Bekijk volle/desktop versie : dromen over de doden



09-04-2006, 11:48
ik droom altijd me familie die dood is die ik nooit gezien of gekent heb en praten in mijn droom tegen mij


eerst was het me opa vader van me vader ik zag alleen hem achterkant en beschreef hem aan me vader later en hij zij jah klopt zo zag m evader der uit hij ging in een hoekje met mijn vader praten en later zei mijn moeder wat heeft ie tegen je gezegd toen zei mijn vader dat was mijn vader verder niks


en daarna droomde ik me opa van me moeders kant die is ook gestoreven toen ik 1 jaar was
hij verkoopde op de markt marokkaanse jurken en naaide ze daar en ik zag me moeder heel klein naar haar vader rennen en hij zei ........ ga is die jurken thuis halen dan kan ik ze verder naaien en zo liep me moeder naar huis en zag me opa precies voor me zitten maar hij keek me niet aan


2 weken geleden droomde ik me tante de zusje van me moeder die op der 15 jarige leeftijd aan een hardziekte was overleden ik droomde dat ik bij ons huis in tetouan was in marokko en me moeder moest nog iets halen op de markt en zei ze neem deze spullen mee naar huis dus ik deed de deur open en zag een witte hoofd voor bij de muur kijken ik schreeuwde en rende meteen een lange afstand van huis en toen me moeder en vertelde ik haar en toen ging me moeder voor de deur staan en riep degene die mijn huis is binnen gedrongen zonder toestemming ik eis je nu bekend te maken en toen kwam een witte vrouw tevoorschijn ze omhelsde toen me moeder en me moeder zei je hoeft niet bang te zijn dit is mijn overleden zusje en toen gingen we samen naar huis en toen zei ze tegen me ik heb het koud kan je die deken over jouw heen ook over mij heenslaan en dus deed ik dan en ik omhelsde haar later en ze zij toen tegen mij julloie hoeven niet bang te zijn ik ben heel gelukkig en ben in een goede plaats terecht gekomen ze was zo mooi een witte gezichtje witte kleiding droeg ze en een witte hoofddoek



1 week geleden droomde ik me overleden spaanse tante die ik met haar dochter zag praten en ze zei tegen haar dat is je familie niet niet naar hun toegaan





wat raar is toen de moeder van me nichtje overleed wist ze neit dat ik haar nicht was en dat ze half marokaans was want haar ouders waren gescheiden toen ze nog jong was en toen verhuisde ze naar madrid naar haar christelijke familie



wie weet wat dit betekend