Bekijk volle/desktop versie : speurders.nl, marktplaats.nl of tweedehands.nl



Pagina's : [1] 2

09-04-2006, 12:37
ooit iets hiervan gekocht? zoja wat? en beviel het of dacht je een keer en nooit meer!

ik zal beginnen, ik had van marktplaats mijn auto gekocht
en een keer een nieuwe zomerjurkje, want ik zie mezelf geen tweedehands kleding aanschaffen, never no wie er in heeft gezeten maar goed nou jullie...

hebben jullie ook weleens dingen daar gekocht of verkocht?

09-04-2006, 12:41


en hoe heb je het dan met je bruiloft gedaan? heb je toen wel 2e hands jurken gehuurd?

09-04-2006, 12:42
bruiloft? welke bruiloft?

09-04-2006, 12:45
ik eergisteren nog een wind scherm voor op mijn fiest stoeltje marktplaats
gisteren voor een vriendin een campingbedje

09-04-2006, 12:47



Citaat door xxxboy&:
ik eergisteren nog een wind scherm voor op mijn fiest stoeltje marktplaats
gisteren voor een vriendin een campingbedje
is het goed bevallen

09-04-2006, 13:05
Wij hebben 1x een auto gekocht maar dat was echt een pech auto, en wij weer eens een andere auto gekocht, was in goede staat (gisteren mijn man helaas ongeluk mee gehad total loss) verder zet ik er wel eens artikelen neer van de winkel die ik niet kwijt kan, ook eens Marokkaanse kleren gedaan (niets van verkocht)... 1x stoeptegels van ons mam erop gezet 'gratis afhalen' waren in een mum van tijd opgehaald. En vandaag waren we ook effe aan het surfen voor een andere auto voor mijn man. Ik vind het met auto's altijd zo moeilijk omdat je er steeds naar toe moet gaan om te kijken en 9 van de 10 keer zijn het tegenvallers ... ach ja, internet is gewoon verslavend...

09-04-2006, 13:33

Citaat door Alhocimatje:
bruiloft? welke bruiloft?
je bent dus niet getrouwd straks als je gaat trouwen ga je dan geen jurken huren / lenen? datis ook tweedehands

09-04-2006, 13:37
mijn vroige keuken (in mijn vorige huis) heb ik van marktplaats gehaald.

de kinderkamers van allebei mijn kids ook van marktplaats (nog als nieuw) (behalve de kledingkasten)

mijn fitness apparaten komen ook van marktplaats.


allemaal nooit problemen mee gehad


oja en mijn droger..maar dat was van een bedrijf die witgoed verkocht via marktplaats (met garantie)

09-04-2006, 13:41
van de marktplaats een hele grote spiegel en een koksboord om op te schrijven.

09-04-2006, 13:57

Citaat door tangiia1:
mijn vroige keuken (in mijn vorige huis) heb ik van marktplaats gehaald.

de kinderkamers van allebei mijn kids ook van marktplaats (nog als nieuw) (behalve de kledingkasten)

mijn fitness apparaten komen ook van marktplaats.


allemaal nooit problemen mee gehad


oja en mijn droger..maar dat was van een bedrijf die witgoed verkocht via marktplaats (met garantie)
ooh wat goed zeg, dus die meubels in je nieuwe huis komen van marktplaats? oja by the way, je had zo een mooie zilveren tafeltje in je slaapkamer zag ik op een van je fotos, waar heb je die vandaan? echt mooi

09-04-2006, 13:58

Citaat door sohaiyla1983:
je bent dus niet getrouwd straks als je gaat trouwen ga je dan geen jurken huren / lenen? datis ook tweedehands
nee hoor, heb mijn eigen jurken

09-04-2006, 13:59

Citaat door fatt:
Wij hebben 1x een auto gekocht maar dat was echt een pech auto, en wij weer eens een andere auto gekocht, was in goede staat (gisteren mijn man helaas ongeluk mee gehad total loss) verder zet ik er wel eens artikelen neer van de winkel die ik niet kwijt kan, ook eens Marokkaanse kleren gedaan (niets van verkocht)... 1x stoeptegels van ons mam erop gezet 'gratis afhalen' waren in een mum van tijd opgehaald. En vandaag waren we ook effe aan het surfen voor een andere auto voor mijn man. Ik vind het met auto's altijd zo moeilijk omdat je er steeds naar toe moet gaan om te kijken en 9 van de 10 keer zijn het tegenvallers ... ach ja, internet is gewoon verslavend...
ooh mijn god meisje, alles oke met je man? jeetje zeg!!

09-04-2006, 13:59



Citaat door Alhocimatje:
ooh wat goed zeg, dus die meubels in je nieuwe huis komen van marktplaats? oja by the way, je had zo een mooie zilveren tafeltje in je slaapkamer zag ik op een van je fotos, waar heb je die vandaan? echt mooi
nogmaals niet alle meubels...alleen de bed van mijn zoontje en de commode en bed van mijn dochter


die side table is van xenos.Kost 130 euro

09-04-2006, 14:01
Ik heb ook een aantal spulletjes van marktplaats hoor...bevalt goed..ik wil nu een computertafeltje kopen voor mijn zusje's nieuwe huisje

09-04-2006, 14:02

Citaat door Alhocimatje:
is het goed bevallen
ja hoor was goed bevallen

Pagina's : [1] 2