Bekijk volle/desktop versie : zou jij het geen contact meer met je fam nemen als LEES..!



Pagina's : [1] 2 3

11-04-2006, 01:00
hallo mensen...

jij hebt een vriend/vriendin
jullie zijn gelukkig en houden ontzettend veel van elkaar..!!
niemand kan tussen jullie komen en jullie willen oud worden...

dan komen jullie op een leeftijd dat jullie het nu officeel willen maken en jij als vrouw wil de achternaam van jou man dragen..!
vol trots ga je naar huis en hij ook...maar al snel komen jullie er achter dat jullie geen steun bij de fam kunnen vinden omdat iedereen er op tegen is..
ook je ouders..dit kan te maken hebben met :
arab vs berbers..kan niet
of het is geen goede fam
of ze zijn te arm je kent het wel..

kortom wat zou jij doen...
zou je je fam niet in de steek laten of zou je weggaan en alles achter je laten..?

ps: praten heeft geen zin ze staan vast bij hun besluit...

alvast bedankt x lellaaaa

11-04-2006, 01:19


het si je man
en als hij deugt en in jouw ogen niks verkeerds doet.. dan moet je gewoon met hem doorgaan
het is en blijft je familie maar als t goede mensen zijn dan zullen ze geen onderscheid maken

11-04-2006, 01:36
de zoon van een vreemde zal ik nooit boven mijn familie zetten....en ik ben als een sop de proef gesteld

11-04-2006, 08:27
Zodra, mn ouders hem niet goedkeuren stopt het bij mij al ... ...

11-04-2006, 08:30


En wat zou jij eigenlijk doen hahaha

11-04-2006, 08:33
hmm moeilijk hoor maar denk toch voor mijn familie vooral voor mijn moeder ongeacht wat zij heeft mij toch opgevoed en grootgebracht en die laat ik niet 123 voor iemand vallen!!

11-04-2006, 09:30
ik houd mijn eigen achternaam.

11-04-2006, 09:59
familie is belangerijker dan vriend..........als het nou eens misoopt tussen jullie dan............................................... .........en niet denken dat het niet kan mislopen.want als je zo denkt.............dan heb je geen gezonde kijk

11-04-2006, 10:02
waarom zou je famillie die persoon weigeren??

is die jongen slechter dan hun eigen zoon? is hun eigen zoon zo goed dat ze eisen gaan stellen over andermans dochter?

11-04-2006, 10:04

Citaat door Marrakchia4Life:
familie is belangerijker dan vriend..........als het nou eens misoopt tussen jullie dan............................................... .........en niet denken dat het niet kan mislopen.want als je zo denkt.............dan heb je geen gezonde kijk

11-04-2006, 10:08
familie nr. 1

11-04-2006, 10:13
je leest altijd dezelfde reacties.. dit soort topics hoeven niet meer geopend te worden: familie staat op nr1..

maar das niet zozeer vanwege trots en eergevoel.. enkel uit angst..
maar dat maakt niet uit, het is nu eenmaal zo..

11-04-2006, 10:15



Citaat door LellaTinkebell:
hallo mensen...

jij hebt een vriend/vriendin
jullie zijn gelukkig en houden ontzettend veel van elkaar..!!
niemand kan tussen jullie komen en jullie willen oud worden...

dan komen jullie op een leeftijd dat jullie het nu officeel willen maken en jij als vrouw wil de achternaam van jou man dragen..!
vol trots ga je naar huis en hij ook...maar al snel komen jullie er achter dat jullie geen steun bij de fam kunnen vinden omdat iedereen er op tegen is..
ook je ouders..dit kan te maken hebben met :
arab vs berbers..kan niet
of het is geen goede fam
of ze zijn te arm je kent het wel..

kortom wat zou jij doen...
zou je je fam niet in de steek laten of zou je weggaan en alles achter je laten..?

ps: praten heeft geen zin ze staan vast bij hun besluit...

alvast bedankt x lellaaaa


leg uit?

11-04-2006, 10:20
Familie nummer 1

11-04-2006, 10:24
als diegene de ware is zal mn famillie t moeten ascepteren doen ze dat niet.. dan verbreek ik het contact!

Pagina's : [1] 2 3