Bekijk volle/desktop versie : dringend op zoek naar FKIH



11-04-2006, 19:26
salaam

mijn broer is een tijdje erg ziek

ik ben dringend op zoek naar een fikh

we denken dat het shour is

alleen serieuze reacties
sokran

11-04-2006, 19:34


Zoek de genezing door middel van het gebed. Allahiesefik.

Wat me verder erg opvalt is dat als iemand ziek is of depressief dat mensen heel snel denken dat het shour of Djinn is. Wat is een fikh eigenljk?

11-04-2006, 20:12

Citaat door nadiya278:
salaam

mijn broer is een tijdje erg ziek

ik ben dringend op zoek naar een fikh

we denken dat het shour is

alleen serieuze reacties
sokran
waar woont je broertje?

11-04-2006, 20:35
beste houda hij heeft al een tijd in het zoiekenhuis gezeten en dergelijke

beoordeel mensen niet te snel

shour staat ook in koran beschreven

en het is echt dringend artsen kunnen maar niks vinden enz

11-04-2006, 21:01


Tip: Ga aub niet in op shour, het bestaat idd en je kan het bestrijden met koran en gebed. Handel het via de weg van Islam af en niet met zogenaamde tegen shour of dergelijks. Mensen het is echt erger dan er wordt gedacht het is echt Haram om met shour te werken.

Ik hoop dat Allah je broer geneest van zijn ziekte, Allah ie shafih inshaalh,

11-04-2006, 21:54

Citaat door nadiya278:
beste houda hij heeft al een tijd in het zoiekenhuis gezeten en dergelijke

beoordeel mensen niet te snel

shour staat ook in koran beschreven

en het is echt dringend artsen kunnen maar niks vinden enz
Lieve schat ik beoordeel helemaal niemand. Ik vind het heel erg voor je broertje en daarom zei ik ook zoek de genezing door middel van het gebed. Als het shour is dan kan je dat zelf verdrijfen door middel van de Quraan. Daar heb je andere niet bij nodig.

Ik ontken ook niet dat shour niet bestaat. Zelfs onze geliefde Preet Mohammed vzmh is getroffen door shour. Alleen zie ik dat veel mensen heel snel aan shour denken omdat diegene depressief is. Ik zie het zo vaak om me heen. Iedereen roept gelijk shour. Gair InschaAllah, zie het als iets positiefs dat de artsen niet kunnen vinden want als er iets was dan hadden ze het waarschijnlijk al ontdekt.
De enige weg naar genezing is de weg van De Quraan, bid en doe heel veel Dua's voor hem en InschaAllah zal de genezing voorspoedig komen.

12-04-2006, 12:39
dank je wel houd

12-04-2006, 12:40
dank je wel houda

12-04-2006, 12:41
toch hoop ik dat iemand een goede fkih kent dit is zeker meer dan een jaar bezig we gaan er allemaal kapot aan

wie o wie kan ons helpen aan een goede fkih

sokran

en moge allah iedereen van het kwaad behoeden