Bekijk volle/desktop versie : vraag!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-04-2006, 16:40
Ik heb een tijdje geleden gehoord van iemand over "de hand van fatima''
ik zelf geloof daar niet in maar ik wou tog wat meer weten ik had dus gehoord dat Fatima de dochter van Mohammed (vrzmh) mensen kon genezen ik weet het dus niet zeker maar ik wil graag antwoord want ik heb een groot discussie met iemand wie kan mij hier meer over vertellen al vast bedankt

08-04-2006, 16:14


niemand????

08-04-2006, 16:20
dat is bijgeloof mevrouw.






ps. bijgeloof is haram

08-04-2006, 19:14

Citaat door llkk:
Ik heb een tijdje geleden gehoord van iemand over "de hand van fatima''
ik zelf geloof daar niet in maar ik wou tog wat meer weten ik had dus gehoord dat Fatima de dochter van Mohammed (vrzmh) mensen kon genezen ik weet het dus niet zeker maar ik wil graag antwoord want ik heb een groot discussie met iemand wie kan mij hier meer over vertellen al vast bedankt
AsSalaamoe 3laikoem,

Ik weet nu niet precies wat je wilt weten...
Maar dat hangertje is Haram,omdat men denkt doordat je dat draagt beschermt zult worden,voor het kwade.Dus Bijgeloof,Het is zelf Een Vorm Van shirk,want je vertrouwd erop dat je bescherming zult krijgen door middel van een ''ijzeren'' hanger.

Wallahoe a3lam.

Wa salaam

08-04-2006, 19:37


ok bedankt ik wist het wel maar bijna al me vrienden draagt dat hangertje en ik wist nooit wat het was pas nu weet ik het en ik wist wel dat het niet klopte

08-04-2006, 19:37
oo sorry dat wist ik nog niet hoor

08-04-2006, 19:45
Kheyr inshallah
wat bijgeleerd

08-04-2006, 20:13
Wij mensen hebben geen bovennatuurlijke krachten gekregen van Allah.
Hoe belangrijk de profeet Mohammed(vzmh) ook is, hij was van menselijke aard en ook hij had geen bovennatuurlijke krachten, noch zijn dochter Fatima.

08-04-2006, 20:14

Citaat door GekkeOujdia:
Wij mensen hebben geen bovennatuurlijke krachten gekregen van Allah.
Hoe belangrijk de profeet Mohammed(vzmh) ook is, hij was van menselijke aard en ook hij had geen bovennatuurlijke krachten, noch zijn dochter Fatima.
Zuster walakien Dadjal die zal de kracht krijgen om bijv. water als vuur te laten lijken.

08-04-2006, 20:18

Citaat door ghouraba:
Zuster walakien Dadjal die zal de kracht krijgen om bijv. water als vuur te laten lijken.
Ik begrijp niet wat je bedoelt met Dadjal... Bedoel je de man die aan de einde der tijden zal komen met 1 oog? Die is geen mens.

08-04-2006, 20:21

Citaat door GekkeOujdia:
Ik begrijp niet wat je bedoelt met Dadjal... Bedoel je de man die aan de einde der tijden zal komen met 1 oog? Die is geen mens.
Ja hij heeft 2 ogen....

Er was toch een profeet die de doden kon horen,of de blinden weer kon laten zien.

Ben even de namen kwijt,wacht zal het opzoeken inshallah

08-04-2006, 20:22
Dajjal heeft 1 oog

08-04-2006, 20:24


Het was isa moge allah hem genadig zijn.
Hij kon blinden genezen,wallahoe a3lem

08-04-2006, 20:25

Citaat door Boezedjief:
Dajjal heeft 1 oog
2 ogen.

1 oog is ie blind is met vlees over.
Andere oog is druifend.

trussen zijn ogen staan de letters K f R (kafier)

08-04-2006, 20:25

Citaat door ghouraba:
Ja hij heeft 2 ogen....

Er was toch een profeet die de doden kon horen,of de blinden weer kon laten zien.

Ben even de namen kwijt,wacht zal het opzoeken inshallah
Ik begrijp niet helemaal wat bedoelt...

Met Dadjal bedoel je dan, de 'man' die aan het einde van de tijden zal komen, met 1 oog die hangt als een druif. Die het woord 'kafeer' op zijn voorhoofd zal hebben? Hij zal mensen bedriegen, hij is geen mens. De Dadjal is ook GEEN profeet!

En ja... Er was een profeet Souliman Ibn Daoud(vzmh)(als ik het goed schrijf) die heersde over de Djinns. Djinns zijn geen geesten van overleden mensen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5