Bekijk volle/desktop versie : wat is jullie grootste wens????????



Pagina's : [1] 2

18-05-2003, 23:48

Citaat door jennyblock:
mijns wens is namelijk met zo'n lekkerding te gaan zoals BEN afleckk.......

en nog lang en gelukkig te leven.

offe nee ik wil gewoon een lieve mooie leuke man later met wie ik heeeeeeeeeeeeeeel gelukkig wordt isnjallah
en dat we een elftal krijgen insjallah..

enne natuurlijk moet ons gezondheid allemaal in orde zijn.

beetje bulshit sorry heb niets te doen verveel me dood!!
dusse neem me niet kwalijk????!!
kusje
.

18-05-2003, 23:51


Zieliggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggg

18-05-2003, 23:54
Just because you can, doen't mean you should, please stop tatalisation.


M.A.T.



18-05-2003, 23:57
gelukkig te blijven .. de rest van mijn leven ...

18-05-2003, 23:57



Citaat:
Origineel gepost door amianis
Just because you can, doen't mean you should, please stop tatalisation.


M.A.T.



19-05-2003, 00:03
ewa safie wat een gare wens, Ben afflick please

Mohiem mijn wens;
Ik wens dat ik na de dood de hemel in kom...AMIEN

19-05-2003, 00:04

Citaat:
Origineel gepost door Salaama
ewa safie wat een gare wens, Ben afflick please

Mohiem mijn wens;
Ik wens dat ik na de dood de hemel in kom...AMIEN



AMIEN...

19-05-2003, 00:04
Zyn naam lijkt net een Marokkaanse 8ernaam .
Weet je net als Rachid Ben Aflek

19-05-2003, 00:53
Zeg k niet anders komt ie niet uit



19-05-2003, 01:09
ik wens WERELDVREDE

19-05-2003, 01:12
soubhanallah...



Maar mijn grootste wens...
Is dat ik insha'allah de hijab ga dragen...En daarnaast ook veel kennis over de islam te bezitten...

Insha'allah...

19-05-2003, 01:52
Mijn wens is at ik Insahallah op de dag desoordeels Allah Sebhana Wetehele mag zien.En dat ik samen met mijn familie in de hemel mag leven. Insahallah zullen we allemaal naar de hemel mogen.

19-05-2003, 03:09


Ik wil gewoon graag een goede vrouw met een goed hart puur van hart en ziel.

een paar lieve kinderen

En veel geld om huis auto en spullen voor me gezin te kopen en voor hun te verzorgen zodat ze niets te kort komen en samen gelukkig en al leven



Dus de the basic story

19-05-2003, 03:30
salaam,

ik denk dat we allen gebaat zijn bij één wens. En dat is dat Allah ons allen op het goede pad zal leiden inshaallah.

salaam.

19-05-2003, 13:28
Mijn wens; 'Dat er ooit Incha Allah WERELDVREDE zal komen.'

Pagina's : [1] 2