Bekijk volle/desktop versie : ..::..hurts Like Hell..::..



09-04-2006, 17:09
Alweer een dagje school, geen zin man tfoeeeeee...moet k weer zijn gezicht zien

Aangekome bij school, Ben altijd op school met me 2 vriendine die ik dus totaal niet vertrouwd..altijd rwina veroorzake in de klas enzz haah egt grappig..
Dan is het pauze zie zijn gezicht weer.. alsof de tijd evenstil staat hij kijkt mij aan en k hem, waarom word het niks tusse ons een traan valt langzaam over mijn gezicht..moet steeds maar aan hem denke shit hierna wiskunde 2 uurtjes om zogenaamd op te lette ...dan denk k na in de les.. waarom leef k nog, heb geen zin meer hierin waarom zou k verder moeten leven..
RTRINNNNNNNNN TRINGGLLLL de bel gaat, nog een blok uur om maar steeds over het leven te denke en over hem..geen zin hierin egt geen zin, waarom heb k niet zon leven zoals andere altijd blij, nooit zo chagrijnig..mohiem ieder zijn eigen leven denk k altijd..denya henya

..::..Thuis Aangekome..::..

Shit weer die kk gezeik van me ouders.. (zo noem k mezelf als undercover naam)Yasmina waar zijn je spulle, geen rare dinge doen op straat, hoe laat was je uit, waar was je gegaan, ga je deze jaar wel over, waarom die gezeik altijd als ze wete dat k goed me best doe..
Ik ga naar me kamer, klere verandere en dan start k me pc op.. dan zie k m staan
me beste vriend op msn....en we beginne een gesprek..het raarste is k kan hem alles vertellen ook al heb k hem nog nooit gezien, hij is een soort dagboek voor mij , terwijl k een beetje gevoelens voor hem heb, tenminste dat denk k..
we eindige met chatte.. en het is al 12 uur wowww dat is een nieuwe record aahha, me vriendinne vind hem nix ze hate hem zelfs.. omdat hij anders is dan andere boyz , daarom ben k goed met hem bevriend..haha


Dan ben k van plan om te gaan slape, ja hoor het begint weer...het gegil het geschreeuw..probeer me muziek soo hart mogelijk te zegge.. om het niet te hore maja het lukt niet,, het zijn me ouders die als altijd weer bekvechten over geld..
me pa die nix betaalt maar wel bepaalt wat me ma met haar eige geld doet..

Ik kan nooit leuke klere hale//of leuke schoene zoals de mense die k ken...waarom? waarom>? terwijl me pa geld zat heeft genoeg om 3/4 huizen te kopen maar geef tie van over ons NEE NIX,NADA,NOPES,zero...

Soms denk k zelfs om hier weg te gaan gwn ene eige leven leiden niet hier in Adam maar in Den-Haag ofzo..gwn een eige appartement met 2 andere..en dan gwn zelf bepale wat k doen, wat k met me geld doen , hoe laat k thuis kom, wat k zelf wil aantrekke, met wie k wil omgaan gwn zelf dinge bepalen.. dus het tegeovergestelde van nu..


GWN ME EIGEN ding doen, geen gezeik van niemand, de ene rede wat me nog tege houd is 1 persoon en 1 persoon alleen me moeder, ook al heeft ze me dinge aangedaan waarvan k denk dat zal k haar nooit vergeve mar 1 ding staat vast je moeder is de waardevollste wat je ooit zal hebben, dat houd me dus tege me MA..


steeds houd dat me tege.. [/SIZE]







[SIZE="3"]EY MENSEN ALS JULLIE WILLE DAT K DOOR GA AUB JULLIE COMMETAAR HIEROP

09-04-2006, 17:22


Zal k ermee stoppe anders?

09-04-2006, 18:23
heeey meid leuk verhaal
je moet zekers niet stoppen
ga gauw verder

groetjes soraya

09-04-2006, 20:48
thx..

09-04-2006, 21:03


..::..VOLGENDE DAG..::..


