Bekijk volle/desktop versie : zou je vechten....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

11-04-2006, 18:33
... voor je liefde...


je weet dat er geen kans van slagen is,je (aanstaande) schoonouders accepteren je niet..

maar die jongen zelf wel....hij is helemaal gek op jou!

het enige wat hij wil is jou als zijn vrouwtje...

hij wil jou! koste wat het kost...

zou je voor je liefde gaan en trouwen met hem of zou je je toch neerleggen bij de keuze van zijn ouders...?

11-04-2006, 18:34


ik zou zeker weten voor hem vechten dan,
als wij bij elkaar horen,
is er altijd een manier om bij elkaar te zijn..

11-04-2006, 18:36

Citaat door Suleika:
ik zou zeker weten voor hem vechten dan,
als wij bij elkaar horen,
is er altijd een manier om bij elkaar te zijn..
hmmm ok

11-04-2006, 18:36
gewoon lekker die schoonouders negeren

11-04-2006, 18:36


Ik, als man zijnde, zou vechten voor me vrouwtje. Natuurlijk is het het mooist als je zowel je vrouwtje als haar ouders tevreden krijgt. Ik zou eerst proberen de ouders ervan te overtuigen..... Desnoods jaren... Mocht dat niet lukken, dan rest er helaas niets anders op dan dat ze haar ouders verlaat, hoe moeilijk dit ook mag zijn.

11-04-2006, 18:37

Citaat door Miss_Marocia2:
gewoon lekker die schoonouders negeren
hahhahah

11-04-2006, 18:38

Citaat door cute_mokro:
Ik, als man zijnde, zou vechten voor me vrouwtje. Natuurlijk is het het mooist als je zowel je vrouwtje als haar ouders tevreden krijgt. Ik zou eerst proberen de ouders ervan te overtuigen..... Desnoods jaren... Mocht dat niet lukken, dan rest er helaas niets anders op dan dat ze haar ouders verlaat, hoe moeilijk dit ook mag zijn.
ok hoe wil jij dat doen dan...?


moeilijk hoor...

11-04-2006, 18:40

Citaat door samya 2:
... voor je liefde...


je weet dat er geen kans van slagen is,je (aanstaande) schoonouders accepteren je niet..

maar die jongen zelf wel....hij is helemaal gek op jou!

het enige wat hij wil is jou als zijn vrouwtje...

hij wil jou! koste wat het kost...

zou je voor je liefde gaan en trouwen met hem of zou je je toch neerleggen bij de keuze van zijn ouders...?
Ik zou niet vechten voor een grote liefde. Als zijn ouders je niet aanvaarden, wat voor een huwelijksleven heb je dan? Je leeft in een omgeving waarvan je weet dat je ongewenst ben met alle ongemakken als gevolg. Over het lot van jullie toekomstige kinderen dan nog gezwegen...

Als je geen zegen hebt van je ouders, heb je dan nog wel een zegen van God?

11-04-2006, 18:41

Citaat door cute_mokro:
Ik, als man zijnde, zou vechten voor me vrouwtje. Natuurlijk is het het mooist als je zowel je vrouwtje als haar ouders tevreden krijgt. Ik zou eerst proberen de ouders ervan te overtuigen..... Desnoods jaren... Mocht dat niet lukken, dan rest er helaas niets anders op dan dat ze haar ouders verlaat, hoe moeilijk dit ook mag zijn.
Hoe liefde blind kan zijn...

11-04-2006, 18:42

Citaat door Onverbloemd:
Ik zou niet vechten voor een grote liefde. Als zijn ouders je niet aanvaarden, wat voor een huwelijksleven heb je dan? Je leeft in een omgeving waarvan je weet dat je ongewenst ben met alle ongemakken als gevolg. Over het lot van jullie toekomstige kinderen dan nog gezwegen...

Als je geen zegen hebt van je ouders, heb je dan nog wel een zegen van God?
zo denk ik der ook over...

11-04-2006, 18:43

Citaat door samya 2:
zo denk ik der ook over...

11-04-2006, 18:45
Het gaat erom hoe zijn ouders zijn.





Of zoiets

11-04-2006, 18:45


kan me niet voorstellen dat ik niet geaccepteerd word en mijn ouders zullen mijn keuzes respecteren

11-04-2006, 18:46

Citaat door Onverbloemd:
Ik zou niet vechten voor een grote liefde. Als zijn ouders je niet aanvaarden, wat voor een huwelijksleven heb je dan? Je leeft in een omgeving waarvan je weet dat je ongewenst ben met alle ongemakken als gevolg. Over het lot van jullie toekomstige kinderen dan nog gezwegen...

Als je geen zegen hebt van je ouders, heb je dan nog wel een zegen van God?
,

zegen van ouders is het belangerijkste wat je kan wensen op aarde

Het zal toch nooit goed gaan. Zijn ouders zijn ook belangerijk voor

hem straks(wanneer jullie getrouwd zijn) staat hij voor de keus tussen jou en zijn

ouders meestal is de liefde voor je ouders toch sterker en lopen huwelijke

meestal stuk dus denk er maar nog heeeeeeeeeel goed over na


succes

11-04-2006, 18:46

Citaat door samya 2:
ok hoe wil jij dat doen dan...?


moeilijk hoor...
Daar is helaas geen formule voor. Per situatie dient er een oplossing te worden gevonden. Probeer achter de redenen te komen waarom de ouders weigeren.

Kijk, dat een vader weigert zijn dochter te "geven" aan een drugsdealer is begrijpelijk.... Sterker nog, dat zou hij moeten weigeren! (dit is maar een voorbeeld)

Maar weigeren omdat de man geen doctor is, maar een jurist is natuurlijk bullshit.

Iedereen maakt fouten, dus de man moet kans krijgen te laten zien wat hij waard is etc.

Een loser is je dochter niet waard, dus tja....

Moraal: Per situatie verschillend

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11