Bekijk volle/desktop versie : he jongens, hoe lokken jullie vrouwtjes??



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-04-2006, 16:22
Als ik in een grote stad loop en ik zie een leuke marokkaanse meid dan probeer ik haar aandacht te krijgen. Ik gebruik methodes die in het dierenrijk met succes worden toegepast


Ik maak bepaalde geluiden"roekoeee roekoeee" of "waaaahwaaah" en als ze omkijken dan ga ik als een pauw dansen tijdens het roepen.

Als ik goed genoeg dans en roep, dan heb ik haar voor mezelf gewonnen


hoe doen jullie dat jongens? misschien kunnen we elkaar tips geven

07-04-2006, 16:26


Gewoon jouw worst laten zien... het zijn net honden

07-04-2006, 16:27
Ik roep altidj tsjirp tsjiripp dat is het geluid van zangvolgeltjes, die kan klaar zijn om te paren. Als een vrouwt gehoord geeft aan jouw geluid dan moet jouw kleurvolle kleding haar aantrekken. Voor je het weet heb je haar nummer.

07-04-2006, 16:28

Citaat door hard2handle:
Gewoon jouw worst laten zien... het zijn net honden
dat is meestal plan B, als de eetste plan niet werkt...

ik laat mijn worst gewoon op de grond vallen en meesleuren als ik loop

07-04-2006, 16:29



Citaat door hard2handle:
Gewoon jouw worst laten zien... het zijn net honden
pardon net honden als ik het goed begreepen heb zitten jullie achter ze aan zo wie honden of niet? dus lul niet zo veel en mijn god jongens ik denkk dat jullie toch MANNEN zijn waarom showen jullie niet meer respect langzaamerhand begint het te iriteeren als die lage tonen die jullie van jullie geven over de dames het lijkt net alsof we
terug naar de tijd van aljahiliya terug gaan man jammer wallah de islam heeft steeds weiniger betekenis voor jullie

07-04-2006, 16:29

Citaat door Supah96:
Ik roep altidj tsjirp tsjiripp dat is het geluid van zangvolgeltjes, die kan klaar zijn om te paren. Als een vrouwt gehoord geeft aan jouw geluid dan moet jouw kleurvolle kleding haar aantrekken. Voor je het weet heb je haar nummer.
hahahah ik heb dan zeker felgekleurde pakje aan blauw,groen,geel,rood,paars..aantrekkelijk voor de vrouwtjes

als ik ze verleid hebt, dan gaan ze me lokken naar hun nestje om te paren

07-04-2006, 16:34

Citaat door camelia22:
pardon net honden als ik het goed begreepen heb zitten jullie achter ze aan zo wie honden of niet? dus lul niet zo veel en mijn god jongens ik denkk dat jullie toch MANNEN zijn waarom showen jullie niet meer respect langzaamerhand begint het te iriteeren als die lage tonen die jullie van jullie geven over de dames het lijkt net alsof we
terug naar de tijd van aljahiliya terug gaan man jammer wallah de islam heeft steeds weiniger betekenis voor jullie
ga toch koken, mens

07-04-2006, 16:35
ik doe een trouwring aan een vishaakje en werp deze tussen de hordes meisjes in.....altijd raak. en als je klaar bent gooi je haar terug. Net vissen met zo een gekleurde nepaas

07-04-2006, 16:36




Vandaar dat jullie Marokkaanse mannen er zo afschuwelijk uitzien bij eht versieren.

07-04-2006, 16:36

Citaat door Ahmitchar:
ik doe een trouwring aan een vishaakje en werp deze tussen de hordes meisjes in.....altijd raak. en als je klaar bent gooi je haar terug. Net vissen met zo een gekleurde nepaas
hahahahah

hmmm goed idee

effe kippetjes vissen

07-04-2006, 16:37

Citaat door ingenieur:
Als ik in een grote stad loop en ik zie een leuke marokkaanse meid dan probeer ik haar aandacht te krijgen. Ik gebruik methodes die in het dierenrijk met succes worden toegepast

Ik maak bepaalde geluiden"roekoeee roekoeee" of "waaaahwaaah" en als ze omkijken dan ga ik als een pauw dansen tijdens het roepen.

Als ik goed genoeg dans en roep, dan heb ik haar voor mezelf gewonnen

hoe doen jullie dat jongens? misschien kunnen we elkaar tips geven
ik gebruik een vislijn, bind er een boterham aan vast met chatar worst, Dat is voor de echte marokkaanse meisjes.
Voor de anorexiagevallen onder hen zelfde systeem alleen in plaats van vlees , beetje salade en nog wat bio zever.



En dan rest je alleen nog het binnenhalen

07-04-2006, 16:38

Citaat door madame_nadia:




Vandaar dat jullie Marokkaanse mannen er zo afschuwelijk uitzien bij eht versieren.
vind je onze gekleurde kleren niet zo aantrekkelijk?

jullie colleagvrouwtjes in de dierenwereld vinden die kleuren juist spannend

07-04-2006, 16:39



Citaat door hard2handle:
Gewoon jouw worst laten zien... het zijn net honden
Bajna 3lik rak memsog

07-04-2006, 16:39
wat ook helpt is jouw huissleutels met een bmw logo eraan... ze hebben daar een zesde zintuig voor

07-04-2006, 16:41
3la megarba wallah jullie zijn echt leven loos

Pagina's : [1] 2 3 4 5