier ook je ervaringen kwijt bij wat de reden was dat je werd afgewezen elke keer en dergelijke

Alvast Bedankt!!!!!!!!1

11-04-2006, 21:27



Citaat door hmmz:
Hoi mensen,

Ik moet een scriptie maken. Mijn hoofdvraag is:
Tegen welke knelpunten lopen studenten (met name allochtone) aan bijhet vinden van een stageplaats?
Maar ik moet dus nog deelvragen hebben. En wat meer informatie. Kan iemand mij hierbij helpen.
Je kan hier ook je ervaringen kwijt bij wat de reden was dat je werd afgewezen elke keer en dergelijke

Alvast Bedankt!!!!!!!!1
Bedenk eerst wat je beantwoord zou willen hebben, voordat je n antwoord op de hoofdvraag kan vinden. bijv, Wat doen scholen om studenten te helpen bij hun zoektocht? Wat is de percentage van het vinden van een stage? (dus cijfers die laten zien hoe lang men er eigenlijk over doet, gemiddeld, om een stage te vinden, misschien kan je verschil vinden tusse autochtonen en allochtonen)

Een klein beginnetje, zo moet je verder gaan totdat je genoeg interessante vragen hebt. Succes!!


12-04-2006, 13:25

Citaat door hmmz:
Hoi mensen,

Ik moet een scriptie maken. Mijn hoofdvraag is:
Tegen welke knelpunten lopen studenten (met name allochtone) aan bijhet vinden van een stageplaats?
Maar ik moet dus nog deelvragen hebben. En wat meer informatie. Kan iemand mij hierbij helpen.
Je kan hier ook je ervaringen kwijt bij wat de reden was dat je werd afgewezen elke keer en dergelijke

Alvast Bedankt!!!!!!!!1
Tegen welke knelpunten lopen studenten (met name allochtone) aan bijhet vinden van een stageplaats?


Ik denk dat dit als Centrale vraag veel te breed is?

En precies wat hiervoor ook al aangegeven is moet je eerst bedenken wat moet jou scriptie duidelijk maken. Als je dat weet dan heb je ook een Centrale vraag en deelvragen kan je dan ook heel makkelijk bedenken.

12-04-2006, 16:00
Bedankt voor de reacties

Ik zit op MBO tis niet mij masterscriptie
Maar mij scriptie moet dus duidelijk maken waardoor het elke keer komt dat vooral allochtone leerlingen geen stageplaatsen kunnen vinden doen ze er niet genoeg aan en denken ze van school regelt wel of ligt het echt alleen aan de werkgever en heeft de stagiare geen schuld

24-04-2006, 23:32



Citaat door hmmz:
Hoi mensen,

Ik moet een scriptie maken. Mijn hoofdvraag is:
Tegen welke knelpunten lopen studenten (met name allochtone) aan bijhet vinden van een stageplaats?
Maar ik moet dus nog deelvragen hebben. En wat meer informatie. Kan iemand mij hierbij helpen.
Je kan hier ook je ervaringen kwijt bij wat de reden was dat je werd afgewezen elke keer en dergelijke

Alvast Bedankt!!!!!!!!1
salaam meid!
ik heb zelf een tijdje terug een debat georagniseerd op mijn stage of allochtone jongenren die het moelijk hebben met stage of een baan vinden en het eingie wat ik aar over heb is een verlag met conclisies van de stellingen die we haddeb gedaan. ik wete niet of je dat wi
mohim laat het me weten
groetjes