Bekijk volle/desktop versie : mijn nieuwe buurjongen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

08-04-2006, 14:29
Ik heb heel veel verhalen hier op marokko.nl gelezen.. en leek mij ook leuk om aan een verhaal te beginnen...

verhaal is niet waargebeurd

titel is mijn nieuwe buurjongen

Hoofdpersoon is touria 19 jaar heeft 1 zus (saadia) 24 jaar, 1 broer (rachid) 23 jaar, 1 broertje (brahim) 9 jaar... ook heeft ze een beste vriendin die hannan heet 19 jaar

Graag zou ik reacties willen.. of ik moet beginnen of niet

xx

08-04-2006, 14:44


Touria opstaan het is al 11 uur en je moet naar school gaan.. zo ging het elke ochtend..altijd te laat… pas als mijn moeder mij riep.. dan ging ik pas opstaan… ik ging snel naar de douche en kleedde me snel aan.. rennend naar de bushalte… net op t nippertje had ik de bus gehaald…

Aangekomen op school ging ik naar mijn beste vriendin Hannan die daar stond met een paar andere meiden van school.. ik groette ze…

Hannan: waar was je.. ik stond de hele dag op je te wachten
Ik: Ik heb me weer verslapen zoals altijd hahaa
Hannan: gekkie
Ik: nou laten we maar naar de les gaan voordat wij de les niet meer in mogen…

Hannan en ik volgen onderwijsassistente.. laatste jaar

Na een vermoeiende dag op school… liepen we met z’n tweeën naar huis… in de bus kwamen we van die jongens tegen die aandacht nodig hadden… bij de bushalte voor mijn deur gaf ik Hannan snel vier zoenen en liep naar huis…

Ik zag dat er allemaal verhuiswagens voor de deur stond bij de buren.. volgens mij krijgen we nieuwe buren..

08-04-2006, 14:44
moet ik verder gaan of niet??

08-04-2006, 14:47
jaa zeker

08-04-2006, 14:56


Toen ik thuis aankwam zag ik dat mijn zus Saadia er was.. Saadia is getrouwd en heeft 2 kinderen.. wassima en isam

Ik groette mijn zus snel.. en zei dat ik me ff ging omkleden… rennend naar boven.. deed ik mijn pyjama aan en keek uit het raam… dus we krijgen toch nieuwe buren dacht ik… wejoow nog Marokkaanse.. lijkt me wel leuk… de beurt waar ik woon is normaal helemaal geen marokkaanse te vinden.. dus wie weet

Ik hoorde van beneden dat mijn moeder mij riep en vroeg of ik haar wou helpen in de keuken… ik ging naar beneden en hielp mijn ma in de kitchen en ging daarna ff bij kletsen met mijn zus… ik vertelde nog dat we nieuwe buren krijgen…

Mijn zus vroeg allemaal dingen over mijn liefdesleven.. of ik een vriend heb enzo… maar vertelde haar gauw dat ik daar niet aan mee doe.. dat ik jongens niet vertrouw.. mijn zus was het er helemaal niet mee eens.. en zei niet alle jongens zijn hetzelfde.. en dacht bij me zelf het zal wel…

Later in de avond was het tijd om naar huis te gaan voor mijn zus…. nadat ze weg was gegaan.. ging ik naar mijn kamer en begon ff aan mijn huiswerk…

08-04-2006, 14:58
GA VERDERR GA VERDER :d:d

08-04-2006, 15:07
De volgende ochtend ging mijn wekker om half 8 en kon weer niet opstaan zoals gewoonlijk.. ik viel weer in slaap totdat mijn tel over ging en zag dat hannan was…

Ik nam heel slaperig op: hallo
Hannan: bitch slaap je nog… ik sta hier voor de deur bij jou
Ik: hoe laat is het dan
Hannan: bijna 10 uur.. opstaan e gek
Ik: o sorry, ik kom er aan
Hannan ok, maar wel opschieten en doe de deur open
Ik: o jah..haha

Rennend ging ik naar beneden en deed de deur open voor hannan.. je slaapkop ben jij
Ik.. sorry schat..maar het werd gister avond laat..mijn zus was hier vandaar en ik moest nog huiswerk maken..
Hannan: o gezellig.. maar schiet nou op.. voordat we weer te laat komen
Ik: jajaja.. ik kom al

Nadat ik aangekleed was.. liepen we met z’n tweeën naar school…onderweg naar school.. kreeg hannan een telefoontje…
Hannan: ja hallo
???: met mij
Hannan: met wie
???: met mij schatje
Hannan: waar heb je het over en noem me geen schatje.. wil je
???: waarom moet je nou zo dom antwoorden.. ik zie je
Hannan: wat zeg jij.. laat me met rust
En hannan hing op..

