Bekijk volle/desktop versie : misselijk



Pagina's : [1] 2

10-04-2006, 11:00
Sallaam allemaal,

Een vraagje.....

Ik ben de laatste vaak misselijk en ook een paar kilo's aangekomen. Ik wordt wel gewoon ongesteld.

Kan ik zwanger zijn?

Ik hoop dat iemand er verstand van heeft.

Groetjes

10-04-2006, 11:03


Als je er zo onzeker over bent, ga dan naar de huisarts, dan weet je zeker meer.

10-04-2006, 11:25
Of je doet voor de zekerheid een zwangerschapstest.

10-04-2006, 11:36
Ik wil er eerst wat meer over weten voor ik een test doe of naar de huisarts ga.

10-04-2006, 11:42



Citaat door karima82:
Ik wil er eerst wat meer over weten voor ik een test doe of naar de huisarts ga.
D.m.v van een test te doen, of naar de huisarts te gaan (2de optie meer) kom je er juist meer over te weten. Want jij kunt jezelf nu wel dingen gaan lopen vertellen wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar je weet niet of het wel klopt snap je.

10-04-2006, 12:52

Citaat door NisriN:
D.m.v van een test te doen, of naar de huisarts te gaan (2de optie meer) kom je er juist meer over te weten. Want jij kunt jezelf nu wel dingen gaan lopen vertellen wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar je weet niet of het wel klopt snap je.
Ik wil eigenlijk weten of iemand dat heeft meegemaakt of iemand kent die dat zo heeft meegemaakt.

10-04-2006, 13:40
Niemand?????

10-04-2006, 13:58
je kan zwanger zijn en gewoon ongesteld worden je hebt vrouwen die gewoon ongesteld worden heel hun zwangerschap en dat van misselijk en veel aangekomen is een zwangerschapsymptoom ik had het ook

10-04-2006, 14:12
met zo'n zwangerschapstest kan je dan toch niet zien of je zwanger bent, want je wordt gewoon nog ongesteld? of niet?

10-04-2006, 14:14
Salaam Karima


Neem je de pil?

xXx

10-04-2006, 14:36

Citaat door Babe82:
Salaam Karima


Neem je de pil?

xXx
Ik ben een tijdje geleden gestopt met de pil, maar ben daarna weer ermee begonnen.

10-04-2006, 14:43

Citaat door karima82:
met zo'n zwangerschapstest kan je dan toch niet zien of je zwanger bent, want je wordt gewoon nog ongesteld? of niet?
neeh je kan het wel zien.

of je nou ongesteld word of niet.

meid ik raad je aan om een zwangerschaptest te doen.

mesgien ben je wel zwanger van een pracht kind

10-04-2006, 14:55



Citaat door xxberberiaxx:
neeh je kan het wel zien.

of je nou ongesteld word of niet.

meid ik raad je aan om een zwangerschaptest te doen.

mesgien ben je wel zwanger van een pracht kind


Ik was vorige keer 1 dagje over tijd, en had dus zo'n test gekocht maar werd toen ongesteld. Misschien moet ik het toch maar doen............

Wie weet welke symptomen nog meer kunnen wijzen op zwangerschap?

10-04-2006, 18:03
Ja, dat kan. Ook mogelijk is dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt. Wel de zwangerschapssymptomen maar toch ongesteld (want het weefsel van je baarmoederwand wordt immers gewoon afgestoten). Zo'n zwangerschap kan levensbedreigend zijn, dus ga alsjeblieft naar de dokter.

10-04-2006, 18:48
de eerste weken van je zwangerschap misselijk en pijn aan je borsten en als je iets ruikt vind je het stinken vlees en zo maar waar ben je bang van ben je niet getrouwd en toch zwanger meid doe een test en dan als je het niet wil kun je het nog voor 2 maanden weghalen dan is het nog niet haram heeft het nog geen ziel maar ik weet je situatie niet dus kan je niet helpen

Pagina's : [1] 2