Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Brillen of Lenzen?



09-04-2006, 13:05
selaam


Ik draag zelf nu een bril en vind het echt lastig. Ik zou graag nu overgaan naar lenzen.

Zal dit raar gevoel hebben? Wie heeft er ervaring mee met lenzen?
het geeft een raar zich op je, neej?? Ik heb zo percies aders onder mijn oge zo dicht en niet mooi.


.... .... Jullie reacties graag ... thala

09-04-2006, 13:16



Citaat door ghorotia:
selaam


Ik draag zelf nu een bril en vind het echt lastig. Ik zou graag nu overgaan naar lenzen.

Zal dit raar gevoel hebben? Wie heeft er ervaring mee met lenzen?
het geeft een raar zich op je, neej?? Ik heb zo percies aders onder mijn oge zo dicht en niet mooi.


.... .... Jullie reacties graag ... thala
Ik heb zelf geen bril maar zelf vind ik lenzen mooier dan een bril Je ziet er nix van dat je dagelijks een bril moet dragen Je ogen moeten er natuurlijk aan wennen dat zal wel prikken jeuken en hoofdpijn veroorzaken maar dit hoeft ook niet altijd En na een tijdje zullen je ogen eraan gewend raken Tuurlijk is het wennen maar dat is met alles zo Succes

09-04-2006, 13:38
Ik droeg ook eerst lenzen maar ik vond ze zo irritant... was zo een raar gevoel en ze zaten niet prettig...
En dan zat eindelijk de linker goed en dan de rechter weer niet, echt heel irritant.
Maar dat zal natuurlijk wel per persoon verschillen..

Maar als je lenzen gaat dragen moet je wel afwisselen met een bril..
bijv. als je weer thuis bent dat je dan je bril draagt.. als afwisseling voor je ogen

09-04-2006, 13:45
thanks meiden

09-04-2006, 15:08


Bij mij geeft het geen raar gevoel, ik kan bukken, rennen enz. zonder mijn bril steeds omhoog te doen. En ik vind het ook beter eruit zien. Alleen moet je het niet de hele dag lang dragen. Ik heb dr ook geen last van. MAar dit verschilt inderdaad per persoon.

Anders moet je maandlenzen uitproberen, en kijken hoe het aanvoelt

09-04-2006, 15:11
als je droge ogen hebt zijn lenzen niet aan te raden...dus laat je ogen onderzoeken door een oogarts voordat je je lenzen laat aannaaien, dan weet je of die dingen geschikt zijn voor jou of niet!

09-04-2006, 17:12

Citaat door ghorotia:
selaam


Ik draag zelf nu een bril en vind het echt lastig. Ik zou graag nu overgaan naar lenzen.

Zal dit raar gevoel hebben? Wie heeft er ervaring mee met lenzen?
het geeft een raar zich op je, neej?? Ik heb zo percies aders onder mijn oge zo dicht en niet mooi.


.... .... Jullie reacties graag ... thala
IOl draag nu al een tijdlang lenzen, in het begin is het wennen maar daarna voel je er niets meer van.

09-04-2006, 17:30
heey meid..
ik draag zelf ook lenzen..in het begin was het wel een beetje raar maarre je moet gewoon wennen..
ik vind het beter dan een bril..en ik heb der zelf geen last van..
draag ze al sinds mijn twaalfde

09-04-2006, 17:46
Asalaam Alikoem Zuster

Ik vind Lenzen Beter, Ik ga Inshallah Binnekort Lenzen Halen.[/FONT]

[FONT="Century Gothic"]Thallah! Groetjeszz o0_m0cr0_0o ©

09-04-2006, 17:50
ik draag nu ook lenzen
ik heb ze zes jaar de eerste twee jaar lagen ze in mijn kast
nu draag ik het al bijna vier jaar
het duurde voor me een bijna een kwartier om ze er uit te halen en weer erin te krijgen haha
de eerst keren dat was echt moeilijk voor me

09-04-2006, 18:36
Ik heb een tijd lang lenzen gedragen, maar mijn ogen konden ze niet meer verdragen irritties ontstekingen enzo maar dat verschilt per mens. Maar nu ben ik weer een bril gaan dragen en ik vind het geen ramp hoor

09-04-2006, 18:38
Ik draag al vanaf mijn 4e jaar een bril en heb ook ff lenzen gehad maar die kon ik niet goed verdragen en ben weer teruggevallen op de bril.

09-04-2006, 19:12


mijn ogen doen de laatste tijd ook pijn maar wil geen bril dragen.
donderdag naar de oogarts