Ik: wie was dat
Hannan: ik weet niet, de laatste tijd wordt ik elke keer lastig gevallen door iemand.. en zegt elke keer ik zie je…
Ik: echt raar

Ondertussen gingen we verder met ons gesprek totdat we een auto naast ons stil stond.. en daar zaten 2 jongens die zeiden stap in stap in Hannan…

08-04-2006, 15:15
ga snel verder

08-04-2006, 15:18
verderrr±D

08-04-2006, 15:29
Hannan
Ik schrok me dood.. toen ik die jongens mij naam hoorde zeggen… huh hoe weten hun mijn naam.. Hannan stap in zei ik toch… laat me met rust.. wie zijn jullie gekke… Ik ben het je mannetje riep 1 van die jongens… ik belde je net..
Laat me met rust liep ik weer…
Touria: ee jullie hebben haar toch gehoord of niet.. ze zei laat me met rust
???: Ik ga pas rusten als hannan van mij is weet je dat
Touria: jij bent echt gek weet je dat.. ga leven zoeken ofzo.. er zijn genoeg meiden die lastig gevallen willen worden.. en laat ons met rust.. we moeten naar school en we zijn al te laat.

Touria
Hannan en ik liepen weer naar school en die auto bleef ons maar achtervolgen, totdat hannan zei ik ben bang.. ik weet niet eens wie dat zijn… we liepen snel een kleine straatje in waar geen auto’s kunnen rijden.. gelukkig we zijn ze kwijt… uiteindelijk op school aangekomen.. gingen we naar de les.. de leraar weer zeiken jullie zijn altijd te laat blabla dacht ik weer… we namen plaats en deden ff mee met de les.. totdat we pauze hadden.. en gingen ff naar de winkel om de hoek om even wat te eten halen… weer ging de telefoon van hannan over privé:
Hannan: hallo
???: met mij weer
Hannan: wat wil je van mij, please laat me met rust.. ik ken jou niet en jij kent mij niet..laten we het zo houden
???: hahaha.. ik ken jou niet.. wie zegt dat, ik ken jou al te goed hannan… ik ben al zo lang gek op jou.. terwijl jij het niet eens in de gaten had.. ik deed er alles aan om aan jouw nummer te komen en nu doe ik er alles aan om jou te krijgen
Hannan: wat je allemaal zegt dat boeit me allemaal niet.. ik vraag alleen 1 ding van jou…laat me met rust begrepen
???: Ik heb net gezegd dat ik je niet met rust kan laten.. ik heb alles voor je over..begrijp dat dan..
Hannan: ee het ga je goed.. ik heb hier geen zin in.. ga maar op zoek naar een andere slachtoffer ok.. doeii en had opgehangen…

Weer ging haar telefoon over maar ze nam niet op.. ik vroeg aan hannan wat hij allemaal vroeg.. en ze vertelde heel het verhaal.. wel raar… dat je het niet eens in de gaten had..

Snel gingen we eten halen.. en liepen snel weer naar school voordat we weer te laat komen…op school aangekomen ging net de bel.. gelukkig we zijn nog niet te laat…

Na een vermoeiende schooldag liepen we weer samen naar huis… ik vroeg hannan of ze vanavond langs komt kunnen we een filmpje kijken.. tis toch vrijdag.. lekker weekend.. en ze stemde toe.. ik gaf haar weer de 4 gebruikelijke zoenen en liep naar huis.. voor de deur zag ik mijn broer rachid praten met nog een Marokkaanse jongen..
Ik: eey rachid
Rachid: ee touria.. we hebben nieuwe buren wist je dat
Ik: jah ik zag allemaal verhuiswagen voor de deur
Rahid: nou dit is hoesijn.. onze nieuwe buurjongen
Ik: ow wat leuk.. welkom hoesijn
Hoesijn: dank je wel
Ik: maar ik ga weer naar binnen
Rachid/ Hoesijn: ok doeii

