Bekijk volle/desktop versie : Help me:(



08-04-2006, 13:23
hoe krijg ik vele nummers op een cd? dus mp3 bestanden op een cd aleen dan heel veel, ik heb bij iemand de hele koran op een cd gezien en die zij dat het allemaal mp3 bestanden zijn

kan iemand mij vertellen hoe dat moet?

08-04-2006, 13:24


Hoe krijg ik uberhaupt nummers op een cd.

Ik heb een brander maar weet mn god niet hoe het werkt, heb van alles geprobeerd

08-04-2006, 13:46
als je de hele koran in mp3 formaat op 1 cd wilt krijgen dan moeten de bestanden van normale grootte zijn maar dat heeft gelijk effect op de geluidskwaliteit want hoe kleiner de bestanden hoe kleiner de bitrate...kan je het nog volgen? wat je moet weten is dat een cd niet meer dan 700 MB kan dragen dus als de bestanden die jij erop wilt krijgen samen 750 MB zijn dan kan je ze er niet allemaal op krijgen!

wat je wel kan doen is alle bestanden comprimeren zodat ze wat kleiner worden en dus wel op een cd passen maar dat heeft dan effect op de geluidskwaliteit!

08-04-2006, 13:50

Citaat door Don_Zakaria:
als je de hele koran in mp3 formaat op 1 cd wilt krijgen dan moeten de bestanden van normale grootte zijn maar dat heeft gelijk effect op de geluidskwaliteit want hoe kleiner de bestanden hoe kleiner de bitrate...kan je het nog volgen? wat je moet weten is dat een cd niet meer dan 700 MB kan dragen dus als de bestanden die jij erop wilt krijgen samen 750 MB zijn dan kan je ze er niet allemaal op krijgen!

wat je wel kan doen is alle bestanden comprimeren zodat ze wat kleiner worden en dus wel op een cd passen maar dat heeft dan effect op de geluidskwaliteit!
Kan je mij uitleggen hoe dat moet broeder? en het hoeft niet de hele koran te zijn bijvoorbeeld 40 nummers op een cd is zat.
kan je mij uitleggen insha'Allah?

08-04-2006, 13:58



Citaat door Oplichtster:
Kan je mij uitleggen hoe dat moet broeder? en het hoeft niet de hele koran te zijn bijvoorbeeld 40 nummers op een cd is zat.
kan je mij uitleggen insha'Allah?
40 nr's op een cd dat moet wel lukken je kan zelfs meer dan 40 nr's op een cd zetten als het mp3 is.

heb je nero? en een Rewritable cd? dan kan je daarmee oefenen hoef je niet gelijk een cd weg te gooien als het mis gaat

08-04-2006, 14:01

Citaat door Don_Zakaria:
40 nr's op een cd dat moet wel lukken je kan zelfs meer dan 40 nr's op een cd zetten als het mp3 is.

heb je nero? en een Rewritable cd? dan kan je daarmee oefenen hoef je niet gelijk een cd weg te gooien als het mis gaat
Welke nero moet ik hebben en kan ik gewoon 40 bestanden selecteren en gelijk op cd branden?

08-04-2006, 14:06

Citaat door Oplichtster:
Welke nero moet ik hebben en kan ik gewoon 40 bestanden selecteren en gelijk op cd branden?
dat doet er niet toe welke nero je hebt het gaat erom dat je het goed doet!

je kan 2 dingen doen als je de optie hebt van mp3 cd dan kan je die optie selecteren en vervolgens de bestanden selecteren die je wilt hebben. onderaan de balk kan je zien of die bestanden op de cd passen en of je nog ruimte hebt (MB's), zo kan je bestanden verwijderen of toevoegen totdat de cd vol is, dan kan je branden.

wat je ook kan doen is een data cd branden dus de mp3 bestanden als data branden voorzover ik weet is het af te spelen in je mp3 apparaten maar ik geef geen garanties!