Bekijk volle/desktop versie : AEL---> De honden blaffen maar de Karavaan rijdt door <----RESIST



19-05-2003, 03:41

Citaat door Man30:
Prachtige uitslagen gezien de weerstand van Belgen en ook vele Marokkanen. In Antwerpen 2.3% en Mechelen 1.24%, in beide steden overstijgen ze zelfs de andere kleine maar bekende partijen. Mooi mooi, verandering gaat stap voor stap en de volgende verkiezingen in 2006 zijn gemeenteraadsverkiezingen en met deze uitslagen zijn er zetels gewonnen. De centrale vraag bij die verkiezingen is dus niet of het AEL zetels haalt maar eerder, hoeveel zetels het haalt. De honden blaffen maar de Karavaan rijdt door!
.

19-05-2003, 12:14


Wat de AEL nu heeft behaald is zeker een goed resultaat! Ik ben daar enorm blij mee!

De AEL heeft in Antwerpen een duidelijke statement behaald en dat was het belangrijkste!
Dusseeuhhh....toch enig gevoel van euforie en een gevoel om verder te gaan

19-05-2003, 12:17
HIHI, alleen in Antwerpen 2.2%. Een kinderhand is snel gevuld hihihih :-)

20-05-2003, 10:30
als de ael in antwerpen waar de onvrede en racisme vele malen groter is 'maar' 2.4% van de stemmen haalt hoeveel zal dan AEL.nl halen hier waar de onvrede en racisme minder erg is...

Ik hoop voor ael.nl dat ze geen flop worden maar ja de tijd zal t leren...

20-05-2003, 10:49



Citaat:
Origineel gepost door PUNJABI
geloof mij er zullen zelfs niet- moslims (o.a hindustanen,en in iedergeval 1 punjabi) stemmen op AEL,gewoon omdat ze het ook zat zijn.

mijn stem hebben ze!
Geloof mij maar... er zullen ook heel veel moslims NIET stemmen op AEL..

20-05-2003, 10:57
AEL is wat mij betreft in Nederland een initiatief van creatieve personen die niets te doen hadden. Dan maar verzinnen wat er hier mis is of kan gaan en zo wanhopig zijn om je maar aan te sluiten bij een organisatie die niet van toepassing is op deze maatschappij.
Bestuursleden zoek een baan! Abou er is nog veel te doen in België dus concentreer je daarop ipv je energie te verspillen! En degene die aansluiting zoekken bij AEL Nederland: zoek een andere hobby, lezen ofzo...

beslama