08-04-2006, 15:32
eey meidd gaa aub snell doorr!!!!

xxx Soumiaa

08-04-2006, 15:44
Toen ik binnen was moest ik ff op adem komen… wejoow wat een lekkerding zeg is die hoesijn zeg… mijn moeder keek me raar aan van wat is er aan de hand.. ik zei niks hoor.. ben alleen moe van school.. maar eindelijk weekend… trouwens jema vandaag komt hannan.. we gaan film kijken..
Moeder: ok, jouw vader en je broertje brahim en je zus met haar man en kinderen en ik gaan naar België.. naar je tante we blijven daar tot zondag.. vraag hannan of ze blijft logeren tot zondag
Ik: ow jah leuk.. gaan jullie naar tante (dit is in het Marokkaans.. want mij ma kan niet zo goed nl)
Moeder: jah..lang niet meer gezien
Ik: ok dan.. maar jema ik ga ff naar boven.. ff omkleden ok
Moeder: ok

Toen ik in mijn kamer zat dacht ik nog aan hoesijn.. hoe die zo verlegen dank je wel zei.. wooh.. wat is hij mooi zeg… na lange tijd gedagdroomd te hebben viel ik in een diepe slaap.. totdat mijn moeder de kamer binnen kwam en zei hannan is er e temschoent.. en jij slaapt
Ik: ow zeg tegen haar dat ze naar boven moet komen
Ma: ok.. maar wij gaan ook zo weg.. wel goed op jezelf letten he.. en geen gekke dingen doen
Ik: nee nee.. laat me nou gewoon met rust.. ik weet wat ik doe.. ok, zeg nou maar tegen hannan dat ze naar boven moet komen..
Ma: ok

Snel liep ik naar de badkamer en friste mezelf ff snel op

Ik: ee schat.. sorry.. maar viel ff in slaap haha
Hannan: ik ken jou toch langer dan vandaag.. jij bent gewoon een slaapkop.. zelfs overdag slaap jij
Ik: maar schat.. mijn ouders gaan naar belgië en wil je heel het weekend bij mij blijven..
Hannan: jah jouw moeder vroeg het daarnet al aan mij.. toen jij nog sliep hahaha
Ik: hahaa.. trouwens heeft die gek nog gebeld of niet…
Hannan: jah maar ik neem niet op.. maar zullen we het daar niet over hebben… anders is gelijk ons avond verpest…
Ik: ok.. trouwens hannan we krijgen nieuwe buren he.. Marokkaanse nog wel.. en zo een lekkerding.. hij heet hoesijn.. maar hij is zo mooi
Hannan: hahahaha.. ik dacht dat je jongens niet zo boeiend vond
Ik: jah is ook zo maar nu ik hem heb gezien denk ik er heel anders over
Hannan: hahaha

Touria riep mijn moeder.. we gaan weg.. ok en pas goed op het huis en jezelf.. hahaa ok jema.. safi maak je geen zorgen

En weg waren mijn ouders

Ik: Wejoow Hannan lekker een weekend zonder ouders echt heerlijk vind je niet
Hannan: hahaha zeker.. maar ik moet het nog doorgeven aan mijn ouders hahaha
Ik: die doen toch niet moeilijk
Hannan: nee daarom…

08-04-2006, 16:12


Touria
Ons avond kan beginnen.. doe jij alvast de dvd erin.. dan pak ik ff wat lekkers erbij ok… ok wijfie

We zaten helemaal in de film.. totdat er op de deur geklopt word van mijn kamer… Mijn broer kwam binnen en Hannan ging gelijk rechtop zitten… ik moest er eigenlijk wel om lachen.. altijd als mijn broer bij haar in de beurt is.. dan gedraagt ze zich heel anders dan ze is..mn broer ook daar niet van Ik had een vermoede dat zij elkaar leuk vinden.