Wil uit me bed kome maar lukt niet,me ma doet het licht aan
daardoor word k vaak wakker..De lcht schijnt in me oge alsof het zicht

Yasmina word wakker, een nieuwe dag staat je tegemoet, kom op wakker worde


Kom uit me bed rollend en op de grond ..doe k altijd warom weet k niet ahha
Ga naar de douch enzz.. kleertjes aantrekke op mijn gemak terwijl k al laat ben voor school..

en k heb nog afgesproke met me vriendin, uiteindelijk ben k zover
moet nog me haar maken met 10000 kilos gel en ja ben er klaar voor
voordat k de deur uit ga, zie k dr weer me moeder.. met het gezeik waarom k altijd zo vroeg de deur uit ga.. en me pa die aan het controlere is waar k ga ..

na 10000 uurtjes preek ben k het huis uit, op weg naar me vriendin..mp3-speler in me orge en luister naar het liedjes van Mounir ELJ-heb je problemen thuis, vond k altijd al zon mooie liedje.. onderweg naar me vriendin voel k me zo alleen,eenzaam,verdrietig,boos denk aan het verlede en probeer alels op een rijtje te zette.. maar steeds lukt het maar niet,, en weer rolt een traan over me gezicht.. mense kijke me raar aan.. maar k trek het me nix aan.. ben er al bij me vriendin, veeg me tranen weg, ze vraagt wat er met me is k zeg zoals altijd dat het nix is , me oge zijn slaperige zeg k altijd omdat k en me vriendin altijd vroeg op school zijn, ook al hebbe we vrij, altijd dinge te doen




Weer in les, weer die preek van me mentor dat k me best wil doen, me leven hangen van me cijfers af. me vader zou hardstikke boos worde als k zou blijve zitte of een slegte rapport zou hebbe,, elke keer als k een ouder-avond zou hebbe zou k me in me kamer opsluiten en zodra k die zware voetstappe hoor, dan weet k het,, me pa is thuis gekome van ouder-avond...en elke keer sta k net om de hoek om af te luistere hoe het is gegaan, als het slegt is gegaan dan ontwijk k hem ongeveer een 1 weekje, zodra het goed is gegaan zegt tie dat k nog meer me best moet doen..hoe hard k me best doe, het is nooit goed genoeg voor hem, wat ik heel erg jammer vind, want de vaders die k ken, zijn heel erg trots op hun dochters..




EINDELIJK KLAAR met school, en waar gaan we naar toe zeg ik me vriendinne zegge naar hogenstraat onze enige egte chill-straat waar we 24 per dag de strate onveilig make terwijl wij daar niet eens wonen ahah..


en ja hoor ze zijn daar de enige egte zwerfers van hogenstraat waar ze geen minuut hun mond kunne houde, maar steeds aand8 zoeke bij ons.. maja zoals we het altijd doen, gwn stil zijn en recht voor ons lope zonder 1 blik te geven..!!!!!


even later zijn we helemaal uit-gechilld en we gaan naar huis,, en zoals elke dag van me leven zet k weer die mp3-speler in me ore de volume zo hard mogelijk te zette.. en k luister weer naar mounir ELJ met heb je problemen thuis en daarna weer naar de beste rapper 2pac met only god can judge me..

Mense vinde me raar, dat is waar , maar k heb vele gezichten soms kan k zo boos worde dat mense denke k heb jnoen maar andere tijd kan k hardstike aardig zijn, of juist 100% hyper-actief

dat zijn de kanten die mijn friends zien, maar in het egt is het dat k me rustig doe en mensen wete niet dat k savonds een potje huil waarom zou je je dan afvrage omdat k deze leven leid, soms denk k dat k beter niet zou bestaan.. ja mensen dat bedoel k egt.. geen zin hierin


Maaar ja.. ieder zijn eigen verhaal en misgien vinde jullie dit nix maar zo leef k wel mijn egte leven,, met andere worde dit is een WAARGEBEURDE VERHAAL ja mense die leef k nu allemaal mee.. k ben dat meisje.. hoop dat jullie het leze wel waard vinden ...


wil graag dat jullie hier op-reageren..

09-04-2006, 21:07
Maar de vraag is: wille jullie dat k doorga met dit verhaal???

10-04-2006, 18:18
thnx sgat
mooi vervolg
ga snel verder

10-04-2006, 18:31
oki

k ga zo dadelijk verder..


maar ben jij dan enige die dit wil lezen


:Confused: :traan:

17-04-2006, 11:25
Up..!!