Ewa wat moet je Rachid: Ik wou ff weten of alles nog goed ging met jullie.. normaal praten jullie altijd zo hard.. dat iedereen jullie hoort.. en nu zijn jullie stil
Jah we kijken een film sukkel.. of kwam je voor wat anders… Hij gelijk helemaal rood
Rachid: nee waarom denk je dat
Ik: ok dat dacht ik
Rachid:.. nee joh.. maar hannan alles goed met je., lang niet gesproken zeg
Hannan: nee zeker lang niet gesproken… maar het gaat hmdl goed met jou ook
Rachid: ja goed
Ik: maar Rachid wil je er weer vandoor gaan.. we willen de film afkijken.. als je het niet erg vind
Rachid: ok.. nou kijk ze.. ik ben beneden voor als er wat is

Ze3me stoer doen voor als er wat is dacht ik hahaha.. altijd uitsloven met Hannan erbij

Hannan: ee tour wat bedoel je daarmee met of kwam je voor wat anders tegen Rachid
Ik: nee gewoon.. vroeg het gewoon
Hannank
Ik: maar zullen verder kijken schat..voordat die film afgelopen is en niet eens weten waar het over gaat

Hannan:
Wejoow wat is de broer van Touria toch een lekkerding zeg… ik schaam me altijd dood… als ik hem zie… Ik durf het nooit tegen Touria te zeggen.. wie weet verklaart ze mij voor gek ofzo…
Toen rachid de kamer binnen kwam.. schaamde ik me gelijk dood.. en ging gelijk recht op zitten.. hij vroeg het met mij ging.. echt lief.. totdat die bitch van een Touria het weer moest verpesten en hem gelijk de deur wees

Nadat de film afgelopen was.. besloten we gelijk te gaan slapen.. we waren allebei nog al moe.. maar eerst ging ik ff snel naar beneden om wat te drinken..

Toen beneden was hoorde ik Rachid door de telefoon praten.. nee schat, ik kan dit weekend niet.. ik ben in België.. ik bel je wel als ik terug ben.. ok schat

Ow dus hij heeft toch een vriendin.. maar waarom moet hij dan tegen haar liegen.. dat hij in België is.. volgens mij is hij zo’n player.. die hier en daar allemaal vriendinnetjes heeft.. dat zal me niks verbazen.. want Rachid is echt een mooie jongen.. waar elke meisje van kan dromen

Ik liep snel naar de keuken alsof ik Rachid niet gezien had, ee Hannan zei Rachid
Hannan: ow hee Rachid.. ik zag je niet eens
Rachid: ewa hoe was de film
Hannan: leuk hoor.. maar ik ga ff wat drinken en dan slapen..want ben echt moe
Rachid: ok welterusten hannan
Hannan: Welterusten

Ik had ff geen zin in Rachid.. aangezien hij toch al een vriendin heeft.. snel liep ik weer naar boven.. en Touria gelijk met haar vragen waar was je, en blabla.. ik dacht bij mezelf jah Rachid afluisteren hahaha…. Ikke ging ff wat te drinken halen
Touria: ow ok welterusten schat
Hannan: welterusten

08-04-2006, 16:30
Touria
De volgende ochtend werd ik wakker maakte ik Hannan wakker.. eey hannan ik dacht dat ik de slaapkop was.. jij kan er ook wat van hoor.. het is 12 uur gek..opstaan..
Hannan: jah ik sta zo op
Touria: ik ga alvast nar beneden om alvast ontbijt te maken ok….

Na een half uurtje kwam hannan uiteindelijk naar beneden
Ik: zo het werd eens tijd zeg.. ik dacht je bent de weg kwijt.. ergens boven.. hahaha
Hannan: nee joh

Daarna kwam Rachid naar beneden
Rachid: wat ruikt het lekker hier zeg
Ik: hahaha kom mee ontbijten

Ik zag dat Hannan mij heel dodelijk aankeek.. ik keek haar lachend terug… en zei waarom kijk je zo
Hannan: nee ik weet niet waar je het over hebt
Rachid: volgens mij wil hannan niet dat ik mee kom ontbijten
Hannan: nee hoor maakt niet uit.. kom er gezellig bij

En daar zaten we met ze drieën aan tafel… alleen vond ik dat Hannan heel afwezig was.. misschien lag het wel aan mij.. het leek net alsof ze het niet leuk vond dat Rachid mee kwamen eten.. ik dacht dat ze m juist leuk vond.. blijkbaar toch niet.. ik vraag haar later wel.. wat er aan de hand is



Ik hoop dat jullie het leuk vinden.. ik hoor het wel
XX

08-04-2006, 16:44
hier een nieuwe fan ga gauw verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8